Digitaalisen markkinoinnin johtamisen maisteri
University of Westminster
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
London, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
GBP 19 000 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2024
* 16 500 puntaa – kotiin 17 000 puntaa – kansainvälinen
Masters Online Open Day - 28. helmikuuta klo 12-13.30 GMT
Jos haluat lisätietoja jatko-opintojen suorittamisesta University of Westminster , liity online-avoimien ovien päivään. Keskustele kurssien johtajien ja nykyisten opiskelijoiden kanssa verkossa ja hanki neuvoja pääsystä. Linkis
Johdanto
Digitaalinen teknologia on muuttanut markkinoinnin maailmaa, mikä tekee asiakkaille kohdistamisen ja ostajien käyttäytymisen seuraamisen verkossa helpommaksi ja halvemmaksi.Työnantajat tarvitsevat tutkinnon suorittaneita, jotka ovat valmiita työskentelemään data-analyysin, markkinoinnin automaation, käyttäjäkokemuksen ja sisällön luomisen parissa. Nämä ovat joitakin keskeisiä taitoja, joita opit digitaalisen markkinoinnin johtamisen maisteriohjelmassa.
Olitpa jo markkinoija, joka haluaa erikoistua tälle nopeasti muuttuvalle alalle tai ehkä valmistunut eri tieteenalalta ja haluat nyt vaihtaa uraa, tämä jännittävä kurssi tutkii teoriaa, taitoja ja ominaisuuksia, jotka valmistavat sinut uraan digitaalisen markkinoinnin hallinnassa. .
Digimarkkinoinnin bootcamp perehdyttämisen aikana auttaa saamaan kaikki vauhtiin avainmedian, markkinoinnin työkalujen ja nousevien trendien, kuten sisältömarkkinoinnin, koneoppimisen ja tekoälyn aloilla, ennen kuin opiskellaan digitaalisen kuluttajan psykologiaa, tutkitaan asiakasmatkoja ja -kokemuksia sekä otetaan huomioon. häiritseviä innovatiivisia lähestymistapoja.
Myöhemmin opit seuraamaan kampanjoita analytiikan avulla, kehittämään monikanavaista markkinointiviestintää ja luomaan digitaalisia strategioita käytännön kokemuksen avulla huippuluokan digitaalisen markkinoinnin laboratoriossamme, Switch 23:ssa, jossa on samat Adobe Creative Cloud -sovellukset, joita käytetään huipputoimistoissa.
Sinulla on myös mahdollisuus parantaa työllistettävyyttäsi opiskelemalla valinnaisella kahden päivän lyhytkurssilla, joka valmistaa sinut istumaan ja läpäisemään ensimmäisen tason ammatillisen Scrum Master -sertifikaatin.Tulet tutustumaan Scrumiin, joka on yksi johtavista ketteristä projektinhallintakehyksistä, Web Design and Analytics -moduulissa.Organisaatiot käyttävät laajasti kaikkialla maailmassa, ja se voi tukea verkkosivustojen ja muiden digitaalisten sovellusten iteratiivista kehitystä ja toimitusta.
Tärkeimmät syyt opiskella kanssamme
Vahvat alan yhteydet tarjoavat toimialan vetämiä aktiviteetteja, kuten vierailevia luentoja ja suoria alustuksia yritysten ja markkinointitoimistojen kanssa
Harjoittele samoilla Adobe Creative Cloud -sovelluksilla, joita käytetään huipputoimistoissa digitaalisen markkinoinnin laboratoriossamme Switch 23
Keskity käytäntöön perustuvaan arviointiin joustavalla opinnäytetyön tai konsulttiraportin loppuprojektilla, joka vastaa vahvuuksiasi ja kiinnostuksen kohteitasi
Valinnainen työpaikka arvokkaan työkokemuksen saamiseksi.Esimerkiksi yksi edellinen markkinoinnin opiskelija työskenteli kuusi kuukautta podcast-assistenttina Mail Onlinessa, kun taas toinen työskenteli IBM:llä
Kuuntele asiantuntijoita ja keskustele markkinoinnin opiskelijoiden kanssa liittymällä opiskelijoiden johtamaan Westminster Marketing Societyyn tai hanki kokemusta opiskelijavetoisen Westminster Business Consultantsin (WBC) kanssa.
