Filosofian maisteri kansainvälisessä markkinoinnissa, johtamisessa ja organisaatiossa
Università degli Studi di Udine
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Udine, Italia
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
2 vuotta
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Master of Science -ohjelman oppimistavoitteet mahdollistavat sellaisten ammattiprofiilien luomisen, jotka kykenevät pitämään sekä keski- että ylätason tehtäviä kansainvälisissä, innovatiivisissa ja kestävissä yrityksissä sekä erilaisissa liiketoiminnoissa, kuten markkinoinnissa, henkilöstöhallinnossa, laadunhallinnassa ja kestävän kehityksen kehityksessä. . Tällaiset kannat voivat viitata joko yksittäisiin yrityksiin ja liiketoimintaverkostoihin, liiketoimintaryhmiin sekä yrityskonsultointiyrityksiin.
Maisteriohjelman tarkoituksena on tarjota opiskelijoille taitoja ymmärtää ja tulkita johtajan näkökulmasta niitä ilmiöitä, jotka liittyvät sisäistämismalleihin ja yritysteknologisiin innovaatioihin.
Tällainen suuntaus johtaa erilaisten kurssien järjestämiseen, jotka kattavat heterogeeniset aiheet: kulttuurienvälisen liiketoiminnan neuvotteluista kansainväliseen markkinointiin ja johtamiseen; laadunhallinnasta liiketoimintaprosessien uudelleen suunnitteluun; innovaatioiden johtamisesta liiketoimintastrategioiden ja -politiikan laboratorioihin. Tarjotaan myös ristikkäitä kykyjä, erityiskursseilla, jotka kattavat kansainvälisen lainsäädännön ja suorituskyvyn mittaustekniikat.
Master-ohjelma työllistää laajasti osallistavia oppimisprosesseja, kuten tapaustutkimuksen keskustelua; tapaushistorioiden kehittäminen; projekti toimii; yritysvierailut; oppimislaboratoriot ja harjoittelujaksot.
Maisteriohjelman loppuun mennessä opiskelijat ovat hankkineet sekä erityisiä että pehmeitä taitoja, jotka vaihtelevat kurssien monipuolisesta sisällöstä kielitaitoon, jota on parannettu kokonaan englanniksi opetetulla oppimiskokemuksella, kentällä oleviin taitoihin, mikä tekee opiskelijoista erittäin kilpailukykyisiä nykyaikaisilla työmarkkinoilla.
Koulutustavoitteet
IMMO on kaksivuotinen, 120 op, englannin opettama maisteri (Laurea Magistrale), joka on suunniteltu edistämään opiskelijoiden liiketaloudellista koulutusta ja tarjoamaan vankan pohjan heidän urakehitykselleen. Ohjelma yhdistää akateemisen kurinalaisuuden ja altistumisen liike-elämälle.
Kansainvälistyminen, innovaatiot ja kestävyys ovat ohjelman ytimessä - sekä lähestymistavan että opiskeluaiheiden suhteen.
Opiskelija kehittää taitoja keski- ja ylimmän johdon tehtäviin kansainvälisissä, innovatiivisissa ja kestävissä yrityksissä. IMMO valmistaa opiskelijoita työskentelemään esimerkiksi markkinoinnissa, henkilöstöhallinnossa, tutkimuksessa ja kehityksessä, laadussa, yrityskonsulttina tai yrittäjäksi tulemiseen.
Opetussuunnitelman avulla opiskelijat voivat syvällisesti sukeltaa nykypäivän kansainvälistyvien yritysten kiinnostavimpiin kysymyksiin: kulttuurienvälisistä neuvotteluista kansainväliseen markkinointiin; laadunhallinnasta BPR: ään; innovaationhallinnasta kansainväliseen logistiikkaan.
Pienen luokkakoon ansiosta IMMO käyttää osallistavaa oppimista: tiimipohjaisia simulaatioita, tapaustutkimusten keskustelua, keskusteluja johtajien kanssa, projektityötä kumppaniyritysten asioissa, yritysvierailuja ja työharjoitteluja.
Liikkuvuuskokemuksia - sekä Euroopassa että muualla maailmassa - kannustetaan erittäin voimakkaasti. IMMO: lla on kaksoistutkintasopimus Kärntenin ammattikorkeakoulun (Itävalta) kanssa.
Maisteriohjelman loppuun mennessä opiskelijat ovat erittäin kilpailukykyisiä nykyaikaisilla työmarkkinoilla johtuen huipputuntemuksestaan erikoistuneista johtamisaiheista ja kentällä kehitetyistä taidoista - opiskelemisesta monikulttuurisessa luokassa yritysprojekteihin .
Ura- ja työmahdollisuudet
Ammatilliset mahdollisuudet markkinoinnin ja myynnin, henkilöstöhallinnon, tutkimuksen ja kehityksen, laadun ja kestävyyden, kansainvälistymisen ylemmän johdon aloilla yritys- ja liiketoimintayksikkötasolla, johtamisen konsulttina tai tutkimuskeskuksissa. Jatko-opiskelijalla on myös valmiudet aloittaa yrittäjyys.