Kansainvälisen markkinoinnin maisteri
Heriot-Watt University Dubai
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Academic City, Arabiemiirikunnat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
12 - 24 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
AED 78 750 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* kaikki lukukausimaksut sisältävät arvonlisäveron
Johdanto
Yleiskatsaus
Kansainvälisen markkinoinnin MSc tarjoaa yksityiskohtaista tietoa nykyaikaisista markkinoinnin käsitteistä yhdistettynä erikoistumismahdollisuuksiin.
Opettavia kursseja on kahdeksan, jaettuna tasan kahdelle lukukaudelle, jota seuraa kansainvälisen markkinoinnin väitöskirja lukukaudella 3. Osa-aikaiset opiskelijat ilmoittautuvat kahdelle kurssille lukukaudessa ja etenevät väitöskirjaan toisen vuoden lopussa. Arviointi on suunniteltu erityisesti kehittämään ammatillista uravalmiutta, ja se sisältää useita yhteistyöprojekteja alan kumppaneiden kanssa.
Pakolliset kurssit tarjoavat keskeisiä kansainvälisen markkinoinnin käsitteitä (kansainvälinen strateginen markkinointi, nykyaikainen kuluttajakäyttäytyminen, brändäys ja viestintä, kestävä markkinointi sekä markkinoinnin erikoisosaamista (Marketing Metrics).
Opiskelijat voivat valita kahden kurssin vaihtoehdot osaksi ohjelmaa - yksi jokaiselle lukukaudelle. Näitä ovat digitaaliteknologian nykyaikainen yritysteknologia, sosiaalisen median markkinointi, yrittäjyys ja luovuus sekä yritystalous. Niille, jotka haluavat perehtyä tarkemmin markkinoinnin käytäntöihin, on myös vaihtoehto Markkinoinnissa.
Opiskelijat suorittavat myös pakollisena kurssina Tutkimusfilosofia ja -käytäntö, joka luo tarvittavat perustat onnistuneelle tutkimusväitöskirjalle.
Lukukaudella 3 kansainvälisen markkinoinnin väitöskirja on huippukurssi, jossa opiskelijat "sukeltavat" valitsemaansa tutkimusalueeseen. Opiskelijat osoittavat hallintaansa aihealueella kehittämällä uusia oivalluksia arvokkaan primääritutkimuksen analysoinnista.
Kansainvälisen markkinoinnin maisteri heijastaa sitä tosiasiaa, että Heriot Watt on todella globaali yliopisto, jonka kampukset sijaitsevat Isossa-Britanniassa, Dubaissa ja Malesiassa. Tavoitteemme on mahdollistaa sinusta erittäin työllistettävä maailmankansalainen.
MSc, jolla on alan kysyntää
Kansainvälisen markkinoinnin MSc-tutkinnon suorittaneet ovat edenneet työllistymään brändinhallinta- ja viestintätoimistoihin sekä Isossa-Britanniassa että kansainvälisesti (organisaatioita ovat AIG, Capri Sun, GAP, Russell ja Bromley, Lorenz Snack-World).
Työnantajat etsivät tämän tutkinnon tarjoamaa kansainvälisen markkinoinnin asiantuntemusta ja ammattitaitoa. Opintojen aikana saat kokemusta verkkoyhteistyöstä, yritysviestinnän muodoista ja erilaisten työelämässä maailmanlaajuisesti arvostettujen tietolähteiden syntetisoinnista.
Tämän ohjelman luokat jaetaan useiden MSc-ohjelmien ja kansallisuuksien opiskelijoiden kanssa, mikä tarjoaa mahdollisuuksia ammatilliseen verkostoitumiseen, josta on hyötyä työelämässä. Opiskelijat voivat myös osallistua Heriot-Watt Marketing Societyyn, opiskelijoiden johtamaan järjestöön, joka isännöi teollisuuden puhujia ja järjestää sosiaalisia tapahtumia.
MSc on Chartered Institute of Marketingin (CIM) akkreditoima Graduate Gateway -ohjelmissa. Tämä antaa valmistuneille hyvityksen aiemmasta oppimisesta tutkinnon suorittamisen jälkeen tai valittaessa itseopiskelua CIM-tutkintoa varten opinto-ohjelmansa aikana. Tämä edellyttäisi rekisteröitymistä yhdelle CIM-lisäkurssille CIM-todistuksen saamiseksi tai kahdelle lisäkurssille CIM-tutkintotodistuksen saamiseksi.
Tutkimuksemme: uuden tiedon liikkeellepaneva voima
Kansainvälisen markkinoinnin maisteriohjelman johtaja Dubaissa on tohtori Ross Curran ja markkinointiryhmän johtaja tohtori Paul Hopkinson. Kansainvälisen markkinoinnin MSc on osa markkinointiryhmän ohjelmavalikoimaa, johon kuuluvat MSc International Marketing with Consumer Psychology, MSc Digital Marketing, MSc International Business Management with Marketing ja MSc International Fashion Marketing.
Marketing Group on tällä hetkellä 1. sijalla Skotlannissa ja 4. Isossa-Britanniassa National Student Satisfaction 2020 -tutkimuksessa, mikä korostaa tutkinto-ohjelmien arvostusta.
Ohjelmaan osallistuvat tiedekunnat ovat aktiivisia tutkijoita, jotka julkaisevat korkeasti arvostetuissa kansainvälisissä julkaisuissa. Heriot-Watt Universityn markkinointiryhmä hyödyntää myös ryhmän jäsenten alan kokemusta tiedottaessaan ohjelmistaan.
