MSc digitaalisen markkinoinnin strategiassa
Trinity College Dublin - Business School
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Dublin, Irlanti
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
12 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 15 250 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* EU-opiskelijat ja 20 100 euroa EU: n ulkopuolisia opiskelijoita
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Trinity College Dublinin tarjoama digitaalisen markkinoinnin strategian MSc tutustuttaa opiskelijat digitaalisen markkinoinnin ekosysteemiin keskittymällä taitoihin, joita tarvitset tehokkaasti suunnitella, suunnitella ja toteuttaa strategioita, jotka tuovat lisäarvoa organisaatioille.
Trinity Business School sijaitsee Dublinin keskustassa Trinity College Dublinin sydämessä kansainvälisessä yliopistossa, joka on täynnä historiaa. QS -maailman ranking 101.
Ohjelmatiedot
MSc Digital Marketing Strategy keskittyy digitaaliseen suunnitteluun ja käyttäjäkokemukseen sekä maksavien asiakkaiden, ilmaisten käyttäjien ja yritysten välisen vuorovaikutuksen digitalisointiin ymmärtääkseen, miten yritykset harjoittavat liiketoimintaa digitaalisessa maailmassa. Opiskelijat saavat myös ammatillisia sertifikaatteja, kuten Advanced Google AdWords -sertifikaatin ja Google Analytics -sertifikaatin.
Ohjelmassa on vahva toimialakeskeisyys ja kumppanuus digitaalisten ja markkinointiyritysten kanssa Dublinissa, jossa sijaitsee Euroopan teknologia- ja käynnistyskeskus Silicon Docks. Vierailevia luennoitsijoita ja puhujia ovat entiset ja nykyiset johtajat monikansallisista yrityksistä, kuten Google, Facebook, Twitter, HubSpot ja Microsoft.
MSc Digitaalisen markkinoinnin strategia Uramahdollisuudet
MSc-digitaalisen markkinointistrategian opiskelijamme valmistuvat markkinoinnin asiantuntijaksi, joka auttaa sinua pääsemään markkinoille, joka todella kiinnostaa sinua.
Valmistuneet jatkavat uraansa useilla aloilla, mukaan lukien sosiaalinen media, konsultointi, rahoituspalvelut, toiminta, lääkkeet, kuljetus, matkailu, koulutus ja hallitus, myynti ja markkinointi sekä sosiaaliset yritykset.