Diplomi-insinööri globaalissa markkinoinnin hallinnassa
Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU)
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Kuala Lumpur, Malesia
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
MYR 29 500 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Malesian opiskelijoille. 36 800 RM (9 315 USD) kansainvälisille opiskelijoille.
Johdanto
Tämä ohjelma on erityisesti suunniteltu tarjoamaan:
- Yleiskatsaus markkinoinnista globaalissa ympäristössä.
- Markkinointisuunnitelman ymmärtäminen, jota voidaan käyttää kaikissa maissa, joko vakiolähestymistavana tai mukautettuna tiettyjen markkinoiden erityispiirteisiin.
- Keskity ajatteluun ja markkinointitoiminnan suunnitteluun globaalilla tasolla markkinoiden ja sen vaatimusten valossa.
Kesto: Kokopäiväinen (1+ vuosi) | Dual Degree -palkinto: Asia Pacific University ( APU ), Malesia ja De Montfort University, Iso-Britannia |
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Moduulit & projekti/väitöskirja
Moduulit on suunniteltu tarjoamaan tietoja ja taitoja, joita johtajat tarvitsevat houkutellakseen asiakkaita maailmanlaajuisesti. Se on suunniteltu erityisesti vastaamaan globaalien markkinoiden tarpeisiin ja suuntauksiin kansainvälisessä ja monikulttuurisessa ympäristössä. Opiskelijat oppivat, kuinka tärkeää on määritellä 21. vuosisadan markkinoinnin laajuus, kehittää ja toteuttaa tehokkaita markkinointistrategioita, sopeutua nopeasti muuttuviin teknologioihin; asiakastyytyväisyyden ja säilyttämisen rakentaminen sekä viestinnän helpottaminen onnistuneesti.
Moduulit:
|
|
Projekti
Sinun odotetaan tekevän tehokasta tutkimusta liiketoiminnasta globaalissa markkinoinnissa sekä akateemisiin että teollisiin tarkoituksiin. Kumpikin reitti edellyttää, että suunnittelet ja suoritat tehokasta akateemista tutkimusta arvioidaksesi ja valitaksesi kriittisesti maailmanlaajuisia markkinoilletulostrategioita, jotka johtavat merkittävään väitöskirjaan, tai asianmukaisen tutkimuksen ja analyysin suorittamista, joka johtaa johonkin akateemiseen paperiin, konsultointiraporttiin tai tapaushistoriaan suhteessa globaalin markkinoinnin hallinnan näkökohtaan.
Galleria
Ohjelman tulos
Tämän ohjelman edut
- Kun tämä ohjelma on suoritettu onnistuneesti, voit:
- Arvioida kansallisten ja kansainvälisten suuntausten ja kysymysten merkityksellisyyttä rajatylittävässä markkinoinnissa.
- Arvioi kilpailuedun luomisen, kehittämisen ja ylläpitämisen tärkeys globaalissa kontekstissa.
- Arvioi kriittisesti globaalin markkinointisuunnitelman suunnitteluun ja toteuttamiseen tarvittavia edistyneitä taitoja.
- Kehitä taitoja, joita voit käyttää neuvoa-antavassa tai käytännön johtamisessa markkinoinnin johtamisessa.
- Hallitse markkinointia ja yritysviestintää globaaleissa markkinointiympäristöissä.
- Sinulla on henkilökohtainen, ihmissuhde-, kulttuuritietoisuus ja kriittiset taidot voidaksesi työskennellä markkinoinnin hallinnassa.
- Integroi tieto ja käsittele monimutkaisia markkinointitietoja.
- Arvioi monimutkaisia markkinointiskenaarioita ja kehitä uusia sovelluksia, merkityksellisiä tietoja ja strategioita globaalia markkinointia varten.
- Kehitä kattava ymmärrys globaalin markkinoinnin monimutkaisuudesta.
- Suunnittele ja toteuta maailmanlaajuinen markkinointisuunnitelma.
Ihanteelliset opiskelijat
Kenen pitäisi osallistua
Master of Science in Global Marketing Management on suunniteltu varustamaan avainpäälliköt, ylimmät johtajat, johtajat, yrittäjät ja muut ammattilaiset uralle globaalissa markkinoinnissa kehittämällä.
Kriittinen tieto ja osaaminen globaalissa markkinoinnissa kohdattujen ongelmien tunnistamisessa, arvioinnissa ja ratkaisemisessa sekä globaalien markkinointistrategioiden kehittämisessä. Lisäksi se on suunniteltu niille, joilla on perustutkinto-tausta liiketoiminnassa, sekä muille teollisuusalueille, jotka ovat kiinnostuneita kehittämään kattavaa ymmärrystä käsitteistä ja nykyisistä teorioista globaalien yritysten johtamisessa.