Akkreditointi
Tämä ohjelma on Chartered Institute of Marketingin (CIM) akkreditoima, mikä myöntää, että opetuksemme ja arviointimme täyttävät CIM:n tiukat standardit sisällön, laajuuden ja oppimistuloksien osalta.
Tämän akkreditoinnin seurauksena kaikki kansainvälisen markkinoinnin MSc:stä valmistuneet saavat vapautuksen kahdesta CIM-moduulista: Certificate Level Marketing -moduulista ja CIM Diploma Level Strategic Marketing -moduulista. Tämä vapautus myönnetään ilman lisämaksua, ja se vähentää tämän arvostetun ammattipätevyyden suorittamisen kustannuksia jopa 400 puntaa (noin 2000 AED). Opiskelijoille annetaan myös mahdollisuus osallistua CIM-verkostoitumistapahtumiin, jos mahdollista.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Lukukausi 1. syyskuuta - joulukuu | Lukukausi 1. tammikuuta - huhtikuuta |
Nykyajan kuluttajat | Brändäys ja viestintä |
Kansainvälinen strateginen markkinointi | Tutkimusfilosofia ja käytäntö |
Markkinointimittarit | Kestävä markkinointi |
Valitse yksi valikoimasta, mukaan lukien: | Valitse yksi valikoimasta, mukaan lukien: |
Nykyaikainen liiketoimintateknologia | Sosiaalisen median markkinointi |
Markkinointi | Liiketalous |
Yrittäjyys ja luovuus (lohkotoimitus) | - |
MSc-väitöskirja suoritetaan sitten touko-elokuussa
Nykyajan kuluttajat
Lukukausi 1 (pakollinen)
Arvioi kriittisesti eri näkökulmien merkitystä 2000-luvun kansainvälisten kuluttajien ymmärtämisessä. Tutustu keskeisiin johtamishaasteisiin vastaamisessa kuluttajille kansainvälisissä yhteyksissä.
Strateginen markkinointi
Lukukausi 1 (pakollinen)
Antaa ymmärryksen kansainvälisten markkinoinnin johtamisstrategioiden teoreettisista ja käytännön näkökulmista sekä tutkii, miten markkinointistrategiat resursoidaan ja miten ne luovat lisäarvoa yritykselle.
Markkinoinnin logistiikka
Lukukausi 1 (pakollinen)
Tarjoaa ymmärrystä toimitusketjun hallinnasta ja logistiikka-aloitteista globaalissa kontekstissa ja sen suhteesta markkinoinnin hallintaan.
Brändäys ja viestintä
Lukukausi 2 (pakollinen)
Tarjoaa ymmärryksen brändinhallinnan keskeisistä periaatteista sosiokulttuurisesta, psykologisesta ja antropologisesta näkökulmasta sen sijaan, että luottaisi vain kognitiiviseen lähestymistapaan brändäyksessä. Tunnistaa perusteet ja esteet integroidun markkinointiviestinnän käyttöönotolle.
Tutkimusfilosofia ja käytäntö
Lukukausi 2 (pakollinen)
Antaa ymmärryksen yhteiskuntatieteiden tutkimusprosessista sekä teoriasta ja lähestymistavasta tutkimukseen. Kehittää käytännön taitoja (eli kvantitatiivisia ja laadullisia tekniikoita) data-analyysissä raakadatan muuttamiseksi markkinoinnin johtamisen arvostuksia ohjaavaksi tiedoksi.
Uramahdollisuudet
MSc, jolla on alan kysyntää
Digimarkkinoinnin MSc-tutkinnon suorittaneet pääsevät työmarkkinoille kasvavalla valikoimalla digitaalisen markkinoinnin erikoistehtäviä, jotka tarjoavat työssä liikkuvuutta ja hyvät etenemismahdollisuudet. Raportit osoittavat, että COVID-19-sulkutilanteen aikana digitaaliset taidot mahdollistivat monet yritykset jatkamaan toimintaansa ja lisäsivät kulutuskäyttäytymistä verkossa. Kun liiketoimintaympäristö on myrskyisä, organisaatioiden on täytettävä johtotehtäviä ehdokkaista, joilla on edistyneet ongelmanratkaisu- ja kriittiset ajattelukyvyt – taidot, joita maisteritason opiskelu kehittää ja testaa.
Heriot-Watt on maailmanlaajuinen yliopisto, ja luokat jaetaan useiden MSc-ohjelmien ja kansallisuuksien opiskelijoille, jotka tarjoavat mahdollisuuksia ammatilliseen verkostoitumiseen, josta on hyötyä työelämässä. Opiskelijat saavat kokemusta verkkoyhteistyöstä, yritysesitysten luomisesta, raporttien kirjoittamisesta ja liiketoiminnan tutkimustekniikoista. Opiskelijat voivat myös osallistua Heriot-Watt Marketing Societyyn, opiskelijoiden johtamaan yhteiskuntaan, joka isännöi teollisuuden puhujia ja järjestää sosiaalisia tapahtumia.
MSc on Chartered Institute of Marketingin (CIM) akkreditoima Graduate Gateway -ohjelmissa. Tämä antaa valmistuneille hyvityksen aiemmasta oppimisesta tutkinnon suorittamisen jälkeen tai valittaessa itseopiskelua CIM-tutkintoa varten opinto-ohjelmansa aikana. Tämä edellyttäisi rekisteröitymistä yhdelle CIM-lisäkurssille CIM-todistuksen saamiseksi tai kahdelle lisäkurssille CIM-tutkintotodistuksen saamiseksi.