MA (Hons) markkinoinnissa
Heriot-Watt University Dubai
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Academic City, Arabiemiirikunnat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
4 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
AED 58 800 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* kaikki lukukausimaksut sisältävät arvonlisäveron
Johdanto
Yleiskatsaus
Chartered Institute of Marketing (CIM) akkreditoitu MA (Hons) Marketing-tutkinto Heriot-Watt Universityn Edinburgh Business Schoolissa on suunniteltu antamaan sinulle tiedot ja taidot, joita tarvitset menestyäksesi sekä akateemisessa opiskelussa että ammatillisessa harjoittelussa jännittävässä. ja dynaaminen markkinoinnin ala.
Oppimisesi keskittyy kolmeen keskeiseen teemaan, joiden uskomme olevan avainasemassa tuleville markkinoinnin ammattilaisille:
- Globaali markkinointi
- Digitaalinen markkinointi
- Kestävä markkinointi
Ohjelmaa johtaa kansainvälisesti arvostettu tiedekuntamme, jonka tiedetään herättävän markkinoinnin teoriaa henkiin hyödyntämällä omaa tutkimus- ja alan kokemustaan ja jakavan samalla parhaita käytäntöjä liiketoiminnan tapaustutkimuksista. Tämä lähestymistapa varmistaa, että kaikki opittu kuvastaa nykyistä markkinointimaisemaa sekä yritysten välisessä markkinoinnissa että yritysten välisessä markkinoinnissa.
Vuonna 1 hakijat opiskelevat Edinburgh Business Schoolin yhteisen ensimmäisen vuoden kursseja ja saavat ymmärryksen modernin liiketoiminnan tärkeistä alueista, mukaan lukien johtaminen, laskentatoimi ja rahoitus sekä talous ja markkinointi.
Opintojen edetessä vuosien 2, 3 ja 4 aikana opiskelijat voivat suorittaa yhä enemmän markkinoinnin erikoiskursseja.
Kolmen vuoden vaihtoehto
Meillä on myös nopeutettu, kolmivuotinen markkinoinnin MA-tutkinto, joka sopii A-tason opiskelijoille.
Markkinoinnin erikoiskurssit
Edinburgh Business Schoolin johtavat tutkijat ovat työskennelleet yritysjohtajien kanssa laatiakseen kuusi uutta jännittävää markkinointikurssia, jotka ovat yhdenmukaisia Chartered Institute of Marketingin kanssa optimaalisen oppimisen varmistamiseksi.
Globaali strateginen markkinointi
Tämä kurssi opettaa strategisia markkinointitekniikoita globaalissa kontekstissa. Opiskelija oppii tekemään kilpailijoiden analyysin, markkinoiden segmentoinnin, ennustamisen ja tuoteportfolion analyysin.
Marketing Insights
Tämä kurssi opettaa opiskelijoita suorittamaan ja analysoimaan markkinatutkimusta ja saamaan hyödyllisiä näkemyksiä tiettyihin liiketoimintatilanteisiin. He tutkivat tiedonkeruun prosesseja ja menetelmiä sekä ymmärtävät tekniikoita ja sovelluksia, joita käytetään tietojen analysointiin ja oivallusten saamiseen.
Vastuullinen markkinointi
Opiskelijat arvioivat markkinoinnin ja kuluttajakäyttäytymisen jännitteitä ja monimutkaisia tekijöitä sekä tarkastelevat ajankohtaista keskustelua markkinoinnin ja kuluttajatoimien hyödyistä, haitoista ja tahattomista seurauksista nykyään keskittyen kestävyyteen.
Brändäys
Opiskelija perehtyy brändien ja brändäyksen teoriaan ja arvioi, miten brändäysteorioita sovelletaan markkinointistrategioissa ja oppii strategisen lähestymistavan brändäykseen.
