Kasvatustieteiden maisteri
University of San Francisco - School of Education
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
San Francisco, Yhdysvallat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu, Kampuksella
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
USD 1 130 / per credit *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2024
* per luotto.
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Mestarin ohjelma on suunniteltu kasvattajille, jotka ovat innostuneita mahdollisista teknologia-tarjouksista opiskelijoiden sitoutumisen ja oppimisen lisäämiseksi. Opiskelijamme haluavat laajentaa osaamistaan asiaankuuluvien teknologiapainotteisten toimintojen toteuttamiseen omiin oppimisympäristöihinsä.
Koulutusteknologia-ohjelman käytännöllinen laatu korjaa eroavuutta teknologian toimivuuden ymmärtämisen ja oppimisen oppimisen välillä. Tarkemmin, se ei ole vain miksi käytät tekniikkaa, mutta miten se voitaisiin toteuttaa strategisesti.
Valmistuneilla on valmiudet:
- Optimoi aktiivisten oppimismenetelmien käyttö asiaankuuluvien tekniikkatyökalujen avulla.
- Ota nykyinen opetussuunnitelma ja muokkaa sitä nykypäivän oppilaan yleisölle.
- Suunnittele ja opeta verkko-, hybridi- tai sekoituskurssit.
- Tarjoa vertaistekniikan valmentajana kollegoille.
Ohjelman tiedot
Koulutusteknologian maisteriohjelma on suunniteltu työskenteleville ammattilaisille, jotka ovat kiinnostuneita sekä digitaalisen teknologian luovasta etsinnästä että käytännön soveltamisesta.
Painopisteemme on aina antaa opiskelijoille välineitä ja strategioita, joita he voivat käyttää heti omiin oppimisympäristöihinsä. Ymmärrämme myös, että kaikilla kouluilla on erilaisia resursseja ja erilaisia resursseja, joten tutkimme monenlaisia teknologiavälineitä, joissa painotetaan edullisia tai vapaita resursseja.
Ohjelma hyödyttää sekä K-12-kouluja että toisen asteen oppilaitoksia, opetusjohtajia, opetussuunnittelijaa ja teknologia-asiantuntijoita, ohjelmistokehittäjiä, yritysjohtajia ja muita, jotka ovat kiinnostuneita digitaalitekniikan ja koulutuksen risteyksestä.
USF: n opetustekniikka-ohjelma tarjoaa sinulle viisi voimakasta tapaa parantaa pedagogiset työkalupakkiasi ja lisätä vaikutuksia tuleviin oppijoihin. Anna tunteva ohjaaja, töitä ja jätä:
- Digitaalinen johtaja
- Digitaalinen tarina
- Digitaalinen kouluttaja
- Digitaalinen suunnittelija
- Digitaalinen muutos
Opetussuunnitelma
Opetussuunnitelma keskittyy teknologisten välineiden vaativaan käyttöön opiskelijoiden sitoutumisen, motivaation ja aktiivisen oppimisen lisäämiseksi.
Master-ehdokkaita kannustetaan hyödyntämään oppimistaan välittömästi sovellettavaksi; Kurssikurssit edellyttävät opiskelijoiden soveltavan uusia taitoja kurinalaiseen sisältötyyppiin.
Educational Technology -ohjelma auttaa opettajia:
- Käytä tekniikan tehostettuja opetuskäytäntöjä luokkahuoneessa ja sen ulkopuolella.
- Valmistaudu kehittymään nopeasti muuttuvilla koulutus- ja teknologiamaisemilla.
- Ymmärtää koulutusteknologian järjestelmien rakenne ja toiminta.
Tämän projektipohjaisen maisterin tutkintoon liittyvä arviointikohtainen arvio on portfoliosivusto, joka voi toimia foorumina muiden opettajien jakamisessa ja yhteistyössä sekä sähköisessä opetuksessa niille, jotka haluavat edetä urallaan.
Ohjelman toimitus
Luokat tapaavat opetusviikonloppuisin, vaihtoehtoinen viikonloppuohjelma noin kaksi viikonloppua kuukaudessa aikuisten opiskelijoiden majoittamiseen, joista suurin osa on kokopäiväisiä töitä ja muita velvoitteita. Koulutusteknologiaohjelma on suunniteltu täytettäväksi viiden lukukauden (kaksi vuotta) kesät mukaan lukien. Tämän aikajanan loppuun voit suunnitella kaksi kurssia lukukautta kohden.
