Master-tutkinto globaalin myynnin ja markkinoinnin alalla
University of Applied Sciences Upper Austria
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Wels, Itävalta
Kieli (kielet
Englanti, Saksan kieli
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
4 lukukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 363 / per semester *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* EU / ETA-maiden kansalaisille
Johdanto
Master of Global Sales and Marketing
Oletko kiinnostunut maailmantalouden globalisaation aiheuttamista kulttuurien välisistä haasteista? Oletko kiinnostunut työskentelemään vientisektorilla tai haluaisitko jopa lähteä ulkomaille ja elää kansainvälistä elämää ainakin muutaman vuoden ajan? Itävallan vientitalous on onnistunut asettamaan kansainvälisiä standardeja monilla aloilla, erityisesti teollisuuslaitosten, koneiden ja teknisten tuotteiden alalla. Maailmanlaajuinen toiminta synnyttää suuren kysynnän pätevälle myynti- ja markkinointihenkilöstölle. Maisteriohjelma "Global Sales and Marketing" (GSM) kouluttaa sinut kehittämään ja johtamaan kansainvälisten yritysten tulevaa myyntiä, myynnin johtamista ja markkinointia.
Opetuskieli on englanti.
Kulttuurienvälisen johtamisen ja kehittyvien markkinoiden keskus käsittelee myös kulttuurienväliseen johtamiseen liittyviä tutkimushankkeita.
Tiedot
- Tutkinto: Master of Arts in Business (MA)
- Kesto: 4 lukukautta (120 op)
- Vuotuinen sisäänotto: 35
- Organisaatio: kokopäiväinen (keskiviikosta lauantaihin, mahdollistaa lisäksi osa-aikaisen työskentelyn); osa-aikainen (perjantai-iltapäivä ja lauantai + yksi intensiiviviikko vuodessa).
- Pääsyvaatimukset: Valmiiksi suoritettu taloustieteen kandidaatin tai maisterin tutkinto ja englanninkielinen tausta.
- Sovellus: Online viimeistään 30. kesäkuuta. Muiden kuin Euroopan kansalaisten määräaika on 31. maaliskuuta!
- Opetuksen kieli: 100 % englanti
- Pääsymenettelyt: Testit: haastattelu, tapaustutkimus, testit
- Pakollinen lukukausi ulkomailla: Mahdollisuus opiskella jossakin kumppaniyliopistossamme 2. lukukauden aikana.
Parhaille opiskelijoille tarjoamme myös useita kaksoistutkintomahdollisuuksia.
Ohjelman tulos
Myynti ja myynnin hallinta
Pystyt konseptisoimaan, arvioimaan, viemään eteenpäin ja hallitsemaan strategisia myyntipäätöksiä. Ymmärrät "Myynti"-aiheen moninaiset kerrokset esimerkiksi innovaation, kulttuurien välisen johtamisen, oston ja loogisten vaihtoehtojen kehittämisen näkökulmasta ennakoivalle toiminnalle.
B2B-markkinointi
Pystyt kehittämään ja viemään eteenpäin sijoitustavaroiden strategisia markkinointikonsepteja, mukaan lukien kulttuurien väliset taustahaasteet. Saat perusteellisen tiedon organisaation ostokäyttäytymisen erityispiirteistä ja pystyt tekemään markkinointiin liittyviä päätöksiä syvällisten analyysien pohjalta.
Kulttuurien välinen myynti ja hallinta
Saat syvällisen johdannon kulttuurieroihin ja yhtäläisyyksiin eri puolilla maailmaa, jotta voit reagoida ammattimaisesti tällaisten haasteiden edessä. Pakollinen lukukausi ulkomailla ja opintomatkat antavat sinulle lisää syvällisiä kulttuurien välisiä oivalluksia.
Käytännön taitoja
"Ammattikorkeakoulu" -ohjelmana yhdistämme tarvittavien tieteellisten taustojen monimutkaisen rakenteen välittömään sovellukseen todellisessa teollisessa elämässä, erityisesti EU:ssa kotimarkkinana ja kehittyvillä markkinoilla.
Hallinta- ja johtamistaidot
Erityinen moduuli antaa sinulle mahdollisuuden kehittää hyviä näkemyksiä kansainvälisen työprofiilin johtamisen ja johtamisen haasteista.
erikoistuminen
Lukukaudella 3 ohjelma tarjoaa intensiivisen erikoistumisen sekä B2B-markkinoinnissa että myynnin hallinnassa syventääkseen tietämystäsi näillä aloilla.
Ohjelman maantieteellinen painopiste on EU:ssa "kotimarkkinana" ja kehittyvillä markkinoilla.
Uramahdollisuudet
Globaalien B2B- ja palvelumarkkinoiden hallinta tarvitsee innostuneita myyntiin suuntautuneita johtajia, jotka pystyvät kehittämään ja viemään eteenpäin monimutkaisia myyntiprosesseja tietyille markkinoille ja niiden kulttuureille.
Kaiken perustana on syvällinen ymmärrys organisaation ostokäyttäytymisestä sekä markkinointi- ja myyntikonseptien kehittäminen ja hallinta monimutkaisille tuote- ja palveluyhdistelmille kansainvälisille markkinoille, joilla on kulttuurienvälisiä haasteita.