Markkinoinnin tulevaisuuden ongelmat
Opiskelija oppii arvioimaan ja tunnistamaan nousevia globaaleja markkinatrendejä ja hyödyntämään markkinoinnin teorian ja periaatteiden työkalupakkia näiden trendien tarkastamiseen.
Digitaalinen analytiikka markkinointiin
Osana tätä kurssia opiskelija tutkii, kuinka digitaalinen analytiikka vaikuttaa hakukonemarkkinointistrategiaan ja verkkosivustojen suunnitteluun. Tarkastellaan analytiikkatyökalujen toiminnan ymmärtämistä ja niiden soveltamista markkinoinnin tehokkuuden seurantaan
Markkinointiprojekti
Osana tätä tutkintoa opiskelijat viettävät aikaa työskentelemällä markkinointialalla ja soveltavat tietojaan käytäntöön saadakseen lisää ymmärrystä, joka hyödyttää heidän uraansa.
Akkreditointi
MA Marketing on osa CIM Graduate Gateway -ohjelmaa. Tämä tutkinto on kehitetty CIM-ammattilaisten palkintokriteerien mukaisesti, ja suoritettuaan opiskelijat saavat ammatillisen CIM-akkreditoinnin. Opiskelijat voivat halutessaan opiskella tutkinnon ohella ammattimaisen markkinoinnin tai ammattimaisen digitaalisen markkinoinnin todistusta ja/tai tutkintoa ja opiskella viisi vuotta valmistumisen jälkeen.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Opintojakson sisältö
Vuonna 1 opiskelijat voivat oppia vakiintuneesta kurssisarjasta Edinburgh Business Schoolin yhteisessä ensimmäisenä vuonna ja saada ymmärrystä modernin liiketoiminnan tärkeille alueille, mukaan lukien: johtaminen, laskentatoimi ja rahoitus, talous ja markkinointi.
Opintosi edetessä vuosien 2, 3 ja 4 aikana opiskelet yhä useampia markkinoinnin erikoiskursseja, joista monet ovat uusia vuodelle 2021.
Vuosi 1
Lukukausi 1
- Johdatus markkinointiin (uusi vuodelle 2021)
- Hallinto globaalissa kontekstissa
- Johdatus kirjanpitoon ja rahoitukseen
- Johdatus taloustieteeseen
Lukukausi 2
- Discovery Business (käytännön projekti, joka sisältää todellisen simulaation)
- Akateemiset taidot (innovaatio ja ongelmanratkaisu)
- Ammattitaito
- Valinnaiset (valitse useista yliopiston kursseista)
2. vuosi
Lukukausi 1
- Liiketoimintataidot 1 (kvantitatiiviset menetelmät 1)
- Markkinoinnin perusteet
- Henkilöstöhallinto
- Kuluttajakäyttäytyminen
Lukukausi 2
- Liiketoimintaosaaminen 2
- Johdon kirjanpito organisaatioissa
- Toiminta ja toimitusketjun hallinta
- Valinnainen valinta Edinburgh Business Schoolista
3. vuosi
Lukukausi 1
- Globaali strateginen markkinointi
- Digitaalinen analytiikka markkinointiin
- Vastuullinen markkinointi (uusi 2021)
- Projektinhallinta tai markkinointiinsights
Lukukausi 2
- Liiketoiminnan tutkimuksen menetelmät
- Integrated Marketing Comms
- Markkinointiprojekti (uusi vuodelle 2021)
- Markkinointi- ja kuluttajalaki tai innovaatiojohtaminen
Vuosi 4
Lukukausi 1
- Väitöskirja/projekti
- Markkinoinnin tulevaisuuden ongelmat
- Vapaa-ajan markkinointi
- Vähittäiskaupan markkinoinnin tai valinnaisen Edinburgh Business Schoolin tutkinnot
Lukukausi 2
- Väitöskirja/projekti
- brändäys
- Digitaalinen markkinointi
- Pk-yritysten markkinointi ja johtaminen tai markkinoinnin kestävyys