Kurssit
Kurssit järjestetään viideksi täydentäväksi duosiksi. Opiskelijat ottavat yleensä kaksi kurssia joka lukukausi viiden lukukauden ajan.
Kurssikuvaukset
DTTL 614: Navigoi Divide: Digital Leadership - kuten se tai ei, nopea kehitys teknologia on luonut sarjan jakamista: ne, joilla on pääsy ja ilman niitä; ne, jotka ovat tyytyväisiä tekniikkaan ja ne, jotka eivät ole; ne, jotka nauttivat teknologian integroinnista työhönsä ja jotka ovat tyytyväisiä työkaluihin, joita he ovat aina käyttäneet. Siirtyminen tähän jakautumiseen voi olla sekä haastavaa että palkitsevaa. Tässä kurssissa tutkitaan, miten digitaaliset teknologiat voivat auttaa ratkaisemaan keskeisiä pedagogisia ongelmia ja luomaan mahdollisuuksia uusille tehokkaille pedagogisille käytännöille. Aloitamme matkan tutkimaan, mitä digitaaliset teknologiat tarkoittavat muuttamalla akateemisia ympäristöjä.
DTTL 602: Digital Leadership Lab - Digitaaliset teknologiat eivät vain avaa mahdollisuuksia; ne aiheuttavat myös uusia ongelmia ja haasteita. Tässä alkuopetuksessa tutkitaan, kuinka tehokkaasti ja eettisesti luoda tarkoituksellinen digitaalinen läsnäolo oppimisympäristössäsi ja laajemmalle ammatilliselle yhteisölle. Tutkimme myös, kuinka opettaa opiskelijoillemme samanlaisia, iän mukaan sopivia taitoja. Lopuksi voimme tarttua systeemisiin epäoikeudenmukaisuuksiin, joita digitaaliset teknologiat voivat paljastaa ja välittää.
DTTL 603: Made to Stick: Opettaminen Brain in Mind - Tämä kurssi tutkii tutkimukseen perustuvia käytäntöjä, joilla on erinomaiset lupaukset kiinni oppijan huomiota, parantaa säilyttämistä ja vahvistaa tietämyksen integroitumista. Tutkimme tätä aluetta digitaalisten oppimisilmoitusten objektiivin kautta. Käytämme Heath-veljesten kuutta periaatetta: yksinkertaisia, odottamattomia, konkreettisia, uskottavia, emotionaalisia ja tarinoita ponnahduslautana tutkimaan digitaalisten kertomusten käyttöä koulutuksessa.
DTTL 604: Digital Storytelling Lab - Tämän kurssin tarkoituksena on esitellä teidät digitaalisen muotoilun hyvien opetustarinoiden olennaisiksi. Saat kätesi e-likainen audiotuotannon ydin: tallennus, muokkaus, sekoitus ja jakaminen. Aloitamme tunnistamalla konseptit, jotka sopivat ääni-esityksiin, siirtymällä tarinanvetoon ja täydelliseen luomisprosessiin. Kurssi esittelee myös konseptikarttojen ja visuaalisten mallien voiman. Opit yhdistämään ääntä visuaalisten mallien kanssa tehokkaiden integroitujen oppimiskokemusten luomiseksi.
DTTL 605: Multimedian oppiminen - Multimediaopetuksessa tutustumme oppimateriaaleihin perustuvien lomakkeiden ja toimintojen päätösten perusteluihin. Vastaamme kysymyksiin siitä, miksi jotkin sisällöt ja esitykset toimivat, kun taas toiset kuuluvat tasalle. Meitä ohjaamme tutkimuksessamme tutkimukseen perustuvilla erityispiirteillä, jotka ovat kognitiivisen kuormituksen teorian ja multimedian oppimisen periaatteiden taustalla. Näiden ilmiöiden taustalla oleva tutkimus osoittaa, miten digitaalisten tuotteiden ja esitysten yksinkertaiset muutokset voivat lisätä opiskelijoiden oppimista. Kurssin aikana tarkastelemme teoriaa, sovimme tietämyksemme olemassa olevien oppimisresurssien analysoimiseksi ja lopulta luomme omia materiaaleja.
