Maisterin tutkinto viestinnässä ja uusien teknologioiden hallinnassa [DCNT]
ESIC Business & Marketing School
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Madrid, Espanja
Kieli (kielet
Espanja
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
12 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 16 200 *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Soita 2023-09: 16 100 €
Johdanto
Tämä viestintähallinnan ja uusien teknologioiden maisterin tutkinto Madridissa syntyy pätevien ammattilaisten kasvavan kysynnän tyydyttämiseksi näillä riittämättömästi tutkituilla aloilla, jotka tarjoavat uusia ja houkuttelevia ammatillisia mahdollisuuksia.
- Ohjelman laatu: ANECA:n (kansallinen laadunarviointi- ja akkreditointivirasto) akkreditoima ohjelma VERIFICA-ohjelmallaan.
- Käytä edistyneitä tekniikoita, työkaluja ja mittareita. Opiskelijat opiskelevat ja työskentelevät markkinoiden ajankohtaisten tieto-, markkinointi- ja viestintätekniikoiden parissa.
- Sisältää johtamistaitojen työkaluja, kuten valmennusta, johtamista, liikeneuvotteluja ja ajanhallintaa.
kieli
- espanjalainen
Tasauspyörästöt tekijät
- Markkinajohtajan viestintä- ja mainostutkimusohjelman virallinen versio El Mundo -lehden julkaiseman sijoituksen mukaan.
- Madridin viestintähallinnan ja uusien tekniikoiden maisterin tutkinto sisältää markkinoinnin toteuttamisen keskeisenä elementtinä, jossa yritysviestintä lisätään.
Uramahdollisuudet
tavoitteet
Ehdotettuun tutkintoon tähtäävät opinnot vastaavat yhteiskunnan ja yritysten kokemaan tarpeeseen, mikä näkyy kasvavana viestintä- ja uusien teknologioiden alan ammattilaisten kysynnänä.
Yritykset ja laitokset välittävät monenlaisia viestejä, olivatpa ne vapaaehtoisia tai tahattomia. Ja juuri viestinnässä - yhdessä inhimillisen tekijän kanssa - todellinen ero onnistumisen tai epäonnistumisen välillä löytyy yritysten ja muiden niiden toimintaan osallistuvien agenttien välisestä suhteesta.
Viestintätieteistä tulee teknologisen innovaation "keihäänkärki", joka saa uudet teknologiat muuttamaan maailmaa ja käsityksiämme siitä. Ja digitaalinen media on johtanut uusiin näköaloja, joita ei ole koskaan nähty kulttuurillisella, älyllisellä, semioottisella ja kommunikatiivisella termillä, ja ne ovat vaikuttaneet miljoonien ihmisten elämään sekä yksilöllisesti että yhteiskunnissa kokonaisuudessaan ja kaikilla tasoilla: henkilökohtaisella, sosiaalisella ja liiketoiminnalla. Lyhyesti sanottuna yritykset ja organisaatiot, koostaan riippumatta, liikkuvat yhä enemmän globalisoituneessa ja toisiinsa liittyvässä maailmassa ja joutuvat kohtaamaan monimutkaisempia tilanteita, jotka vaativat ajankohtaisia ratkaisuja. Tässä mielessä koulutusohjelma keskittyy strategiseen visioon, jotta viestintäosasto vastaa ja mukautuu yrityksen vaatimiin tarpeisiin.
ESIC-yliopiston viestintäjohtamisen ja uusien teknologioiden maisterin tutkinnon erityistavoitteet ovat:
- Tarjoa riittävä jatko-opintojen tieteellinen koulutus viestintä- ja uusien teknologioiden osastoon liittyen
- Tarjoa tietoa ja työkaluja, joita tarvitaan menestyksekkäästi vastaamaan viestintämaailman asettamiin haasteisiin sekä yrityksissä että kaikenlaisissa instituutioissa (kansalaisjärjestöt, säätiöt, kaupunginvaltuustot jne.)
- Vahvistaa viestintäosaston (DirCom) ennakoivaa asennetta päätöksenteossa liiketoimintaympäristön kehityksen mukaisesti
- Kehitä toimintoja, jotka on kehitetty minkä tahansa laitoksen mainonnanhallinnan kanssa, joko perinteisessä mediassa tai digitaalisissa ympäristöissä
- Tarjoa kattava tietämys uusien teknologioiden alasta ottaen huomioon sen vaikutukset yrityksen kulttuuriin, johtamiseen ja organisaatioon
- Tarjoa edistyneitä johtamistaitoja
toimivaltaa
Vuonna 1999 Bolognan julistuksella käynnistetty eurooppalainen korkeakoulualue edistää opetusmetodologioiden muutosta, jonka tavoitteena on opiskelijan oppimisprosessi, joka ulottuu läpi elämän ja kohti työllistettävyyttä. Tästä syystä tutkinnon suorittamiseen johtavien opintosuunnitelmien tavoitteena on oltava opiskelijoiden osaamisen hankkiminen.