Miksi opiskella tätä kurssia?
- Globaali kaupungin sijainti
Marylebone-kampuksellamme Lontoon keskustassa voit nauttia opiskelun eduista suuressa globaalissa kaupungissa. - Rakenna yhteyksiä
Ota yhteyttä kollegoihisi, markkinoinnin ammattilaisiin ja tuleviin työnantajiin CIM:n ja IDM:n linkkien kautta. - Ole muutoksentekijä
Ryhdy vastuulliseksi yritysjohtajaksi, joka tuo positiivista, eettistä ja osallistavaa muutosta.
Ammattimainen akkreditointi
Digital Marketing Management MSc on Chartered Institute of Marketingin (CIM) akkreditoima Graduate Gateway -ohjelman tilalla.Valmistumisensa jälkeen sinut vapautetaan tason 4 "Sovellettu markkinointi- ja suunnittelukampanja" -moduulista kohti CIM Level 4 -sertifikaattia ammattimaisessa markkinoinnissa / Professional Digital Marketing -tutkinto ja tason 6 "Markkinointi ja digitaalinen strategia" -moduulista kohti CIM-tasoa 6 Markkinoinnin ammattitutkinto.
Kurssi on myös Institute of Data and Marketingin (IDM) akkreditoima.
Galleria
Uramahdollisuudet
Digitaalisesta markkinoinnista on nopeasti tulossa yksi tärkeimmistä työnantajien vaatimista taidoista, sillä mahdollisuudet räätälöintiin ja personointiin tarjoavat yrityksille uusia mahdollisuuksia tarjota enemmän arvoa asiakkaille.
Kurssimme valmentaa sinua luomaan ja toteuttamaan digitaalisen markkinointistrategian. Opiskelussasi, kuten työpaikalla, tunnistat liiketoimintamahdollisuuksia ja asiakkaiden tarpeita sosiaalisen median, verkkosivujen, sähköpostin ja sisällön avulla.
Tämä auttaa sinua erottumaan joukosta hakiessasi töitä digitaalisen markkinointiviestinnän, analytiikan, verkkokaupan ja sisältömarkkinoinnin parissa, yrityksen sisällä tai toimistoissa. Voit erikoistua esimerkiksi Pay-Per-Click- (PPC) tai hakukoneoptimointiin (SEO) tai jatkaa ammatillista kehitystä CIM:n kanssa.
Yliopiston ura- ja työllisyyspalvelu on rakentanut yli 3 000 työnantajan verkoston ympäri maailmaa, auttaen kaikkia opiskelijoitamme tutustumaan jännittäviin mahdollisuuksiin ja ammatteihin.
- Valmistaudu työhön
Alan kanssa yhteistyössä suunniteltu kurssi, joka valmistaa sinut ottamaan johtoaseman digitaalisen markkinoinnin strategiassa. - Kehitä CQ:ta
Kehitä kulttuuriälyäsi opiskelemalla opiskelijoiden kanssa yli 100 eri maasta. - Paranna päätöksentekokykyäsi
Opi ajattelemaan kriittisesti ja tekemään näyttöön perustuvia päätöksiä vankkojen markkinointimittareiden ja analytiikan avulla.
Alan linkit
Monilla tällä kurssilla tällä hetkellä opettavilla henkilökunnalla on laaja ammatillinen kokemus useilta liiketoiminnan aloilta, ja monet ylläpitävät yhteyksiä alaan konsultti- ja koulutustyön kautta.
Alumni Voices -sarjan kautta kuulet myös entisiä markkinoinnin jatko-opiskelijoita, jotka jakavat kokemuksiaan, mukaan lukien ne, jotka työskentelevät globaaleissa mediaryhmissä tai ovat perustaneet omia markkinointikonsultteja.
Työn roolit
Kurssi valmistaa sinut monenlaisiin yritystehtäviin.
