Diplomi-insinööri
University of Limerick
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Limerick, Irlanti
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 16 465 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* EU-opiskelijat: 7354 € | EU: n ulkopuoliset opiskelijat: 16 465 euroa
Johdanto
Ohjelma antaa tutkinnon suorittaneillemme mahdollisuuden kehittää luovia ja innovatiivisia ratkaisuja teknisiin ongelmiin insinööritaidonsa avulla.
Ilmailutekniikan tietämystään hyödyntämällä he voivat soveltaa uutta teknologista kehitystä lentokoneiden suunnitteluun, valmistukseen, testaukseen, käyttöön ja huoltoon.
Yleiskatsaus
Ohjelma antaa tutkinnon suorittaneillemme mahdollisuuden kehittää luovia ja innovatiivisia ratkaisuja teknisiin ongelmiin insinööritaidonsa avulla. Ilmailutekniikan tietämystään hyödyntämällä he voivat soveltaa uutta teknologista kehitystä lentokoneiden suunnitteluun, valmistukseen, testaukseen, käyttöön ja huoltoon.
Ohjelman tavoitteet:<UL>
Antaa tutkinnon suorittaneille yksityiskohtainen tietämys ilmailutekniikan edistyneistä menetelmistä, mukaan lukien teoreettiset perusteet, laskennalliset ja kokeelliset menetelmät ja tekniikan sovellukset.Yllä olevien ominaisuuksien suorittaneiden teollisten tarpeiden tyydyttämiseksi maisteritasolla.Lisätä tietoisuutta ilmailutekniikan nykyisen tutkimuksen tarjoamista mahdollisuuksista ja niiden soveltamisesta nykyiseen käytäntöön.Täyttää Engineers Ireland -vaatimukset insinöörin kandidaatin tutkinnolle, joka on vähintään Chartered Engineer -aseman koulutusstandardi.Parantaa tutkinnon suorittaneiden nykyistä koulutuspohjaa ja työllistymismahdollisuuksia.UL>
Ohjelman sisältö
MSc. Ohjelmassa on neljä ydinmoduulia, joista kolme edustaa ohjelman tutkimushanketta ja kehittynyttä teknistä viestintää insinööreille. Valittujen valittavien perusteella opiskelijoille myönnetään erikoisalojen, aerodynamiikan ja nestedynamiikan, aerostruktuurien, ilmailun laskennallisten menetelmien tai yleisen ilmailutekniikan tutkinto.
Valittujen valittavien perusteella opiskelijoille myönnetään erikoisalojen, aerodynamiikan ja nestedynamiikan, aerostruktuurien, ilmailun laskennallisten menetelmien tai yleisen ilmailutekniikan tutkinto.
Syksy<UL>
Tutkimusprojekti (3 op)Kehittynyt tekninen viestintä insinööreille (3 op)UL>
Neljä valittavaa * valittavana:<UL>
Rajakerroksen teoriaLaskennallinen nestedynamiikkaJatkuvamekaniikan perusteetÄärellinen elementtianalyysiIlmailu- ja avaruusteollisuuden metallimateriaalitKomposiittilentokoneiden rakenteetLentokoneiden lentodynamiikka ja simulaatioAerodynamiikka 2UL>
kevät<UL>
Tutkimusprojekti (12 op)UL>
Neljä valittavaa * valittavana:<UL>
Johdanto lämmönsiirtoonPropulsiojärjestelmätMikrofluidiikkaEdistynyt CFDLentokoneiden ohjausjärjestelmätMuovien ja komposiittien tekninen mekaniikkaMurtumismekaniikkaEdistyneet lentorakenteetEi-lineaarinen FEALentokonevuokrauksen perusteetUL>
Kesä<UL>
Tutkimusprojekti (30 op)UL>
* Valinnainen moduuli ei välttämättä toimi, jos lukuja ei ole riittävästi
Sisäänpääsyvaatimukset
Vähimmäisvaatimus ohjelmaan on 2: 2 (taso 8 - Irlannin kansallinen pätevyysviranomainen) perustutkinto (tai vastaava) ilmailutekniikassa tai siihen läheisesti liittyvällä alalla. Ulkomaalaisille opiskelijoille hyväksytään vastaava määräys, jonka kurssijohtaja on määrittänyt yhteistyössä UL Graduate School Admissionsin kanssa. Jos hakijat eivät ole äidinkielenään englantia puhuvia, vaaditaan sertifioitu saavutus TOEFL- tai IELTS Standard English -kompetenssitestissä. Haastattelu voi olla osa valintaprosessia.