Mitä tarkoitetaan kilpailulla? Koordinoitujen koulutuskokemusten kautta hankittu tai kehitetty tiedon, taitojen ja asenteiden joukko, jonka tarkoituksena on saavuttaa toiminnallinen tieto, joka vastaa tehokkaasti jokapäiväisen ja ammatillisen elämän tehtävään tai ongelmaan, joka vaatii opetus- ja oppimisprosessia.
Taidot, jotka ESIC-yliopiston viestintäjohtamisen ja uusien teknologioiden maisterin tutkinnon opiskelijoiden on hankittava:
Perus- ja yleistaidot
Ne ovat yleisiä korkeakoulututkinnoilla, mutta ne on mukautettu kunkin tutkinnon erityiseen kontekstiin.
Perus
- CB6 Omistaa ja ymmärtää tietoa, joka tarjoaa perustan tai mahdollisuuden olla omaperäinen ideoiden kehittämisessä ja/tai soveltamisessa, usein tutkimuskontekstissa.
- CB7 Opiskelija osaa soveltaa hankkimaansa tietoa ja kykyään ratkaista ongelmia uusissa tai vähän tunnetuissa ympäristöissä laajemmissa (tai monitieteisissä) opintoalaansa liittyvissä yhteyksissä.
- CB8 Opiskelijat pystyvät integroimaan tietoa ja kohtaamaan monimutkaisen päätöksenteon, joka perustuu tietoon, joka, koska se on puutteellinen tai rajoitettu, sisältää pohdintoja heidän tietämyksensä ja arvionsa soveltamiseen liittyvistä sosiaalisista ja eettisistä vastuista.
- CB9 Opiskelija osaa kertoa johtopäätöksensä ja niitä tukevat perimmäiset tiedot ja syyt erikoistuneelle ja ei-erikoistuneelle yleisölle selkeästi ja yksiselitteisesti.
- CB10 Opiskelijoilla on oppimistaidot, joiden avulla he voivat jatkaa opiskelua suurelta osin itseohjautuvalla tai itsenäisellä tavalla.
yleinen
- CG01 Osoittaa järjestelmällistä ymmärrystä viestintäjohtamisen prosesseista organisaatioissa hallitsemalla yritysten ja instituutioiden viestinnässä käytettävät taidot ja koodit.
- CG02 Tarvittavat valmiudet ja taidot hankkia ja hallita sellaisia tietolähteitä, jotka ovat hyödyllisiä oman koulutuskehityksen jatkamiseksi viestinnän hallinnan ja ohjauksen alalla.
- CG03 Kyky suorittaa uusien ja monimutkaisten viestien kriittinen analyysi ja arviointi sekä synteesi tavanomaisen (off-line) ja digitaalisen (on-line) viestinnän aloilla.
- CG04 Kyky edistää akateemisissa ja ammatillisissa yhteyksissä viestintään sovellettavien trendien edistämistä nykyisessä tietoyhteiskunnassa.
- CG05 Kyky synnyttää kriittisiä ajatuksia hankitun tiedon perusteella. Opiskelija tuottaa arvioita, jotka mahdollistavat pohdinnan muotoa, sisältöä ja johtamistapoja organisaatioissa johtamisvastuista.
poikittaistaitoja
Ne ovat yhteisiä kaikille saman yliopistokeskuksen opiskelijoille riippumatta heidän suorittamastaan tutkinnosta.
- CT01 edistää ja kehittää tiimityötä vastuullisuutta ja sitoutumista.
- CT02 Edistää ja rohkaista ihmisten välistä viestintää ja kykyä puhua julkisesti. CT03 Edistää joustavuutta ja kykyä sopeutua muutokseen.
- CT04 Paranna kykyä kommunikoida ja olla yhteydessä kollegoihin, koko akateemisen yhteisön ja yhteiskunnan kanssa yleensä edistäen heidän sosiaalisia taitojaan.
Erityiset kompetenssit
Ne ovat tutkintokohtaisia ja niillä pyritään saavuttamaan erityinen poistumisprofiili opiskelijoille.
- CE01 Hallitsee organisaatioiden ja yhteiskunnan välisen perinteisen ja digitaalisen viestinnän koodit ja ehdot.
- CE02 Käytä sisäisiä ja ulkoisia viestintätyökaluja, perinteisiä ja digitaalisia, yritysten ja instituutioiden vuorovaikutusprosesseissa.
- CE03 Analysoi viestintäosaston tilannetta journalismin ja markkinoinnin alalla.
- CE04 Perinteisten ja digitaalisten viestintästrategioiden käyttö alan mahdollisen kehityksen arvioimiseksi.
- CE05 Tunne viestintäosaston vastuut aineettomista hyödykkeistä, kuten kestävästä kehityksestä, sisäisestä viestinnästä tai yhteiskuntavastuusta.
