Master sosiaalisen viestinnän
Universidad de Chile (The University of Chile)
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Santiago Metropolitan Region, Chile
Kieli (kielet
Espanja
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Pyydä tietoja
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Feb 2024
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Chilen yliopiston viestinnän ja kuvan instituutin sosiaalisen viestinnän maisteri korostaa tiukkaa metodologista koulutusta. Sen tavoitteena on täyttää tarve kehittää tutkimusta tieteenalan tieteenalalla Latinalaisessa Amerikassa, koska se edellyttää korkean tason tutkijoiden kouluttamista.
Lähtökohtana on diagnoosi viestinnällisten tuotanto-, kierto- ja kulutusprosessien perusteellisesta muutoksesta, ja kehitetyt tekniikat ovat tyypillisiä 70-luvun joukkokuluttajien aikakaudelle, joten uusien viestintätekniikoiden syntymisen tulisi perustua näiden tuotanto-, kierto- ja kulutusprosessien perusteellinen tutkiminen.
Akateemiset toimet, jotka muodostavat sosiaalisen viestinnän maisterin opetussuunnitelman, on suunniteltu opiskelijoille esittämään kysymyksiä julkisen ja joukkoviestinnän muutoksesta yli-segmentoituneisiin lähestymistapoihin; globalisaation, identiteettien ja monikulttuurisuuden uusista suhteista; teknologisten alustojen ja yleisön muutoksista tärkeiden tietomäärien tuottajina ja vastaanottajina; hypertekstuaalisuuden ja multimedian sekä siitä seuranneen aistinvaraisen rakenteen vaihtelun; teollisen kulttuurintuotannon mutaatioiden vaikutukset tuotannon, jakelun ja kulutuksen piireihin, muun muassa ja että he kehittävät metodologisen, kvantitatiivisen ja laadullisen pätevyyden niiden hoitamiseksi.
Tämä sosiaalisen viestinnän Magisterin uusi versio kuvastaa Chilen yliopiston journalistikoulun vuonna 1982 aloittaman ohjelman perinnettä, joka on yksi alueen ensimmäisistä jatko-opinnoista Latinalaisen Amerikan tasolla ja jättänyt merkittävän perinnön. tutkijat ja tutkijat, jotka ovat osallistuneet tieteellisen tiedon kehittämiseen viestinnän alalla.