ENGLANNIN KIELEN KOULUTUKSEN MASTER
Ahmad Dahlan University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Yogyakarta, Indonesia
Kieli (kielet
Englanti, Indonesialainen
Opintomuoto
Pyydä tietoja
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Pyydä tietoja
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Jul 2023
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Tieteen ja tekniikan lisääntyvän kehityksen myötä indonesialaisten, erityisesti älymystön ja älyllisten ehdokkaiden (opiskelijoiden), tarvitsemat englannin kielen hallinnan tarpeet. Tämä johtuu englannin nykyisestä asemasta tai asemasta maailmassa. Englanti on yksi maailman yleisimmin käytetyistä kielistä, jota käytetään sekä suullisen että kirjallisen viestinnän kielenä. Globalisaation aikakaudella englannin asema vahvistuu, koska kieltä käytetään kaikilla aloilla, kuten:
Tiede ja tekniikka, viestintä, politiikka, taloustiede, kauppa, pankki, kulttuuri, taide ja elokuva.
Indonesian kansalle englanti on ensimmäinen vieraskieli, jonka koululaisten ja yliopistojen on opittava ja hallittava. Englanti, jota opetetaan ensimmäisen kerran lukion 1 luokassa, on nyt otettu käyttöön aikaisemmin peruskouluissa 4. luokasta lähtien. Jotkut kehittyneet koulut alkavat jopa antaa englantia oppilaille, koska he ovat luokassa 1. Ongelma on todellisuudessa ero Indonesian yhteisöjen odotusten vahvistumisesta englannin hyvin hallitsemisessa ja inhimillisten voimavarojen saatavuuden välillä, jotka muun muassa kykenevät ajattelemaan strategisesti, pystyvät tekemään suunnittelua, ongelmanratkaisua ja toimia, joilla luodaan eräänlainen silta korjaamaan ja parantamaan välittömästi englannin kielen opetusta Indonesiassa.
Kun otetaan huomioon englannin merkitys sekä ulkoisesti että sisäisesti, Universitas Ahmad Dahlan katsotaan olevan tarpeen osallistua maisterin tutkinnon (S-2) valmistavan opetushenkilöstön valmistamiseen englannin kielen opetuksessa, joka kykenee: (1) ajattelemaan kriittisesti ja kattavasti, ( 2) Suunnittele strateginen suunnittelu, joka sisältää: oppimateriaalien valitsemisen, järjestämisen tai priorisoinnin ja esittämisen, (3) ongelmien ratkaisemisen, (4) arvioinnin suorittamisen ja (5) kontekstualisoivan ihmisten kehityksen ja tarpeet sekä markkinoiden kysynnän .