- CE06 Ajantasainen tietämys tiedon käsittelyyn keskittyvistä trendeistä, tietäen sen kansainvälisen tason merkityksen.
- CE07 Määrittele ja kehitä olemassa olevaa suhdetta eri toimijoiden (sidosryhmien) välillä, jotka muodostavat perinteisen viestintäsektorin ja uuden teknologian.
- CE08 Tee tunnetuksi ja työskentele yhteiskuntatieteiden eri tutkimusmenetelmien ja tekniikoiden parissa.
- CE09 Käsittele uusien teknologioiden tarjoamia brändin arvostus- ja yleisömittaustyökaluja yritysviestinnän alalla.
- CE10 Kehitä ja paranna luovia taitoja multimediateknologioihin, luovuuteen ja tuotantoon liittyvien työkalujen avulla.
- CE11 Kyky suunnitella, ohjata, koordinoida ja hallita tehokkaasti sisäistä ja kriisiviestintää.
- CE12 Analysoi mainosinvestointien tuottoa ja tietoa nykyisistä rahoituslähteistä, sekä julkisista että yksityisistä, espanjalaisista tai ulkomaisista.
- CE13 Hallitsee oikeudelliset peruskäsitteet ja näkökohdat, jotka kattavat alalla sovellettavan oikeuskäytännön, kiinnittäen erityistä huomiota näihin ammatillisen toiminnan peruskompetensseihin.
- CE14 Tunne ja luo simuloidussa käytännössä perinteisiä ja digitaalisia markkinointi- ja viestintästrategioita eri yleisöille.
- CE15 Hallitse taidot, joita viestintäjohtaja tarvitsee kehittääkseen ja tehdäkseen strategisia ja taktisia päätöksiä digitaalisissa/verkkoympäristöissä.
- CE16 Työskentele tarvittavilla työkaluilla, joiden avulla voidaan itsenäisesti luoda uudelleen koko mainosviestien tuotantoprosessi idean luomisesta sen levittämiseen ja myöhempään seurantaan, korostaen sen sijoitetun pääoman tuottoa ja panosta organisaatioon.
- CE17 Kyky syntetisoida kaikki tiedot ja tietämys hankittu koko Master, tuottaa asiakirjoja mainonnan, markkinoinnin, PR ja uusien tekniikoiden kielen.
- CE18 Tunne ja käytä mainontaan ja organisaatioviestintään liittyvien sisältöviestien muokkaamiseen tarvittavia teknisiä työkaluja.
- CE19 Hallitse julkisen puhumisen tekniikka heterogeenisen yleisön edessä soveltamalla dialektiikkaa käytännön istuntoihin ja julkisiin näyttelyihin.
- CE20 Kyky työskennellä tiiminä ja monialaisessa ympäristössä, jonka erityistavoitteena on luoda ja kehittää kattava viestintäkampanja.
- CE21 Kyky kehittää, puolustaa ja perustella maisterin loppuprojektia; Siksi opiskelija on pätevä esittämään johtopäätöksensä tunnustetun arvostetun toimikunnan edessä.
Pääsymaksut
Rankingit
- #1 Espanja - Mainonnan ja viestinnän maisterintutkintojen johtajat kysyntään, resursseihin ja maisterin opetussuunnitelmaan perustuen
- #1 Espanja - Markkinoinnin mestarien johtajat El Mundon mukaan
- #3 Espanja – Esic parhaiden kauppakorkeakoulujen palkintokorokkeella, äskettäin valmistuneille ja nuorille ammattilaisille
- #3.4 Eurooppa – Esic yksi parhaista eurooppalaisista markkinointiohjelmien toteuttajina
Apurahat ja rahoitus
Emme halua, että taloudelliset kysymykset ovat este tavoitteidesi saavuttamiselle ja tulevaisuuden koulutuksen varmistamiselle, joten esittelemme laajan valikoiman mahdollisuuksia, jotka auttavat sinua tässä mielessä, sekä ESIC:ssä kehittämämme apurahasuunnitelman. Yliopisto , kuten eri julkisten tai yksityisten organisaatioiden tarjoamat.
- Omat stipendit
- Kansalliset stipendit
- Kansainväliset stipendit
- Liikkuvuusstipendit kansainvälisiin harjoitteluihin
- Vakuutus ja apu
ESIC-yliopisto ylläpitää rahoitussopimuksia tiettyjen pankkiyhteisöjen kanssa edullisin ehdoin opiskelijoille, jotka ovat ilmoittautuneet johonkin koulun ohjelmiin. Jokaisen sopimuksen erityiset säännöt ja ehdot löytyvät aluesihteeristöstä. ESIC University auttaa sinua tutkinnon rahoituksessa.
Jos etsit majoitusta, suosittelemme opiskelijoiden majoitukseen omistettuja yrityksiä ja asuntoja. Löydä tarpeisiisi parhaiten sopiva.