KM oppilaitoksissa johtajuus
High Tech High Graduate School Of Education
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Sekoitettu, Kampuksella
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Vuoden loppuun
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
KM Ohjelman yleiskatsaus
GSE on sitoutunut tarjoamaan opiskelijoille oppimisen kokemuksia, jotka ovat yksilöllisiä, aitoja ja transformative. Jatko-opiskelijoille KM Ohjelma luo henkilökohtaisen oppimisen suunnitelmia, tutkia omia kysymyksiä toimilla tutkimuksen ja muiden kysely, ja jakaa työnsä yleisön sisällä ja niiden ulkopuolella GSE. He työskentelevät ja oppia yhteistyönä kohorttimallissa ulottuu luokka-asteelta, tieteenalojen ja erilaisissa oppimisympäristöissä. GSE opiskelijat on runsaasti mahdollisuuksia soveltaa teoriaa reaalimaailman opetus ja oppiminen yhteyksissä, mutta myös edistää laajempaa keskustelua koulutuksen teoriaa ja käytäntöä. Sijaitsee innovatiivinen K-12 ympäristö, GSE tavoitteena on kehittää johtajia, jotka pystyvät muokkaamaan oppimisympäristöjä, jotka ovat sekä innovatiivisia ja tasapuolinen, esittää kysymyksiä teoriaa ja käytäntöä, että asia, ja kommunikoida että alalla yleensä.
KM in Educational Leadership on saatavana yhden vuoden kokopäiväinen ohjelma tai kaksi vuotta osa-aikainen ohjelma työskentelevät ammattilaiset. Kautta F-1 viisumi, KM ohjelma on saatavilla kansainvälisiä opiskelijoita. Jokainen päätoiminen opiskelija, tai asukas, on oppipojaksi koulun johtaja tai opettaja johtava yksi kolmestatoista K-12 HTH kouluissa tai johtava charter johto-organisaation. Jatko-opiskelijat harjoittelemaan johtajuutta, joka keskittyy oman pääoman ja syvempää oppimista, suorittaessaan hankkeille, joissa yhdistetään teoriaa ja käytäntöä heidän kouluympäristössä. Opiskelijat tuetaan saavuttamaan seuraavat oppimistulokset:
Käytännössä Huolellinen Kysely & Reflection (IR)
- Heijastava Practice (IR1): Mieti ja arvioida kriittisesti omaa toimintaansa ohjaamaan tulevaa toimintaa.
- Liitäntä (IR2): Syntetisoimiseksi ja liitä liittyvää teoriaa ja stipendin omaa toimintaansa.
- Tieteellinen Kysely (IR3): suunnittelu, toiminta ja osuus tutkimus, jossa käsitellään keskeisiä kysymyksiä niiden käytännön.
Suunnittelu Equitable oppimisympäristöt (D)
- Opetuksen suunnittelun (D1): Työ työtovereiden suunnitella lähestymistapoja oppimiseen, jotka korostavat personointi, yhteyden maailman ulkopuolella koulun ja tarjottava käyttöoikeutta ja haaste kaikille oppijoille.
- Ohjelma Design (D2): Osoittaa ymmärtää, miten jako aikuisten ja opiskelijoiden resursseja vaikuttaa luomista oikeudenmukaista oppimisympäristöjen kouluissa.
Osallistu Leadership School Change (L)
- Helpottaminen (L1): tukea ja helpottaa opiskelijoiden ja opettajien vuoropuhelussa keskityttiin parantamaan opetuksen ja oppimisen.
- Collaboration (L2): Kytke kollegojen ja opiskelijoiden jatkuvia pyrkimyksiä luoda oikeudenmukainen, harjoittaa oppimisympäristöjä.