Maisteri joukkoviestinnässä - globaali strateginen viestintä - luova kappale
Florida International University College of Communication, Architecture + The Arts
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Miami, Yhdysvallat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Pyydä tietoja
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Pyydä tietoja
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2024
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
FIU: n viestinnän ja journalismin koulu (SCJ) laajentaa globaalin strategisen viestinnän (GSC) ohjelmaa tarjoamalla Creative Track -vaihtoehdon, joka keskittyy globaalin näkökulman kehittämiseen strategisessa viestinnässä, jotta se vastaisi sitoutumistaan mainosalan tulevaisuuden edistämiseen. kehittämällä koulutettuja taidepäälliköitä ja copywritereitä. Ohjelman korkea valmistumisaste vakuuttaa opiskelijoille, että he onnistuvat saamaan maisterin tutkinnon joukkoviestinnästä.
Tämä ohjelma on suunniteltu erityisesti luoville opiskelijoille, jotka ovat suorittaneet perustutkinnon akkreditoidussa akateemisessa laitoksessa ja haluavat jatkaa jatko-tutkintoa, joka yhdistää luovan taiteen suunnan ja copywriting-taitojen syvälliset tutkimukset luovaan strategiaan, tutkimukseen ja viestintään teoriat mainonnan alalla.
FIU SCJ GSC -radion jatko-ohjelman luova kappale koostuu 39 opintopisteestä ainutlaatuisesta, edistyneestä ja erityisesti suunnitellusta opetussuunnitelmasta yhdessä maailmankuulun Miami Ad Schoolin kanssa. Viime vuosien aikana Miami Ad School on luokiteltu maailman johtavaksi mainostamisviranomaiseksi Gunn-raportiksi maailman parhaaksi mainoskouluksi kaikkien mainoskoulujen korkeakouluopiskelijoiden saamien palkintojen laadun perusteella.
Kurssitöitä tehdään molemmilla kampuksilla, FIU Northissa ja Miami Ad Schoolissa. Ohjelmaan hyväksytyt opiskelijat oppivat kehittyneitä taiteellisia suuntaviivoja ja copywriting-taitoja, jotka perustuvat vankkaan ymmärrykseen viestintäteoriasta, globaaleista ja monikulttuurisista kuluttajista, tutkimusmenetelmistä ja luovista strategioista kurssien kautta, joita opettavat professorit, jotka ovat perehtyneet käytäntöihin ja tekniikat, joita käytetään nykypäivän mainosvirastoissa.
39 lukukauden luotto-, lukitusvaiheohjelma suoritetaan viidessä peräkkäisessä lukukaudessa, mukaan lukien kesät (19 kuukautta). Ottaen huomioon ohjelman voimakkuuden, opiskelijoita suositellaan ja suositellaan olemaan tekemättä työtä. Lisäksi joustavaa opetussuunnitelmaa ei ole käytettävissä, kun koulu ilmoittautuu ja valitsee opiskelijoiden aikataulut kohorttien mukaan.