Kaksoistutkinto maisteri innovaation kansainvälisessä markkinoinnissa
Toulouse School of Management TSM
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Toulouse, Ranska
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
2 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 2 500 / per year *
Hakemuksen määräaika
23 Mar 2025
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2025
* kaikille opiskelijoille heidän kansallisuudestaan riippumatta: Aasian rata: 5000 € kahdeksi vuodeksi, Saksan rata: 2500 € kahdeksi vuodeksi
Keskustele opiskelijalähettiläämme kanssa
Tapa saada lisätietoja koulustamme
Johdanto
Etsitkö kaksinkertaista kansainvälistä uraa?
Oletko kiinnostunut kansainvälisen markkinointiliiketoiminnan suunnittelusta ja johtamisesta?
Näetkö sosiaalisen median strategioilla täydentävien digitaalisten taitojen tarpeen?
Haluatko työskennellä kansainvälisessä ympäristössä, johon Aasian ja Kiinan taloudellinen voima vaikuttaa yhä enemmän?
Silloin TSM: n kaksinkertainen tutkinto kansainvälisen innovaatiomarkkinoinnin ohjelmasta on sinua varten.
Mitä odottaa?
Kansainvälisen innovaation markkinoinnin maisteri on kokopäiväinen kaksoistutkinto yli kahden vuoden ajan, kokonaan opetettu englanniksi ja suunniteltu kansainvälisille ja ranskalaisille yliopistojen tutkinnon suorittaneille.
Tämä on ainutlaatuinen mahdollisuus opiskelijoille hankkia kansainvälisesti tunnustettu kaksinkertainen maisterin tutkinto (120 op) ja opiskella täysin monikulttuurisissa euro-aasialaisissa erissä Kiinan, Thaimaan tai Saksan huippuyliopistossa.
Saavuta kaksi astetta neljässä lukukaudessa!
Nämä kaksoistutkinnot ovat oikea valinta opiskelijoille, jotka haluavat työskennellä kansainvälisessä ympäristössä, johon Aasia ja Kiinan taloudellinen vaikutus vaikuttavat yhä enemmän.
Opiskelijat, jotka ilmoittautuvat tähän kansainväliseen markkinointiohjelmaan, suorittavat ensimmäisen lukukauden Ranskassa TSM: ssä. Valitun raidan mukaan he viettävät toisen ja kolmannen lukukauden tunnetussa Aasian tai Saksan yliopistossa.
- Aasian radalle he voivat valita Hongkongin avoimen yliopiston, Shanghain Tongji-yliopiston tai Bangkokin Assumption-yliopiston välillä.
- Saksan radalle he opiskelevat Ingolstadtin johtokunnassa.
Kaksoistutkinnon suorittamisen jälkeen voit:
- Suunnittele ja hallitse innovaatioita
- Sisällytä kuluttajat avoimen innovaation ja yhteiskehittämisen prosessiin
- Kehittää kansainvälisiä digitaalisen markkinoinnin ja eCRM-strategioita
- Hallitse digitaalisen ja sosiaalisen median viestintästrategioita
- Levitä tiedonlouhintatekniikoita Big Data -palveluun
- Optimoi päätöksenteko ja voitot käyttämällä keskeisiä suorituskykyindikaattoreita (KPI)
Opiskelijoiden lainausmerkit
”TSM tarjoaa teoreettisia ja käytännönläheisempiä kursseja, kuten ryhmäprojekteja kansainvälisten opiskelijoiden kanssa auttaakseen todellisia yrityksiä ratkaisemaan tiettyjä ongelmia. Nuo vaihdot kansainvälisten opiskelijoiden ja ammattilaisten kanssa ovat osa parhaita muistojani. Pidin erityisesti eri opetusmenetelmien yhdistämisestä Ranskassa ja Saksassa jatkuvalla opettajien ja opiskelijoiden tuella. »
