Kansainvälisen markkinointistrategian (IMS) maisteri
Hasselt University
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Hasselt, Belgia
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 1 116 *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* 979,60 € yhdeltä 60 opintopisteen lukuvuodelta
Johdanto
Koronaviruspäivitys: Lisätoimenpiteitä tehdään koronaviruksen leviämisen estämiseksi. Verkkokoulutusalustojamme hyödynnetään täysimääräisesti, kun taas pakolliset naamarit ja sosiaalinen etäisyys suojaavat opiskelijoitamme kampuksella. Pandemian epävarmuuden vuoksi emme voi arvioida, ovatko toimenpiteet voimassa seuraavan lukuvuoden aikana. Noudatamme viranomaisten antamia ohjeita varmistaaksemme turvallisen ympäristön kansainvälisille opiskelijoillemme.
International Marketing Strategy (IMS) on yksi kolmesta Master of Managementin erikoisalasta. Master of Management on kansainvälinen yhden vuoden maisteriohjelma (englanniksi), joka valmistaa opiskelijoita uraan dynaamisissa, kansainvälisissä liiketoimintaympäristöissä.
Ohjelma keskittyy kohtaamaan opiskelijat haastavien strategisten liiketoiminnan ongelmien kanssa ja tutustuttamaan heidät kaikkiin liiketoiminnan tärkeimpiin näkökohtiin. Ohjelma on räätälöity kandidaatin ja maisterin tutkinnon suorittaneille, joiden tavoitteena on laajentaa kansainvälisen johtamisen alaa sekä syventää tietojaan ja valmiuksiaan liiketoimintaprosessien hallinnassa (BPM), strategia- ja innovaatiojohtamisessa (SIM) tai kansainvälisessä markkinointistrategiassa (IMS) . - ohjelman kolme erikoistumisrataa.
Ohjelma ei koske vain (yritys)taloustieteen opiskelijoita, vaan myös korkeakoulututkinnon suorittaneita ei-taloudellisilla ainealueilla, kuten insinöörejä, lakimiehiä, psykologeja jne.
Master of Management -ohjelman tavoitteena on kehittää seuraavia taitoja:
- Johtamisen maisterin tutkinnon suorittanut pystyy tunnistamaan ja purkamaan monimutkaisia liiketoiminnan ongelmia, jotka johtuvat sekä organisatorisesta että strategisesta alkuperästä.
- Valmistunut osaa arvioida, valita ja soveltaa sopivia menetelmiä, työkaluja ja tekniikoita analysoidakseen monimutkaisia liiketoimintaongelmia voidakseen tehdä käytännönläheisiä, laadukkaita suosituksia sekä taktisten että strategisten päätösten parantamiseksi.
- Valmistunut pystyy puolustamaan sopivia, laadukkaita liiketoimintastrategiavaihtoehtoja niiden vaikutusten perusteella.
- Valmistunut osaa kääntää strategiset päätökset alemman tason tavoitteiksi ja keskeisiksi suoritusindikaattoreiksi.
- Valmistunut osaa työskennellä monikansallisessa ja tieteidenvälisessä kontekstissa asenteella, joka heijastaa seuraavia elementtejä: kriittinen pohdiskelu, rakentava väittely, ammatillinen viestintä, tehokas yhteistyö, tehokas itsejohtaminen, eettinen käyttäytyminen ja kestävyys.
Kansainvälinen markkinointistrategia (IMS)
Erikoistuminen International Marketing Strategy (IMS) keskittyy liiketoiminta- ja markkinointistrategioihin kansainvälisessä ympäristössä. Täydentää yleisempää markkinoinnin näkökulmaa, tämä erikoistuminen kaivaa syvemmälle markkinointistrategioita, prosesseja ja organisaatioiden välisiä suhteita painottaen yritysten välistä kontekstia. Tämä pääaine kohtaa valmistuneet haastavat strategiset liiketoimintaongelmat markkinoinnin alalla vuorovaikutuksessa muiden toimintojen, kuten liiketoimintastrategian ja innovaatioiden hallinnan, kanssa. IMS myös kouluttaa opiskelijoita analysoimaan näitä ongelmia tarjoamalla laajan valikoiman analyyttisiä työkaluja ja tietoa näiden työkalujen hyödyllisyydestä eri yhteyksissä, mikä lopulta tuottaa korkean tason panoksia meneillään olevaan liiketoimintamallinnukseen kansainvälisessä kontekstissa.
Galleria
Opetussuunnitelma
Lähestymistapamme opetukseen
Haluamme luoda tehokkaan ja aktivoivan koulutusoppimisympäristön, jossa on erilaisia interaktiivisia opetusmenetelmiä. Työistunnot, jotka järjestetään vuorovaikutteisesti ja pienemmissä ryhmissä, auttavat sinua käsittelemään oppimateriaalia. Et ole yksin matkasi aikana. Opiskelijoiden ja tiedekunnan vuorovaikutus on Hasselt Universityopetuskonseptin kulmakivi . Opettajat ja avustajat ovat aina valmiita auttamaan sinua sekä aineellisissa, aiheeseen liittyvissä kysymyksissä että muissa kysymyksissä, jotka voivat edistää opintomenestystäsi. Kynnys opiskelijoiden ja tiedekunnan välillä pidetään matalana, kurssien sisällä ja ulkopuolella.
Ydinkurssit
- Liiketoiminnan mallinnus
- Johtajuus ja inhimillinen pääoma
- Sovellukset liiketoimintamallinnuksessa
Erikoistumiskurssit: Kansainvälinen markkinointistrategia
- Strateginen markkinointi
- Marktstrat-simulaatiopeli
- Asiakastutkimus
- Kansainvälinen markkinointi
- Palvelun hallinta
- Strateginen innovaatio
- Johtamisen maisterin väitöskirja
Flanderin yliopiston asetus perustuu opintosuorituspistejärjestelmään, joka perustuu ECTS:n (European Credit Transfer System) periaatteisiin.
Kokopäiväisen tutkinto-ohjelman jokainen vuosi laskee 60 opintopistettä. Ihannetapauksessa nämä opintopisteet jakautuvat tasaisesti kahdelle lukukaudelle: 30 op lukukaudessa. Yksi opintopiste vastaa 25-30 tunnin opintokuormaa. Tämä sisältää luokassa vietetyn ajan, henkilökohtaiset työt ja kokeet.