Mt markkinointi- ja johtamisstrategiassa
Limerick Institute of Technology
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Limerick, Irlanti
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 11 250 / per year
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Ohjelma on suunnattu ensisijaisesti opiskelijoille, jotka ovat kiinnostuneita erittäin käytännöllisen tason 9 pätevyyden hankkimisesta markkinointi- ja johtamisstrategiassa. Ohjelmaa edeltää pakollinen, yhden viikon aloitusohjelma. Tämä maisteriohjelma rakentaa opiskelijan käytännön markkinointi- ja johtamisstrategian taidot yhdistämällä ongelmaperusteisen oppimisen ja suoran yhteyden teollisuuteen.
Ohjelma on rakennettu maksimoimaan opiskelijoiden käytännöllisen oppimisen ja sisältää laajan aktiivisen opiskelijoiden osallistumisen. Opiskelijoiden toiminnan helpottamiseksi ohjelmassa käytetään ongelmaperusteista oppimisfilosofiaa (PBL). Tämä tarkoittaa, että opiskelijat haastetaan jatkuvasti oppimisen ja teorian soveltamiseen reaalitilanteissa ja sopivien ratkaisujen löytämiseksi. Lisäksi oppijat esittelevät projekteja ja ratkaisuja alan paneeleille. Ohjelman tavoitteena on valmistaa opiskelijoita markkinointi- ja johtotehtävien vaatimuksiin nopeasti muuttuvassa, tietoon perustuvassa taloudessa. Osallistuvat yritykset hyötyvät myös analyysista ja tutkimusapusta.
Lukas / Pexels
Mitkä ovat pääsyvaatimukset?
- Kunniamainintutkinto liikkeenjohdossa ja / tai markkinoinnissa vähintään toisen luokan palkinnon palkinnolla
Tai - Perustutkinto liikkeenjohdon ja / tai markkinoinnin TAI asianmukainen ammatillinen pätevyys ja vähintään 2 vuoden asiaankuuluva ammattikokemus / vastuu.
- Haastattelu voi olla osa valintaprosessia.
Mitä moduuleja opiskelen?
- Otsikko: Integroitu markkinointiviestintä (mukaan lukien uusi media)
Laajuus: 10 op - Otsikko: Talousanalyysi johtopäätöksiä varten
Laajuus: 10 op - Otsikko: Yritystutkimusmenetelmät
Laajuus: 10 op - Otsikko: Väitöskirja
Laajuus: 20 op - Otsikko: Suunnittelu, strategia ja innovaatiot
Laajuus: 20 op - Otsikko: Kuluttajan käyttäytyminen ja suhteiden hallinta
Laajuus: 10 op - Otsikko: Brändäys ja tuotehallinta ja kaupallistaminen
Laajuus: 10 op
Mitkä ovat uranäkymät?
Ohjelmasta olisi hyötyä kaikille, jotka ovat kiinnostuneita johtotason urasta digitaalisessa sisällönhallinnassa, online-myynnin ja mainonnan suunnittelussa, sosiaalisessa mediassa ja hakupohjaisessa markkinoinnissa, napsautuskohtaisesti maksamisessa ja hakukoneoptimointikampanjoiden hallinnassa, globaalissa strategisessa kehityksessä ja siihen liittyvät alueet.