Executive Master digitaalisessa markkinoinnissa

Universidade Europeia

Ohjelman kuvaus

Lue virallinen kuvaus

Executive Master digitaalisessa markkinoinnissa

Universidade Europeia

Digitaalinen markkinointi on tullut niin tärkeäksi, että perehtyneisyys aiheeseen on välttämätön myös niille, jotka aikovat toteuttaa laajempia toimintoja, kuten markkinointipäällikkö, brändinohjaaja, markkinatutkija, strateginen suunnittelija, luova johtaja, suunnittelija tai ylimmän johtajan mainostoimisto.

Päällikön päällikön digitaalisen markkinoinnin singulaarisuus on yhdistelmä jäsenneltyä lähestymistapaa aiheeseen ja valittu osaaja, jolla on kokemusta digitaalisen markkinoinnin eturintamassa olevista yrityksistä, jotka eivät ainoastaan ​​hallitse tämän alan keskeisiä käsitteitä vaan myös sen käytännön soveltamista liike-elämän todellisuuteen .

Tämä toimeenpanovirasto on myös mahdollisuus niille, jotka haluavat lujittaa taitojaan tällä kriittisellä alueella onnistumiseksi nykyaikaisilla markkinoilla, jotta useimmat digitaaliset markkinointivälineet saataisiin hyödyntämään päivittäisessä ammattitoiminnassaan.

Tärkeimmät edut:

  • Executive Master 272 h;
  • Pääsy Master in Digital Marketing;
  • Tärkeimpien teoreettisten käsitteellisten mallien yhdistäminen organisaatioiden käytännön ulottuvuuteen ja todellisuuteen;
  • Yli kaksi kolmasosaa käytännön suunnittelusta, seminaareista, käytännön ja laboratorioluokista;
  • Käytännön projekti, joka seuraa oppilasta ensimmäisestä luokasta loppuun;
  • Opettajat, joilla on akateeminen ja ammatillinen kokemus;
  • Kokemusten ja verkostoitumisen jakaminen;
  • Laboratoriot ja käytännöt:
  • SEM, SEO ja Adwords eMailling
  • Google Analytics
  • Data Mining
  • Tietojen hyödyntäminen
  • Suunnittelun ajattelu
  • Projektinhallinta
  • Osallistujat hyötyvät ajantasaisesta ja realistisesta altistumisesta tärkeimmille periaatteille ja käytännöille niille, jotka haluavat hyödyntää eniten digitaalisia markkinointityökaluja.

vastaanottajat:

  • Ammattilaiset markkinoinnin, myynnin, viestinnän, mainonnan ja tietojärjestelmien alalla, jotka käsittelevät digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median aloja tai jotka haluavat olla vastuussa näillä aloilla.
  • Ammattilaiset, jotka aloittavat digitaalisen markkinoinnin uransa tai haluavat syventää tietämystään.

Jatkuva opinnot akateemisten päälliköksi:

Päällikön suoritettuaan opiskelija pystyy suorittamaan vielä yhden lukuvuoden ja väitöskirjan pääaineenaan samaan opintoalueeseen.

Vastuullinen edustaja: Pedro Salgueiro, Nestlé Marketing Consultant ja entinen Digital Business Excellence

Digitaalisen markkinoinnin päällikkö on tärkein kurssi, kun otetaan huomioon opintosuunnitelmasi muodostavien aiheiden kattavuus. Integroitu ja evoluutiokykyinen kautta useat moduulit, jotka ulottuvat digitaalistrategian määritelmästä sisällön ja sen sukupolven perustavanlaatuisten pilarien kautta suhteeseen ja vuorovaikutukseen, jotka päättyvät Transaction (sähköinen kaupankäynti) -toimintoihin ja digitaalisiin liiketoimintamalleihin.
Ohjausohjelmalla on vahva teoreettinen ja käytännöllinen komponentti, joka kattaa kaikki digitaalisen markkinoinnin nykyiset käsitteet, mukaan lukien avustetun käytännön hankkeen laatiminen sekä useita lisäosia.

Työpaikat

Tämä kurssi mahdollistaa osanottajien hankkimisen markkinoinnin, viestinnän ja mainonnan urakehityksestä.

Oppilaitoksessa tarjolla ohjelmia seuraavilla aloilla:
  • Portugalin kieli


Päivitetty August 6, 2018
Kesto ja hinta
Tämä kurssi on Kampusopiskelu
Start Date
Aloituspäivämäärä
Loka 2019
Duration
Kesto
9 kuukautta
Kokopäiväinen
Locations
Portugali - Lisbon, Lisbon
Aloituspäivämäärä : Loka 2019
Hakemukset perillä viimeistään Ota yhteyttä yliopistoon
Loppumispäivämäärä Ota yhteyttä yliopistoon
Dates
Loka 2019
Portugali - Lisbon, Lisbon
Hakemukset perillä viimeistään Ota yhteyttä yliopistoon
Loppumispäivämäärä Ota yhteyttä yliopistoon