Muotoilun ja viestinnän maisteri
IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Madrid, Espanja
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Sekoitettu
Kesto
9 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 15 100 *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
18 Jan 2025
* Ilmoittautumismaksu 3900 € - kurssimaksu: 10500 €
Johdanto
Muotityylin ja viestinnän maisterin tutkinnot muodostavat ammattilaisia, jotka pystyvät keksimään uusia visuaalisia muotiehdotuksia (muotoilu, luova suunta, muotielokuvat jne.) Sekä kehittämään nykyajan viestintä-, brändäys- ja markkinointistrategioita nykyisille muotiyrityksille. Se on teoreettinen ja käytännön koulutus, joka tuo opiskelijan lähemmäksi ammattimarkkinoiden realiteetteja yhteistyösarjan avulla eri muotibrändien kanssa (ylellisyys- ja katukadut, näyttelytilat, vuosikerta, toimistot jne.), Jossa he hankkivat tarvittavat taidot vastaamaan muotialan uusiin haasteisiin.
Sekamuodossaan tämä tutkinto antaa kaikille opiskelijoille mahdollisuuden oppia, osallistua ja olla osa IED-yhteisöä henkilökohtaisesti, fyysisissä ja virtuaalisissa luokkahuoneissa ja etänä.
Tavoitteet
- Opi muodin historiallisista, eettisistä, sosiaalisista ja kulttuurisista näkökohdista rakentaaksesi vankan pohjan akateemisille ja työhankkeille.
- Opi tunnistamaan sopivien viitteiden lähteet, jotta ne toimisivat oikein.
- Ymmärrä syvällä tasolla koko nykyisen muotialan toiminta.
- Kehitä taiteellisia ja käsitteellisiä taitoja muotikuvauksen luomisen ympärillä.
- Edistää henkilökohtaista analyysiä kuva- ja muotiviestinnässä tarkoituksenmukaisen itsemerkinnän toteuttamiseksi, jota voidaan soveltaa yhteistyössä toimiviin brändeihin.
- Hanki tietoa nykyisestä viestinnästä, brändäyksestä ja markkinointistrategioista ja opi ehdottamaan innovatiivisia ideoita lähitulevaisuudessa.
- Hallitse projektien kehittämiseen tarvittavat digitaaliset työkalut ja opi pitämään ammattikeskusteluja työpaikalla.
- Sisällytä kaikki kestävyyteen liittyvät näkökohdat käsitteen ja sen soveltamisen laajimmassa merkityksessä.
Mahdolliset urapolut
- Muoti Stylisti
- Muotieditori
- Luova johtaja
- Sisällönluoja
- Visual Merchandising
- Viestintätilipäällikkö
- Social Media Manager
- Muoti PR
- Muotitoimittaja / kirjailija
- Taiteellinen johtaja
Galleria
Ihanteelliset opiskelijat
Muodin maailmasta ja sen prosesseista kiinnostuneet sekä viestinnän, markkinoinnin ja PR:n tai journalismin tutkinnon suorittaneet tai tutkinnon haltijat, jotka etsivät erityiskoulutusta muoti- ja viestintäalalta.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Mahdolliset urapolut
- Muoti Stylisti
- Muotieditori
- Luova johtaja
- Sisällönluoja
- Visual Merchandising
- Viestintätilipäällikkö
- Social Media Manager
- Muoti PR
- Muotitoimittaja / kirjailija
- Taiteellinen johtaja
Ohjelman tulos
Tavoitteet
- Opi muodin historiallisista, eettisistä, sosiaalisista ja kulttuurisista näkökohdista rakentaaksesi vankan pohjan akateemisille ja työhankkeille.
- Opi tunnistamaan sopivien viitteiden lähteet, jotta ne toimisivat oikein.
- Ymmärrä syvällä tasolla koko nykyisen muotialan toiminta.
- Kehitä taiteellisia ja käsitteellisiä taitoja muotikuvauksen luomisen ympärillä.
- Edistää henkilökohtaista analyysiä kuva- ja muotiviestinnässä tarkoituksenmukaisen itsemerkinnän toteuttamiseksi, jota voidaan soveltaa yhteistyössä toimiviin brändeihin.
- Hanki tietoa nykyisestä viestinnästä, brändäyksestä ja markkinointistrategioista ja opi ehdottamaan innovatiivisia ideoita lähitulevaisuudessa.
- Hallitse projektien kehittämiseen tarvittavat digitaaliset työkalut ja opi pitämään ammattikeskusteluja työpaikalla.
- Sisällytä kaikki kestävyyteen liittyvät näkökohdat käsitteen ja sen soveltamisen laajimmassa merkityksessä.