Kansainvälinen maisteri muodin ja ylellisyyden markkinoinnissa [MML]
ESIC Business & Marketing School
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Madrid, Espanja
Kieli (kielet
Espanja
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
12 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 19 700 *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Oct 2024
* Lopullinen puheluhinta: 10/2023 17 900 €
Johdanto
Muoti- ja luksusmarkkinoinnin ja viestinnän hallinnan maisteri Madridissa opetetaan ESIC Business & Marketing Schoolin kampuksella. Madridin kampuksellamme avattiin vuonna 2021, ja siinä on 40 luokkahuonetta, auditorio 300 hengelle, 16 työhuonetta, 5 kohtauspistettä, kuntosali, mindfulness-huone, kahvila ja paljon muuta. Luokkahuoneemme ovat täynnä markkinointiin, johtamiseen ja teknologiaan erikoistuneita maisteri- ja jatko-opiskelijoita. Kampus on ihanteellinen paikka verkostoitua, työstää ideoitasi ja oppia. Mutta ennen kaikkea se on täydellinen paikka elää nykyhetkessä ja rakentaa tulevaisuutta.
- Kesto: 12 kuukautta
- Kieli: espanja
MUODI- JA LUKSELUMARKKINOINTI- JA VIESTINTÄJOHTAJAN MASTERIN TAVOITTEET [MML]
- Saat kokonaisvaltaisen näkemyksen ja tietoa muodista ja luksusmuotialasta, kehittääksesi innovatiivisia markkinointi- ja viestintästrategioita ja osaat soveltaa niitä yritykseen ja nouseviin projekteihin. Pystyt ohjaamaan ja edistämään siirtymistä digitalisaatioon ja innovaatioihin yrityksessä, koko arvoketjussa sekä markkinointi- ja viestintäprojekteissa.
- Kehität kykyä suunnitella muotibrändin markkinointi- ja viestintästrategiaa ja rakennat visuaalisen ja kirjallisen narratiivin. Strategiaa toteutettaessa osaat käyttää nykyaikaisimpia työkaluja sekä offline- että online-mediassa. Hallitset viestintäbudjettia ja hallitset tuloksia.
- Järjestät muoti- tai luksusbrändiin liittyviä tapahtumia, suunnittelua, budjetointia, tuotantoa ja tulosten seurantaa. Seuraat sosiaalista mediaa verkkoanalytiikkatyökalujen avulla.
- Kehität ammatillisia viestintätaitojasi niin kirjallisesti kuin julkisesti ja käytät perusteltuja ja selkeitä argumentteja muoti- ja luksusmuotiprojekteissa. Pystyt puolustamaan vakuuttavasti henkilökohtaisen ja tiimin kehittämisstrategioita.
ERIKOISTUUN VIESTINTÄ JA LUKSUUSMARKKINOINTI MARKKINOINTIJOHTAJAN MASTERIN TUTKINNALLA SEKÄ MUOTI- JA LUKSUVIESTINTÄ.
MML on erikoistunut ohjelma, jonka tarkoituksena on kouluttaa sinua viestinnän ja markkinoinnin ammattilaiseksi muoti- ja luksusteollisuudessa. Opiskelet sen käytännön sovelluksiin suuntautunutta ajankohtaista sisältöä joko brändien viestintä- ja markkinointiosastoilla tai erikoistuneissa viestintätoimistoissa. Tämä maisterin tutkinto tarjoaa sinulle syvällisen näkemyksen ja ajankohtaisen tutkimuksen brändistä ja sen strategisesta merkityksestä muoti- ja luksusalalla. Ohjelma sisältää aiheita markkinoinnista, viestinnästä, tapahtumista, digitaalisesta markkinoinnista, kestävästä kehityksestä, virtuaalimuotista ja metaversumista, kuluttajista, nykymuotista, mallistoista, visuaalisesta merchandisingista jne.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Akateeminen ohjelma koostuu kolmesta oppimismoduulista, BST:stä Istituto Marangonissa Pariisissa ja lopputyöstä. Jokaisessa lohkossa opiskelet eri aineita, joita voidaan täydentää työpajoilla, aktiviteetteilla ja ryhmätunneilla.