Camille Delpech - Double Degree - Saksan rata WFI Ingolstadt School of Managementin kanssa
Global Junior Manager Henkelissä Schwarzkopf Professionalille (Saksa). 2023
Video
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Lukukausi 1
Toulouse School of Management
- UE 01 - Kansainvälinen strateginen markkinointi, markkina-analyysit ja suunnittelu
- UE 02 - Digitaalinen markkinointi ja kuluttajakäyttäytyminen digitaalisessa maailmassa
- UE 03 - Innovaatioiden hallinta
- - Asiakkaiden sitoutumisen hallinta ja yhteistyö
- - Teknologian hyväksynnän hallinta
- UE 04 - Asiakassuhteiden hallinta ja kestävä markkinointi
- UE 05 - Yritystutkimuksen metodologia
- UE 06 - Yrityksen tehtävät - kansainvälinen opintomatka
- UE 07 - Kieli (Aasialainen kappale englanti tai saksalainen kappale) Vertailu Aasian/Euroopan kulttuuri
- UE 08 - Ammatillisen kehityksen työpajat
Lukukausi 2 ja 3
Aasian kappale
- Hongkong - Hongkongin avoin yliopisto - kauppatieteiden maisteri (MBAF) touko-joulukuu
- UE 01 - Strateginen johtaminen TAI strategia
- UE 02 - Sovellettu liiketoimintaprojekti
- UE 03 - Maailmanlaajuinen immersio-ohjelma
- UE 04 - Kansainvälinen johtamisstrategia
- UE 05 - Kansainvälinen markkinointistrategia
- UE 06 - Aasian ja Tyynenmeren alueen johtamisen strategiset kysymykset
- Shanghai - Tongji University Shanghai - maisteri (MSc) Teknologiataloustiede ja johtaminen maaliskuu - tammikuu
- UE 01 - kiina vieraana kielenä
- UE 02 - Liiketoimintaneuvottelut Kiinassa
- UE 03 - Kiinan tutkimus - kiinalainen kulttuuri
- UE 04 - Strateginen johtaminen ja yrittäjyys
- UE 05 - Edistynyt hallinta
- UE 06 - Big Data Analytics
- UE 07 - Johdon taloustiede Kiinassa
- UE 08 - Pro gradu -tutkielman akateemiset normit
- UE 09 - Pro gradu -tutkielman akateemiset luennot
- Thaimaa - Assumption University Bangkok - Master of Business Administration (MBA) touko-joulukuu
- UE 01 - Johdatus kvantitatiivisiin analyyseihin
- UE 02 - Johdatus johtamistietojärjestelmiin
- UE 03 - Organisaation käyttäytyminen
- UE 04 - Kansainvälisen liiketoiminnan hallinta
- UE 05 - Kansainvälisen markkinoinnin hallinta
- UE 06 - Johdon kirjanpito
- UE 07 - Johdon taloustiede
- UE 08 - Varainhoito
- UE 09 - Toiminnanhallinta
- UE 10 - Strateginen johtaminen
Saksan rata
- Ingolstadt - Ingolstadt School of Management - MSc Betriebswirtschaft huhti-elokuu
- UE 01 - Innovaatio ja luovuus
- UE 02 - Palvelunhallinnan palautus
- UE 03 - Advanced Business Ethics (pakollinen etiikkaluokka)
- UE 04 - valittava 1 KU:ssa
- UE 05 - valittava 2 KU:ssa
- UE 06 - Palvelunhallinta
- UE 07 - Hinnoittelu ja tuotehallinta
- UE 08 - valittava 3 KU:ssa
- UE 09 - valinnainen 4 KU:ssa
- UE 10 - valittava 5 KU:ssa
- UE 11 - valinnainen 6 KU:ssa
Lukukausi 4
Helmi-syyskuu
- UE 9 - Yritysharjoittelu (6 kuukautta) Aasiassa, Saksassa, Ranskassa tai muualla*
- UE 10 - Pro gradu
Galleria
Uramahdollisuudet
Ura
Tämä tutkinto antaa opiskelijoille taidot suorittaa seuraavat roolit:
- Tuotepäällikkö
- eCRM Manager
- Digitaalinen markkinointipäällikkö
- Yhteisön johtaja
- Liiketoiminnan kehittäjä
Tämän ohjelman valmistuneet voivat myös suorittaa tohtorintutkinnon. markkinoinnissa .