Filosofian maisteri inhimillisessä kehityksessä
Aichi Prefectural University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Nagakute, Japani
Kieli (kielet
Pyydä tietoja
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Pyydä tietoja
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Apr 2024
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Inhimillisen kehityksen tutkijakoulu tarjoaa maisterikurssin inhimillisen kehityksen laitoksella.
Tällä hetkellä lapsen kasvatukseen liittyvät olosuhteet näyttävät olevan kaukana ruusuisista, ja niin kutsuttua "lapsen kehityskriisiä" pahennetaan yleisesti.
Siksi tämä osasto on sitoutunut tutkimaan mahdollisia tieteellisiä ratkaisuja tähän kriisiin, joka ilmenee lapsen elämän kaikilla osa-alueilla. Opetussuunnitelma rakentuu siis pedagogiikan, psykologian, opetussuunnitelmien tutkimuksen ja kehittämisen sekä lastenhoidon ja kasvatuksen aloille. Tämä ohjelma on suunnattu myös houkuttelemaan asiantuntijoita, joilla on tutkimustoiminnot ja käytännön taidot analysoida yksityiskohtaisesti ja hypoteesilla mahdollisista vastauksista päivittäin kohtaamiin ongelmiin.
Lisäksi tämä osasto keskittyy erityisesti toistuvan koulutuksen alueeseen, ja niin myös kehittää edistyneitä asiantuntijoita, jotka voivat aktiivisesti osallistua alueellisiin yhteisöihin. Tutkimusta tehdään yhteistyössä laitosten, kuten ala-asteen koulujen, päiväkotien, lastentarhojen, lastenhoidon tukikeskusten, konsultointikeskusten ja voittoa tavoittelemattomien järjestöjen kanssa.
Opetussuunnitelma koostuu hyvinvointiin liittyvistä aiheista ja kahdesta keskeisestä teemasta, jotka rakentuvat edellä mainituille tieteenaloille - nämä aiheet ovat inhimillisen kehityksen teorioita ja menetelmä inhimillisen kehityksen tukemiseksi.
Lisäksi osa aineista, jotka ovat välttämättömiä kliinisen kehityspsykologin pätevyyden saamiseksi, on sisällytetty opetussuunnitelmaan.
Lisäksi kaikki yhteistyössä tehdyt kasvatustutkimukset tehdään laitoksen Elinikäisen kehityksen tutkimuskeskuksessa.
Siksi laitoksen huolellisesti järjestetty opetussuunnitelma auttaa opiskelijoita hankkimaan tietoja lapsen kehityskriisin ratkaisemiseksi useista eri näkökulmista.