- Muotiteollisuus
- Muotimarkkinointi
- Muoti- ja luksusbrändien viestintä
- BST
- TFM. Maisterin lopputyö
Galleria
Rankingit
- #1 Espanja - Markkinoinnin mestarien johtajat maailman mukaan
- #3 Espanja – Esic parhaiden kauppakorkeakoulujen palkintokorokkeella, äskettäin valmistuneille ja nuorille ammattilaisille
- #3.4 Eurooppa – Esic yksi Euroopan parhaista markkinointiohjelmien toteuttajista
- #49 maailmassa: Paras markkinointikoulu alumnien, opiskelijoiden ja työnantajien arvostelujen perusteella
Ohjelman tulos
- Saat kokonaisvaltaisen näkemyksen ja tietoa muoti- ja luksusmuotialasta, kehittääksesi innovatiivisia markkinointi- ja viestintästrategioita ja osaat soveltaa niitä yritykseen ja nouseviin projekteihin. Pystyt ohjaamaan ja edistämään siirtymistä digitalisaatioon ja innovaatioihin yrityksessä, koko arvoketjussa sekä markkinointi- ja viestintäprojekteissa.
- Kehität kykyä suunnitella muotibrändin markkinointi- ja viestintästrategiaa ja rakentaa visuaalista ja kirjallista narratiivia. Strategiaa toteutettaessa osaat käyttää nykyaikaisimpia työkaluja sekä offline- että online-mediassa. Hallitset viestintäbudjettia ja hallitset tuloksia
- Järjestät muoti- tai luksusbrändiin liittyviä tapahtumia, suunnittelua, budjetointia, tuotantoa ja tulosten seurantaa. Seuraat sosiaalista mediaa verkkoanalyysityökalujen avulla
- Kehität ammatillisia viestintätaitojasi niin kirjallisesti kuin julkisesti ja käytät perusteltuja ja selkeitä argumentteja muoti- ja luksusmuotiprojekteissa. Pystyt puolustamaan vakuuttavasti henkilökohtaisen ja tiimin kehittymisen strategioita.
Apurahat ja rahoitus
Emme halua, että taloudelliset kysymykset ovat este tavoitteidesi saavuttamiselle ja tulevaisuuden koulutuksen varmistamiselle, joten esittelemme laajan valikoiman mahdollisuuksia, jotka auttavat sinua tässä mielessä, sekä ESIC:ssä kehittämämme apurahasuunnitelman. , kuten eri julkisten tai yksityisten organisaatioiden tarjoamat. Saatavilla olevat apurahat ja tuet ovat seuraavat:
- Omat stipendit
- Kansalliset stipendit
- Kansainväliset stipendit
- Liikkuvuusstipendit kansainvälisiin harjoitteluihin
- Vakuutus ja apu
Ihanteelliset opiskelijat
Tämä ohjelma on suunnattu kaikille valmistuneille, valmistuneille tai korkeakoulututkinnon suorittaneille, jotka haluavat aloittaa ammatillisen uran muoti-, kauneus- ja luksusteollisuudessa alle 3 vuoden työkokemuksella.
Englannin kielen keskitaso on välttämätön, jotta voit lukea dokumentaatiota, ymmärtää pidetyt esitykset ja esitellä työn Istituto Marangonissa.
Uramahdollisuudet
Tällä maisterin tutkinnolla pystyt hankkimaan tarvittavat taidot eri aiheista kehittääksesi ammatillista uraasi muoti-, luksus- ja kauneusalojen brändien markkinointi- ja viestintäosastoilla. Erittäin erikoistuneiden oppiaineiden sisältö ja käytännön tapaukset, joita analysoidaan koko ohjelman aikana, keskittyvät sellaisten tietojen ja taitojen hankkimiseen, joiden avulla pääset nopeasti ja tehokkaasti alalle.
- Markkinointiassistentti
- Brand Manager
- Community Manager
- Markkinoinnin suunta
- Julkiset suhteet
- Tapahtuman järjestäminen
- osto-osasto
- Digitaalinen markkinointi ja digitaalinen sisältö
- Vähittäiskaupan hallinta
- Liiketoiminnanjohtaja