MSc muoti- ja luksusyritys
Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Paris, Ranska
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 19 000 / per year
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
MSc Fashion & Luxury Business tarjoaa sinulle johtamisen kursseja ja erikoistuneita muotikursseja.
Vaikka muoti on dynaaminen, jatkuvasti muuttava ja nopeasti kasvava ylellisyysteknologian segmentti, tämän ohjelman tavoitteena on tuottaa tutkinnon suorittaneita, joilla on edistynyttä tietämystä ja laaja valikoima muotiteollisuuden johtamistaitoja, jotka kehittyvät jatkuvasti.
Sup de Luxen ja sektorin välinen yhteys on varmistaa johtamisen, taiteen, käsityön ja tieteen täydellinen sulautuminen, mikä on muodin ydin.
Galleria
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Ensimmäisen vuoden ohjelma:
- Etiikka ja yritysten sosiaalinen vastuu
- Yrittäjyyden ekosysteemi
- Yritysrahoitus
- Strateginen diagnoosi
- Johtamistietojärjestelmät ja projektinhallinta
- Itsensä toteuttamisen
- Kansainvälinen rahoitus ja riskienhallinta
- Opinnäytetyön päättyminen
- Urakehitys
- Kansainvälisen luksusmaailman digitalisointi
- Maailmanlaajuisen luksustapahtuman järjestäminen
- Markkinointistrategia
- Merchandising
- Viestintäsuunnitelma
- Kehittynyt laki kansainvälisille järjestöille
Toisen vuoden ohjelma:
- Ylellisyysteollisuuden globaalin ympäristön ymmärtäminen
- Liikemallien hallitseminen muoti- ja ylellisyysliiketoiminnassa
- Ylellisyysliiketoiminnan oikeudellisten ja sääntelykysymysten hallinta
- Sosiologian ja muodin historian ymmärtäminen
- Muoti- ja luksusbrändistrategian määrittäminen
- Yritysrahoituksen ja suorituskyvyn johtaminen muoti- ja luksusteollisuudessa
- Digitaalisen markkinoinnin ja verkkokaupan hallinta muotiliiketoiminnassa
- Ranska vieraana kielenä
- Henkilökohtainen ja urakehitys
- seminaari
- Tutkimusmenetelmät
- Muodin ja ylellisyyden markkinointistrategioiden suunnittelu
- (Ylellisyyden) muotituotteen erityispiirteiden hallitseminen
- Viestintä- ja keskeisten tapahtumien hallinta muotiliiketoiminnassa
- Muodin myyntipisteen hallinta monikanavaisesta näkökulmasta
- Osto- ja toimitusketjun hallinta muotiliiketoiminnassa
Ohjelman tulos
Tämän ohjelman tavoitteena on antaa opiskelijoille mahdollisuus:
- osoittaa omaperäistä luovaa ajattelua ja itsenäisyyttä projektiideoiden kehittämisessä vastaamalla muotiteollisuuden muuttuviin tarpeisiin
- oltava varustettu käsittelemään nykyisiä ja uusia teknologioita nykypäivän kansainvälisessä muotiteollisuudessa
- ymmärtää erikoistuneen tuotemerkin kehittämisen ja liiketoimintakäytännöt maailmanlaajuisesti
Tietoja koulusta
Kysymyksiä
Samanlaisia kursseja
MSc muoti-, vaatetus- ja ylellisyysjohtaminen
- Dubai, Arabiemiirikunnat