Online Master sisältöstrategiassa tuotemerkin luomisessa
SHIFTA
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Madrid, Espanja
Kieli (kielet
Espanja
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Pyydä tietoja
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2023
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Olemme kotoisin ajalta, jolloin meille kaikille oli selvää, että sisältö on kuningas. Ja suurin osa digitaalisiin tuotemerkeistä uskoi voivansa olla sanomalehti. Eräänä päivänä, ei kauan sitten, he alkoivat ymmärtää, etteivät olleet. Että monet heistä eivät voineet tuottaa uutisia joka päivä. Että se oli lisäponnistus, joka ei vaikuttanut myötävaikuttamatta myynti- tai bränditietoisuuteen. Lisäksi havaittiin muita ongelmia. Tällainen verkkojen journalistinen hallinta toi hyviä asioita, mutta keskeiset vivahteet viestinnälle ja brändin globaalille strategialle menetettiin matkan varrella: paikannus, suostuttelu, myynti, sävy, tyyli, erottelu kilpailusta ja niin edelleen. Tuolloin monet mainostajat joutuvat etsimään toisen tavan olla verkossa.
Tämä uusi ala tarvitsee uusia ammattilaisia. Koska nykyään niitä ei ole ja kysyntää on paljon. Ja se on loogista, koska ei ole helppoa löytää ammattilaisia, joilla on mainosvisio sisällöstä, jotka ymmärtävät digitaalisen viihteen täydellisesti, joilla on kokemusta tiedotusvälineistä ja tuntevat toimintatavansa, tekniikat, jotka tuntevat myös hakukoneoptimoinnin, jota käsitellään helpota paitsi sosiaalisissa verkostoissa, mutta pystyy myös käyttämään tärkeimpiä luomisalustoja, kuten Worpress, Joomla, Drupal ..., ja kaiken tämän lisäksi, että heillä on tietoa työn tekemiseen tarvittavista kuuntelu- ja mittaustyökaluista paremmin ja paremmin.