KOULUTUKSEN TAIDEMESTARI
Faith International University And Seminary
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Tacoma, Yhdysvallat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2023
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Master of Arts in Education (MAEd) on 56 tunnin ohjelma, joka on suunniteltu kirkon ja markkinapaikkojen johtajille. Heidät kutsutaan palvelemaan opetusministeriössä auttamaan heitä kehittämään akateemista tietoa ja varustamaan heidät koulutustoimintaan. Tämä saavutetaan integroimalla koulutuksen historia koulutuspsykologiaan, elinikäiseen kehitykseen, nykyisiin oppimisteorioihin, opetussuunnitelman suunnitteluun ja menetelmiin raamatullisen maailmankuvan puitteissa. Ohjelma on suunniteltu auttamaan johtajia, jotka haluavat palvella tai palvelevat tällä hetkellä koulutustehtävissä. Ohjelman suorittamiseksi opiskelijoiden on täytettävä vaadittu opetussuunnitelma. Yli 16 neljännes tunnin (72 tuntia) opiskelijat voivat painottaa varhaiskasvatusta, nuorten koulutusta tai aikuiskoulutusta ja hoitoa. Opiskelijalla on oltava vähintään 20 tuntia tietyllä alueella, jotta hän pääsee korostukseen. Ohjelma on tarkoitettu seuraaville:
Opettajat ja työntekijät tehtävissä, joissa maisterin tutkinto sallii pääsyn kristilliseen ammattiin, mikä ei muuten olisi mahdollista;
Ne, jotka haluavat hankkia asiantuntemusta koulutusalalta ja lisätä pedagogisia ja ammatillisia tietojaan ja taitojaan; ja
Ne, jotka haluavat kehittää sopivia oppimiskokemuksia ja arviointivälineitä opiskelijoiden oppimisen edistämiseksi poikkitieteellisessä ohjelmassa tai erityisesti opettaa ja mentoroida lapsia, nuoria tai aikuisia.
OPPIMISTULOKSET
Ymmärtää kristilliset arvot ja etiikka ja ilmentää henkilökohtaista koskemattomuutta ja laajaa kasvatusinformaatiota, jota tukevat koulutuspsykologia ja asiaankuuluvat opetus / oppimisteoriat
Hanki ymmärrys ja arvostus koulutuksen historiasta ja sen teologisista ja filosofisista taustoista, mukaan lukien poliittiset, taloudelliset ja sosiaaliset voimat, jotka vaikuttavat nykyään koulutusjohtajiin;
Integroi tieto sisällöstä ja opetussuunnitelmasta sopivan opetuksen suunnitteluun;
Hankkia ja integroida erilaisia arviointistrategioita opiskelijoiden oppimisen parantamiseksi;
Integroi taitoja viestintään ja tutkimukseen oppimiskokemuksen parantamiseksi ja herkkyyden lisäämiseksi oppijan tarpeisiin; ja
Heijastavan harjoittajan ja koulutusjohtajan ilmeinen käyttäytyminen kulttuurisesti monimuotoisessa maailmassa.