- Sisältömarkkinoinnin johtaja
- Digimarkkinoinnin tilivastaava
- Digimarkkinoinnin analyytikko
- Digimarkkinointikampanjapäällikkö
- Digimarkkinoinnin johtaja
- Digitaalinen tuottaja
- Näyttömainonnan johtaja
- Verkkokaupan markkinoinnin asiantuntija
- Pay-per-click analyytikko
- Ohjelmallinen johtaja
- Hakukoneoptimoinnin johtaja
- Sosiaalisen median asiantuntija
Westminster Employability Award
Työnantajat arvostavat tutkinnon suorittaneita, jotka ovat investoineet henkilökohtaiseen ja ammatilliseen kehitykseensä – ja Westminster Employability Award -palkintomme antaa sinulle mahdollisuuden dokumentoida ja osoittaa virallisesti nämä toimet ja saavutukset.
Palkinto on joustava ja sen voi suorittaa omalla ajalla, ja se sisältää joukon perus- ja valinnaisia koulun ulkopuolisia toimintoja.
Toimintaan voi kuulua kokemuksen hankkiminen osa-aikatyön tai harjoittelun kautta, yliopiston ylläpitämään järjestelmään liittyminen – kuten mentorointi tai opettaminen koulussa – tai verkkoharjoitusten suorittaminen.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Tämän kurssin tarkoituksena on valmistaa sinut erikoistumaan digitaalisen markkinoinnin strategioiden ja ratkaisujen suunnitteluun ja soveltamiseen yhdistäen käyttäjälähtöistä, luovaa, media- ja markkinointiviestintää strategiseen markkinointiin, analysointiin ja hallintaan. Digitaalinen bootcamp aloittaa kurssin perehdytysviikolla, ja se auttaa sinua tutustumaan opiskelutovereihisi ja ymmärtämään digitaalisen roolin nykymarkkinoinnissa. Kurssilla on myös omat mediakanavansa, joille luot sisältöä sekä yksilöllisesti että yhteistyössä (sosiaalisen median mainokset, verkkosivustojen aloitussivut, sovellukset, blogit ja käyttökokemussuunnittelu) tavoittaaksesi ja sitouttaaksesi yleisöjä osana oppimistasi ja arviointiasi.
Ensin esittelemme kuluttajapsykologian näkökohtia kuluttajien suuremman valinnanvaran, teknologian muuttuvien kasvojen ja globalisaation yhteydessä. Jatkossa keskitymme kuluttajien digitaaliseen käyttäytymiseen ja siihen, kuinka organisaatiot käyttävät digitaalia häiritsevässä innovaatiossa ennakoidakseen ja vastatakseen tarpeisiinsa.
Käytät tekniikoita ja teorioita, jotka liittyvät uusiin hankinta-, konversio-, käyttäjäkokemus-, kampanjasuunnittelu-, monikanavamarkkinointi- ja mittausmenetelmiin. Rakennat ja testaat prototyyppisivustoja ymmärtääksesi, kuinka suorituskykyä mitataan ja mitkä taktiikat ohjaavat liikennettä ja sitoutumista.
Lopullinen projekti käsittelee vahvuuksiasi, kokemuksiasi ja kiinnostuksen kohteitasi: väitöskirja tai konsulttiraportti meidän tai sinun tunnistamamme yrityksen osalta täällä Isossa-Britanniassa tai ulkomailla. Luova tai analyyttinen, voit luoda esimerkiksi video- tai digitaalisen kampanjan tai tutkia verkkosivustoa ymmärtääksesi eri käyttäjäryhmiä tai maakohtaista sisältöä.
Seuraavat moduulit osoittavat, mitä opiskelet tällä kurssilla.
Ydinmoduulit
- Digitaalinen asiakaskokemus
- Kuluttajapsykologia ja tutkimus
- Digitaalinen markkinointi ja innovaatio
- Multi-Platform-markkinointiviestintä
- Digitaalinen markkinointistrategia
- Verkkosuunnittelu ja analytiikka
- Sosiaalinen media ja sisältömarkkinointi
- Lopullinen suurprojekti
Ohjelman lukukausimaksu
Apurahat ja rahoitus
Yliopisto on sitoutunut tukemaan kunnianhimoisia ja erinomaisia opiskelijoita ja tarjoamme erilaisia apurahoja tukikelpoisille perusopiskelijoille, jotka kattavat kaikki tai osan opintomaksuista.
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.