Mitä sisällyttää hakemukseesi:<UL>
Tutkintotodistukset ja / tai todistukset (mukaan lukien varmennetut englanninkieliset käännökset tarvittaessa).Englannin kielen pätevyys (jos englanti ei ole sinun äidinkielesi).Kopio syntymätodistuksestasi (pitkä asiakirja).UL>
Englannin kielivaatimukset
Hakijoiden, joiden äidinkieli ei ole englanti, on esitettävä todisteet joko aikaisemmasta UL suorittamasta tutkinnon suorittaneesta tutkinnosta englannin kielen kautta tai täytettävä yksi alla olevista kriteereistä (enintään kaksi vuotta ennen hakemusta):
Hyväksyttävät englannin kielen tutkinnot sisältävät seuraavat:<UL>
Ylioppilastutkinnot Euroopan maista, joissa englanniksi ilmoitetaan aihe ja saavutetaan hyväksyttävä taso.Irlannin lopputodistus Englanti - tavallinen taso D tai korkeampi.TOEFL - 580 (paperinen) tai 90 (Internet-pohjainen).IELTS - vähimmäispisteet 6,5, vähintään 6 yhdessä komponentissa.Englannin testi englannin ja akateemisille tarkoituksille (ETAPP) - luokka C1.GCE: n O-tason englannin kieli / GCSE-englannin kieli - luokka C tai sitä korkeampi.Cambridgen yliopisto, ESOL –Sertifikaatti englannin kielen taitosta - C-luokka / Certificate in Advanced English - AsteGCE-koelautakunnat - Paikallisten kokeiden Oxfordin edustajisto - C-luokka / Cambridgen paikallisten kokeiden syndikaatti - Koulutodistuskortti 1-6 / Lontoon yliopiston sisäänkäynti- ja koetenttineuvosto - Koulutodistus 1-6.UL>
Tulokset muissa kuin yllä luetelluissa kokeissa voidaan hyväksyä myös vastaaviksi englanninkielisiä vaatimuksiamme. Ota yhteyttä kansainväliseen koulutusosastoon saadaksesi neuvoja.
Graduate Profile
Tutkinnon suorittaneiden mahdollinen ura on hyvin laaja, mukaan lukien kaikki ilmailu-, auto-, insinöörisuunnittelun, edistyneen valmistuksen ja rakentamisen osa-alueet.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Ohjelman sisältö
MSc. Ohjelmassa on neljä ydinmoduulia, joista kolme edustaa ohjelman tutkimusprojektia ja Advanced Technical Communication for Engineers. Valittujen valittavien opiskelijoille myönnetään erikoisalan maisterin tutkinto, aerodynamiikka ja virtausdynamiikka, ilmailurakenteet, ilmailun laskennalliset menetelmät tai yleisen ilmailutekniikan tutkinto.
Valittujen valittavien opiskelijoille myönnetään erikoisalan maisterin tutkinto, aerodynamiikka ja virtausdynamiikka, ilmailurakenteet, ilmailun laskennalliset menetelmät tai yleisen ilmailutekniikan tutkinto.
Syksy
- Tutkimusprojekti (3 op)
- Kehittynyt tekninen viestintä insinööreille (3 op)
Neljä valittavaa * valittavana:
- Rajakerroksen teoria
- Laskennallinen virtausdynamiikka
- Continuum-mekaniikan perusteet
- Äärellinen elementtianalyysi
- Ilmailu- ja avaruusteollisuuden metallimateriaalit
- Komposiittilentokoneiden rakenteet
- Lentokoneiden lentodynamiikka ja simulaatio
- Aerodynamiikka 2
kevät
- Tutkimusprojekti (12 op)
Neljä valittavaa * valittavana:
- Johdanto lämmönsiirtoon
- Propulsiojärjestelmät
- Mikrofluidiikka
- Edistynyt CFD
- Lentokoneiden ohjausjärjestelmät
- Muovien ja komposiittien tekninen mekaniikka
- Murtumismekaniikka
- Edistyneet lentorakenteet
- Ei-lineaarinen FEA
- Lentokonevuokrauksen perusteet
Kesä
- Tutkimusprojekti (30 op)
* Valinnainen moduuli ei välttämättä toimi, jos lukuja ei ole riittävästi