Master Johtamisen, Markkinoinnin Ja Logistiikan
Free International University of Moldova
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Chisinau, Moldova
Kieli (kielet
Englanti, Romanialainen, Venäjän kieli
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
2 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 1 000 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Romanialaiset opiskelijat: 500 euroa / vuosi; EU-opiskelijat: 1000 EUR / vuosi; Kolmansien maiden opiskelijat: 2000 euroa / vuosi
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
- Pätevyystaso: 7 ISCED-taso
- Kesto: 2 vuotta
- Opintopisteiden lukumäärä: 120 op, 4 lukukautta
- Aikaisin aloituspäivä: lokakuu 2020
- Kielet: romania, venäjä, englanti, ranska
- Lukukausimaksu:
- EU-opiskelijat: 1000 EUR / vuosi
- Romanialaiset opiskelijat: 500 euroa / vuosi
- Kolmansien maiden opiskelijat: 2000 euroa / vuosi
Ohjelman kuvaus
Maisteriohjelma on suunnattu kauppatieteiden alan asiantuntijoiden kouluttamiselle.
Johtamisen, markkinoinnin ja logistiikan maisteriohjelma, jonka kesto on kaksi vuotta (neljä lukukautta) ja kertyminen 120 op, koostuu peruskurssiyksiköistä, jotka on keskittynyt ensimmäisen lukukauden ajan tietotaitojen kehittämiseen. Toinen lukukausi sisältää kurssiyksiköt, jotka on suunnattu maisteriohjelman erityisiin politiikkoihin ja strategioihin. Kolmannen lukukauden kurssiyksiköt on suunnattu tietoon perustuvaan toiminnallisen ja haaraisen erikoistumisen moduulien tutkimukseen. Toisen vuoden aikana opiskelijat pystyvät mukauttamaan opintojaan lisäämällä joustavuutta ja valitsemalla erilaisia valinnaisia kursseja. Opiskelijoiden on osallistuttava harjoitteluun oppimiskokemuksensa käytännön toteuttamiseksi ja opinnot suoritetaan tutkimuksellisella diplomityöllä.
Pätevyys ja taidot
Tärkeimmät tekniset taidot liittyvät tutkimustulosten arviointiin, oppimiseen ja hyödyntämiseen kansainvälisten järjestöjen taloudellisessa toiminnassa; toimintojen tunnistaminen ja toteuttaminen käyttämällä innovatiivisia johtamismenetelmiä ja tekniikoita; Päätöksenteko yrityksessä ottaen huomioon yrityksen arvot, taloudelliset strategiat ja henkilöstöjohtaminen jne.
Uramahdollisuudet
Maisteriohjelma tarjoaa opiskelijoille poikkeuksellisia uramahdollisuuksia tulevalle uralle vastaamalla kasvavaan kysyntään hallintotaitoa omaavien nuorten tutkinnon suorittaneiden kansainvälisissä yrityksissä.
Johtamisen, markkinoinnin ja logistiikan maisteriohjelma valmistaa nuoria yrittäjyyttä ja yritystoimintaa koskevalle uralle ja työskentelemään eri organisaatiorakenteiden yrityksissä, kansainvälisissä yrityksissä; taloudelliset rakenteet, tutkimuslaitokset, analyysi- ja osaamiskeskukset johtamisen, markkinoinnin, logistiikan, liiketoiminnan ja innovaatioiden alalla. Maisteriohjelman valmistunut osaa työskennellä esimiehenä, brändinpäällikkönä, projektipäällikkönä, markkinointipäällikkönä, tuotepäällikkönä, mediakonsulttina, PR-johtajana, jakelupäällikkönä, logistiikkana, markkinoinnin asiantuntijana, tutkijana jne.
Free International University of Moldova"}" />
© Free International University of Moldova
Kansainväliset näkökulmat
Kansainvälisesti suuntautuneen opetussuunnitelman lisäksi opiskelijat saavat mahdollisuuden kokea ulkomaisia kulttuureja ja näkökulmia vaihto-ohjelmien kautta yli 100 partneriyliopiston kanssa ympäri maailmaa. Merkittäviä kansainvälisiä mahdollisuuksia tarjoavat myös kansainvälisistä opiskelijoista koostuvat työryhmät, kansainvälisten vierailevien professorien luennot sekä kansainväliset opintomatkat.
opetussuunnitelma
Lukukausi 1
- Talousinformaatio, joka perustuu ongelmanratkaisuun (työpajat)
- Liiketoimintaprosessimallinnus
- Kauppatieteiden tutkimuksen metodologia ja etiikka
- Strateginen johtaminen ja liiketoimintastrategia
- Markkinointi-analyysi
- MSс-operaatiot, logistiikka ja toimitusketjun hallinta
Lukukausi 2
- Vertailevat tutkimukset: Hallinnon, markkinoinnin ja logistiikan sääntely, politiikat, uudistukset ja trendit (työpajat)
- Päätösteoria
- Liiketoimintaympäristön ja kaupallisen käytön sääntely kansainvälisissä sopimuksissa
- Markkinointistrategia ja suunnittelu
- Markkinoinnin konsultointiprojekti
- Kestävän liiketoiminnan logistiikan strategiat
- Toimitusketjun strategia ja kestävyys
Lukukausi 3
- Yrittäjyyden rahoitus. Johtopäätösten taloudellinen analyysi
- Innovaatioiden hallinta ja uusien tuotteiden kehitys
- Yritysten välinen markkinoinnin hallinta: globaali näkökulma
- Integroidun markkinointiviestinnän suunnittelu ja hallinta
- Toimitusverkon suunnittelu ja globaali logistiikka
- Toimitusketjuanalyysi ja päätöksenteko
- Työharjoittelu
Lukukausi 4
- Tutkimus- ja pro gradu -tutkielmien laatiminen