Strategisen viestinnän maisteri (laajennus)
University of Technology Sydney
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Sydney, Australia
Kieli (kielet
Pyydä tietoja
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
2 - 4 vuotta
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* AUD per 24 cp istunto
Johdanto
Julkisen viestinnän maailma muuttuu nopeasti digitalisaation, big data -analyysin, uusien alustojen ja kanavien sekä asenteiden ja huolenaiheiden muuttuessa. Nämä johtavat muuttuviin käytäntöihin ja haasteisiin sekä uusiin eettisiin huolenaiheisiin. UTS Strategisen viestinnän maisteri perustuu uusimpaan tutkimukseen, ja sitä opettavat korkean tason akateemiset tutkijat ja alan johtavat ammattilaiset. Hakijat, jotka ovat suorittaneet vähintään kolmen vuoden asiaankuuluvan työkokemuksen viestintäalalla, voivat haluta harkita strategisen viestinnän Executive -maisteria (C04384). Lataa strategisen viestinnän päällikön esite
Tämän kurssin valmistuneet saavat: sosiaalisen psykologian, sosiologian, semiotiikan, kulttuurintutkimuksen ja muiden tieteenalojen tietoon perustuvan edistyneen ymmärryksen ihmisten kommunikaatiosta kyvyn syntetisoida viestintäteoriaa ja harjoittaa kykyä kehittää viestinnän strategiaa, joka perustuu tutkimukseen ja analyysiin, herkkyys eettisille ja tiedotusvälineisiin ja viestintään liittyvät oikeudelliset kysymykset herkkyys osallisuudelle, tasapuolisuudelle ja sosiaaliselle oikeudenmukaisuudelle, kyky kehittää viestintästrategioita, jotka heijastavat kulttuurienvälisiä ja maailmanlaajuisia näkökulmia, ja käytännön taidot strategisen viestinnän soveltamiseksi organisatoristen tai sosiaalisten haasteiden ja ongelmien ratkaisemiseksi.
Uramahdollisuudet
Tämän kurssin valmistuneet ovat valmiita työskentelemään johtavissa rooleissa yritys-, hallitus-, poliittisessa, organisatorisessa tai markkinointiviestinnässä, mainonnassa, suhdetoiminnassa tai integroidussa viestinnässä, mukaan lukien markkinointiin ja myynninedistämiseen, sidosryhmien sitoutumiseen, työntekijöiden viestintään, terveyteen, yhteisösuhteisiin, mediasuhteisiin ja julkisiin asioihin liittyvät tehtävät.