Avaruuden ja brändi-identiteetin maisteri (etäopetus)
Neapolis University Pafos Distance Learning
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Online Cyprus
Kieli (kielet
Englanti,
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
18 - 24 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
EUR 10 000 / per year
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Oct 2024
Johdanto
Avaruuden ja brändi-identiteetin jatko-ohjelma on ainutlaatuinen, innovatiivinen ja monialainen ohjelma, joka tutkii tilan ja brändi-identiteetin suhdetta. Sen tavoitteena on edistää tiiviimpää yhteistyötä luomiseen liittyvien tieteenalojen, kuten arkkitehtuurin, ja liiketoimintaan liittyvien alojen, kuten liiketalouden ja markkinoinnin, välillä. Tarkemmin sanottuna kurssi tarjoaa tuoreen näkökulman innovatiivisten bränditilojen toteuttamiseen, jotka parantavat toimivuutta, brändi-identiteettiä, tuottavuutta, asiakastyytyväisyyttä jne, samalla kun kohdistavat tilarakenteen transpatiaalisiin normeihin ja olosuhteisiin (eli brändiarvoihin, ideoihin, filosofioihin jne. ). Siten tämä ohjelma on innovatiivinen kurssi, joka vastaa yritysten, organisaatioiden ja suunnittelijoiden tarpeeseen vastata 2000-luvun monimutkaisiin taloudellisiin, ympäristöllisiin ja sosiaalisiin haasteisiin hyödyntämällä fyysisen tilan voimaa. Se on suunnattu ensisijaisesti arkkitehtuurin, sisustussuunnittelun, tuotesuunnittelun, graafisen suunnittelun, brändisuunnittelun, organisaatioinnovoinnin, brändinhallinnan ja liiketoiminnan valmistuneille.
Opetussuunnitelman suunnittelulla on kaksi tavoitetta. Aluksi tavoitteena on perehdyttää luovien alojen opiskelijat liiketoimintaan liittyviin näkökohtiin ja siten antaa heille kilpailuetua merkkitilojen suunnittelussa. Toiseksi tavoitteena on antaa yritystoimintaan liittyvien alojen opiskelijoille riittävät tiedot ja taidot tilan ymmärtämiseen ja hyödyntämiseen markkinointivälineenä ja siten kilpailuetu omaksumaan tarjotut mahdollisuudet täysimääräisesti.
Ihanteelliset opiskelijat
Ohjelma on suunnattu ensisijaisesti arkkitehtuurin, sisustussuunnittelun, rahoituksen, laskentatoimen, taloustieteen ja liiketalouden ohjelmista valmistuneille. Se sopii erityisesti:
- Arkkitehdit
- Sisustussuunnittelijat
- Graafiset suunnittelijat
- Tuotevalmistajat
- Sovellettu taide
- Museologit
- Kulttuuriyrittäjät
- Liikekiinteistöjen kehittäjät
- Varhain aloittavat yrittäjät
- Varhaiset yritysammattilaiset osaamisen parantamiseen ja uudelleenkouluttamiseen
- Myymäläpäälliköt
- yrittäjät
- journalistit
- Erikoistuneet tapahtumapaikat (teemapuistot, viihdekeskukset, vähittäiskauppapuistot, urheilukeskukset, ostoskeskukset jne.)
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Väliarviointi voi tapahtua eri muodoissa aiemmin kuvatulla tavalla, kuten esseet, tutkimusartikkelit, esitykset, kirjallisuuskritiikki, kirja-arvostelut jne., Lukukauden aikana, ja se vastaa 40% lopullisesta arvosanasta, kun taas loppukoe on 60%. Jotta opiskelija voi menestyä opintojaksolla, hänen on suoritettava sekä loppuarvosana että väliarviointi vähintään 50 prosentin arvosanalla. Interaktiivisuus ja formatiivinen arviointi ovat osa oppimis- ja opetusmenetelmiä.
Lukukausi 1
Lukukausi 2
- Digitaalinen viestintä ja sosiaalisen median strategiat
Lukukausi 3
- Tutkielma
Ohjelman tulos
MSc Space and Brand Identity pyrkii yhdistämällä sekä teoreettisen tiedon että käytännön lähestymistavat:
- Tarjoa opiskelijoille laaja käsitys tilan roolista viestintävälineenä;
- Ohjaa jokaista opiskelijaa läpi kokonaisvaltaisen ymmärryksen tilan, identiteetin muodostumisen ja brändi-identiteetin välisestä suhteesta;
- Ohjaa opiskelijat tutkimaan arkkitehtuurin ja liiketoiminnan tieteenalojen keskinäistä ymmärrystä;
- Tarjoa opiskelijoille teoreettisia ja käytännön työkaluja fyysisen tilan voiman tehokkaaseen hyödyntämiseen tosielämässä;
- Varustaa opiskelijoille taitoja ja käytännön työkaluja tilojen käsitteellistämiseen, analysoimiseen ja arvioimiseen tunnustamalla spatiaalinen järjestys (eli brändi-identiteetti, arvot, politiikka jne.);
- Tarjoaa opiskelijoille teoreettisia ja käytännöllisiä työkaluja, joiden avulla he voivat ymmärtää spatiaalisen vaikutuksen ihmisen spatiaaliseen käyttäytymiseen ja käyttäjien havaintoihin;
- Kehittää valmistuneille korkeatasoisia monialaisia ammatillisia standardeja ja antaa näin valmistuneillemme selkeän ja kokonaisvaltaisen markkinaedun.
Ohjelman oppimistulokset ovat seuraavat:
- PLO1. Yhdistä teoreettinen ja käytännöllinen tieto brändäyksen, tilan ja identiteetin muodostumisen välisestä suhteesta samalla kun olet vuorovaikutuksessa asiaan liittyvien eri alojen (esim. arkkitehtuuri, sisustussuunnittelu ja liiketoiminta) sekä paikallisen teollisuuden kanssa.
- PLO2. Ymmärtää, analysoida ja arvioida brändättyjä tiloja pitäen mielessä niiden spatiaalinen järjestys (eli brändi-identiteetti, arvot, politiikka, liiketoimintastrategia jne.) sekä niiden vaikutus ihmisten tilakäyttäytymiseen ja käyttäjien havaintoihin.
- PLO3. Käytä laajaa valikoimaa periaatteita ja työkaluja, joita tarvitaan bränditilojen ja asiakkaiden käyttäytymisen välisten suhteiden käsitteellistämiseen.
- PLO4. Keskustele kriittisesti tilan roolista markkinointivälineenä ja pohdi siten, miten fyysistä ja virtuaalista tilaa voidaan käyttää liike-elämän hyödyksi.
- PLO5. Toteuta strategioita ja luo synergiaa mukana olevien tieteenalojen välillä tarkastelemalla todellisia tapaustutkimuksia monitieteisessä kehyksessä.
- PLO6. Kehittää innovatiivisia liiketoimintamalleja, soveltaa yrittäjyyden ja innovaation perusteita, yritysviestintää sekä pohtia kriittisesti organisaatiokäyttäytymisen perusperiaatteita ja analysoida näiden periaatteiden vaikutusta toimintaan.
- PLO7. Käytä tekniikoita, menetelmiä ja työkaluja tutkimuksen tekemiseen yritys- ja bränditiloissa sekamenetelmillä.