Read the Official Description

Digitaalinen markkinointi on tullut niin tärkeäksi, että perehtyneisyys aiheeseen on välttämätön myös niille, jotka aikovat toteuttaa laajempia toimintoja, kuten markkinointipäällikkö, brändinohjaaja, markkinatutkija, strateginen suunnittelija, luova johtaja, suunnittelija tai ylimmän johtajan mainostoimisto.

Päällikön päällikön digitaalisen markkinoinnin singulaarisuus on yhdistelmä jäsenneltyä lähestymistapaa aiheeseen ja valittu osaaja, jolla on kokemusta digitaalisen markkinoinnin eturintamassa olevista yrityksistä, jotka eivät ainoastaan ​​hallitse tämän alan keskeisiä käsitteitä vaan myös sen käytännön soveltamista liike-elämän todellisuuteen .

Tämä toimeenpanovirasto on myös mahdollisuus niille, jotka haluavat lujittaa taitojaan tällä kriittisellä alueella onnistumiseksi nykyaikaisilla markkinoilla, jotta useimmat digitaaliset markkinointivälineet saataisiin hyödyntämään päivittäisessä ammattitoiminnassaan.

Tärkeimmät edut:

  • Executive Master 272 h;
  • Pääsy Master in Digital Marketing;
  • Tärkeimpien teoreettisten käsitteellisten mallien yhdistäminen organisaatioiden käytännön ulottuvuuteen ja todellisuuteen;
  • Yli kaksi kolmasosaa käytännön suunnittelusta, seminaareista, käytännön ja laboratorioluokista;
  • Käytännön projekti, joka seuraa oppilasta ensimmäisestä luokasta loppuun;
  • Opettajat, joilla on akateeminen ja ammatillinen kokemus;
  • Kokemusten ja verkostoitumisen jakaminen;
  • Laboratoriot ja käytännöt:
  • SEM, SEO ja Adwords eMailling
  • Google Analytics
  • Data Mining
  • Tietojen hyödyntäminen
  • Suunnittelun ajattelu
  • Projektinhallinta
  • Osallistujat hyötyvät ajantasaisesta ja realistisesta altistumisesta tärkeimmille periaatteille ja käytännöille niille, jotka haluavat hyödyntää eniten digitaalisia markkinointityökaluja.

vastaanottajat:

  • Ammattilaiset markkinoinnin, myynnin, viestinnän, mainonnan ja tietojärjestelmien alalla, jotka käsittelevät digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median aloja tai jotka haluavat olla vastuussa näillä aloilla.
  • Ammattilaiset, jotka aloittavat digitaalisen markkinoinnin uransa tai haluavat syventää tietämystään.

Jatkuva opinnot akateemisten päälliköksi:

Päällikön suoritettuaan opiskelija pystyy suorittamaan vielä yhden lukuvuoden ja väitöskirjan pääaineenaan samaan opintoalueeseen.

Vastuullinen edustaja: Pedro Salgueiro, Nestlé Marketing Consultant ja entinen Digital Business Excellence

Digitaalisen markkinoinnin päällikkö on tärkein kurssi, kun otetaan huomioon opintosuunnitelmasi muodostavien aiheiden kattavuus. Integroitu ja evoluutiokykyinen kautta useat moduulit, jotka ulottuvat digitaalistrategian määritelmästä sisällön ja sen sukupolven perustavanlaatuisten pilarien kautta suhteeseen ja vuorovaikutukseen, jotka päättyvät Transaction (sähköinen kaupankäynti) -toimintoihin ja digitaalisiin liiketoimintamalleihin.
Ohjausohjelmalla on vahva teoreettinen ja käytännöllinen komponentti, joka kattaa kaikki digitaalisen markkinoinnin nykyiset käsitteet, mukaan lukien avustetun käytännön hankkeen laatiminen sekä useita lisäosia.

Työpaikat

Tämä kurssi mahdollistaa osanottajien hankkimisen markkinoinnin, viestinnän ja mainonnan urakehityksestä.

Program taught in:
Portugalin kieli

See 11 more programs offered by Universidade Europeia »

Last updated August 6, 2018
Tämä kurssi on Campus based
Alkamispäivämäärä
Loka 2019
Duration
9 kuukautta
Full-time
Hinta
Deadline
By locations
By date
Alkamispäivämäärä
Loka 2019
Päättymispäivämäärä
Application deadline

Loka 2019

Location
Application deadline
Päättymispäivämäärä