Kansainvälisen markkinoinnin maisteri
University of Dundee
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Dundee, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
12 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
GBP 21 900 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Skotlanti, EU:n vakiintuneen/esiasettuneen status, Englannin, Walesin ja Pohjois-Irlannin opiskelijat.18 950 puntaa/vuosi: EU- ja kansainväliset opiskelijat
Galleria
Johdanto
Markkinointi liiketoiminta-alana muuttuu jatkuvasti, koska saatavilla on jatkuvasti kehittyvä valikoima digitaalisia kanavia ja ratkaisuja asiakkaiden kohdentamiseen, viestimiseen ja yhteydenpitoon.Merkittävää kehitystä on tapahtunut myös asiakastietojen saatavuuden ja saatavuuden, verkkotrendien ja markkinatutkimuksen ympärillä, mikä on erittäin tärkeää asiakkaiden käyttäytymisen ymmärtämisen kannalta ja tärkeänä vaiheena markkinoinnin suunnittelussa.
Markkinoinnin perinteisten peruskäsitteiden ja teorioiden lisäksi kehität myös sosiaalisen median markkinoinnin, digitaalisen markkinoinnin, sisällöntuotannon, digitaalisen seurannan ja data-analyysin osaamista.Ymmärrät markkinoinnin työkalujen käytännön puolen ja opit jokaisen edut ja haitat ammattimarkkinoijalle.
Chartered Institute of Marketingin (CIM) akkreditoima.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Kurssin rakenne
Normaalin MSc kansainvälisen markkinoinnin lisäksi tarjoamme sinulle joustavuuden opiskella kansainvälistä markkinointia jonkin muun liiketoiminta-aiheen ohella, jolloin voit keskittyä sinua kiinnostavaan alueeseen. Tämä tarkoittaa, että valmistuessasi voit korostaa tuleville työnantajille, missä erityistaitosi ja kiinnostuksen kohteesi ovat. Meillä on 5 kansainvälisen markkinoinnin tutkintovaihtoehtoa ( Pathways ), joista voit valita, mukaan lukien MSc kansainvälisestä markkinoinnista ja brändäyksestä, kansainvälisestä markkinoinnista ja johtamisesta sekä digitaalisen ja sosiaalisen median markkinoinnista.
Kaikki MSc International Marketing -tutkinnot koostuvat ydinmoduuleista (jotka sinun tulee opiskella) ja valikoimasta valinnaisia moduuleja. Yhteensä opiskelet yhdeksää moduulia MSc-tutkinnon aikana.
- Kansainvälinen markkinointi MSc
- Kansainvälinen markkinointi ja brändäys MSc
- Kansainvälinen markkinointi ja johtaminen MSc
- Kansainvälinen markkinointi ja rahoitus MSc
- Digi- ja sosiaalisen median markkinointi MSc
- Yrittäjyys, innovaatio ja kansainvälinen markkinointi MSc
opetus
Opetamme sinua seuraavasti:
- Luennot
- työpajat
- Tutoriaalit/seminaarit
- Ryhmätyö
- Opiskelija-esitykset
Tyypillisesti luennot ovat suurempia luokkia, koska niissä voi olla opiskelijoita eri tutkintoalueilta. Luennoilla käsitellyistä aiheista voidaan sitten keskustella ja keskustella edelleen tutoriaaleissa/seminaareissa, jotka ovat tyypillisesti paljon pienempiä luokkia, jopa 25/30 opiskelijaa, mikä mahdollistaa enemmän vuorovaikutusta ja mahdollisuuden oppia lisää.
Kansainvälinen markkinointi sisältää myös luentoja johtavalta, riippumattomalta digitaalisen markkinoinnin asiantuntijalta. Tuo uusimmat trendit sinulle.
Monet opetusistunnoistamme keskittyvät työllistettävyyteen, mukaan lukien alan ammattilaisten vierailevat luennot ja alan järjestämät työpajat. Aiempina vuosina olemme tehneet yhteistyötä EY:n, BlackRockin ja IBM:n kanssa järjestääksemme vierailevia luentoja ja työpajoja antaaksemme opiskelijoillemme ensikäden kokemusta alan tarpeista. Saamme myös tukea useilta paikallisilta ja kansallisilta pk-yrityksiltä, jotka tarjoavat opiskelijoillemme konsulttiprojekteja työskentelyyn. Nämä on suunniteltu lisäämään opetustasi ja tarjoamaan sinulle enemmän mahdollisuuksia suunnitella tulevaa uraasi oppimalla suoraan liike-elämän ammattilaisilta.
Kannustamme myös ryhmätöitä, ryhmäprojekteja, opiskelijajulisteesityksiä ja muita menetelmiä, jotka auttavat rakentamaan opiskelijoiden itseluottamusta ja valmistautumaan yritysmaailmaan.
University of Dundee School of Business on sitoutunut tarjoamaan opiskelijoille jännittävän, merkityksellisen ja interaktiivisen oppimiskokemuksen hyödyntäen perinteisiä ja huippuluokan oppimistekniikoita. Huippuyliopistot ovat omaksuneet maailmanlaajuisesti tämän hybridilähestymistavan koulutuksen toimittamiseen, joka sisältää sekä henkilökohtaisen että verkkomateriaalin.
Lähestymistapamme on joustava, ja pyrimme vastaamaan kaikkien kotimaisten ja kansainvälisten opiskelijoiden tarpeisiin. Lisäksi opiskelijamme ovat varmoja kampuksella tapahtuvasta oppimiskokemuksesta kaikissa moduuleissa, joita täydentää ja täydentää huippuluokan pilvitekniikka. "Hybridiopetuksen" suuri etu on, että se sallii suosittujen luokkien pysymisen pieninä, jotta opiskelijoiden ja tutkijoiden välillä voi syntyä mielekästä keskustelua ja sitoutumista.
CIM-akkreditointi
Valmistuttuaan jollakin näistä tutkinnoista sopivalla tasolla (katso alla), opiskelijat vapautetaan akkreditoidun aiemman oppimisen (APL) perusteella L4-todistuksesta ammattimaisen markkinoinnin moduuleissa "Sovelletut markkinointi- ja suunnittelukampanjat". Heidän on läpäistävä sellainen valinnainen lisämoduuli ammattimaisen markkinoinnin L4-todistuksen tai ammattimaisen digitaalisen markkinoinnin tutkinnon hankkimiseksi.
Valmistuttuaan jostakin näistä tutkinnoista sopivalla tasolla (katso alla), opiskelijat vapautetaan akkreditoidun aiemman oppimisen (APL) perusteella joko L6 Diploma in Professional Marketing -moduulista "Markkinointi ja digitaalistrategia", johon heidät vaaditaan. läpäisemään Innovation in Marketing (pakollinen) sekä yksi valinnainen moduuli ammattimaisen markkinoinnin ammattipätevyyden saamiseksi tai läpäisemään sekä digitaalisen optimoinnin että digitaalisen asiakaskokemuksen moduulit ammattimaisen digitaalisen markkinoinnin CIM-diplomin saamiseksi.
Arviointi
Arvioinnit vaihtelevat valitun moduulin mukaan.
Sinut arvioidaan menetelmien yhdistelmällä, joihin voi kuulua:
- Uralla
- tentit
- Ryhmähankkeet
- esitykset
Jotkut näistä toimitetaan lukukauden aikana ja toiset voivat tapahtua lukukauden lopussa.
Kurssityöt muodostavat yleensä 40-50 % kokonaistutkinnosta. Tämä riippuu lopullisesta moduulivalinnastasi.
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
Jos mietit, mitä tehdä kansainvälisen markkinoinnin MSc-tutkinnon jälkeen, huomaat, että valmistuneet ovat siirtyneet kaikenkokoisiin yrityksiin, kaikilla aloilla ja aloilla.
Kansainvälisestä markkinoinnista valmistuneet ovat työskennelleet useissa erilaisissa tehtävissä, mukaan lukien:
- Markkinointipäällikkö
- Sosiaalisen median johtaja
- PR-koordinaattori
- Digitaalinen tilivastaava
- Viestintäjohtaja
- Markkinatutkija
Jotkut kansainvälisen markkinoinnin ja kansainvälisen markkinoinnin ja brändäyksen opiskelijoistamme työskentelevät tällä hetkellä Amazonin L'Orealin kanssa. Symbiosis Skincare ja Matalan.
Valinnaisten Pathways avulla voit todella perehtyä mihin tahansa kiinnostaviin alueisiin. Tämä auttaa osoittamaan työnantajalle, millä aloilla olet taitavin, olipa kyseessä digitaalinen markkinointi, markkinoinnin hallinta, brändin hallinta tai hakumarkkinointi. Sinulla on myös mahdollisuus suorittaa kahdeksan viikon alan harjoittelu – jolloin voit rakentaa vaikuttavan työportfolion CV:täsi varten.
Dundee School of Businessin opiskelijana ja valmistuneena hyödyt myös laajasta urasta ja työllistyvyyden tuesta. Tuemme sinua uraasi valmistautumisessa auttamalla sinua selvittämään uravaihtoehtojasi, kehittämällä työllistettävyystaitojasi sekä yhdistämällä sinut työnantajiin ja työhön.
Tarjoamme opiskelijoillemme laajan valikoiman palveluita, ja ne jotka hyödyntävät niitä täysimääräisesti, menestyvät lopulta työmahdollisuuksien etsinnässä.