DTTL 606: Media Lab - Tutustumme visuaalisen viestinnän maailmaan: stillkuvista videoihin, erikoistuneisiin käsityötapoihin. Kurssilla opit syvällisemmin soveltamaan multimediaoppimisperiaatteita tehokkaiden oppimiskokemusten luomiseen. Kurssin ensimmäinen osa keskittyy kaikentyyppisiin tehokkaisiin opetuskuviin infographicsista tehokkaiden valokuvien hyödyntämiseen. Kurssin toinen osa kertoo, kuinka tehokkaasti ja tehokkaasti kehitetään videopohjaisia oppimiskokemuksia. Lähdet kurssista hyvin varustelluksi luomaan käännetyt tai verkko-oppimiskokemukset, jotka hyödyntävät parasta näköyhteystekniikkaa.
DTTL 607: Oppimismallit - Olemme kaikki kuulleet maksimaalin, jonka mukaan "hyvä opetus on hyvä opetus". Mutta miten pedagogiikan säännöt muuttuvat, kun luokkahuoneemme eivät enää näytä tapaa, jolla he ovat tehneet 20 vuotta sitten? Oppimismalleissa tutkimme tapoja sovittaa ja soveltaa opetussuunnitelman parhaita käytäntöjä 21. vuosisadan luokkahuoneisiin. Keskitymme tehokkaisiin tekniikoihin sitoutumisen lisäämiseksi, autenttisen arvioinnin suunnittelulle, kimmoten mielekästä yhteistyötä ja erilaistamalla opetus 1: 1-muotoisille, kierrätetyille, yhdistetyille ja online-luokille.
DTTL 608: Design Lab - oppimismalleissa kehititte ehdotetun mallin yhden kurssin tai syvällisen yksikön täysin uudelleensuunnitteluun. Design Labissa nyt siirryt suunnitelmallesi elävään, hengittävään, valmiiseen opetussuunnitelmaan seuraamalla Stanfordin d.schoolin käyttämän Design Thinking -työn viisivaiheista prosessia. Tämä kurssi perustuu aiempien laboratoriokursseihisi hioutuneisiin taitoihin ja antaa sinulle mahdollisuuden sopivasti vastata teknologiarekisteriisi oppimistavoitteisiin.
DTTL 609: Muuta maailmaa täältä - DTTL-ohjelman valmistuttua olet varma, että kohtaat haasteita, jotka kutsuvat sinut asettamaan oppimisen toimintaan ja johtamaan tarkoitusta. Tässä projektipohjaisessa kurssissa työskentelet pienen suunnitteluryhmän kanssa rikkaasta, palvelu-oppimisprojektista, joka vastaa reaalimaailman koulutustarpeeseen aliedustetuille oppilaitoksille tai ryhmälle. Tutkimme myös tapoja, joilla digitaaliset työkalut ja virtuaalinen yhteistyö voivat parantaa projektipohjaisia ja palvelupohjaisia oppimiskokemuksia perinteisen luokkahuoneen ulkopuolella.
DTTL 610: Capstone Lab - Tässä käytännön huipentumiskurssissa keskitymme siihen, miten syntetisoimme kaikki aiemmat työt yhdeksi kauniiksi ammattimaisiksi verkkosivustoiksi, joita voit käyttää perustaksi ammattimaiselle läsnäolostanne tulevina vuosina. Opit web-koodauksen olennaisiin tarpeisiin, että jokaisen kouluttajan on kehitettävä joustavia, mobiiliystävällisiä, reagoivia verkkosivustoja. Mielipiteesi sivustosi portfoliosta auttaa sinua näkemään, miten portfolio-pohjaisia projekteja voidaan käyttää ja helpottaa nykyajan luokkahuoneessa.
Oppimistulokset
Koulutusteknologian maisteriohjelmassa on seitsemän ohjelman lopputulosta.
Opetustekniikan maisteriohjelman päätyttyä opiskelijat voivat:
- Osoittaa digitaalisen pedagogiikan teoreettisen sisällön tuntemusta.
- Ylläpitää ja ylläpitää asiaankuuluvia materiaaleja jakamaan opetusyhteisöä.
- Luo tarkoituksenmukaista digitaalisen median piirrustusta suunnittelusta ja multimediatiedon opetuksesta.
- Tarkastele käytäntöä pedagogian parantamiseksi, ammattitaidon kehittämiseksi ja oppijoiden tulosten parantamiseksi.
- Vastaa systeemiseen oppimiseen, kulttuuriin ja epätasa-arvoihin digitaalisen pedagogiikan avulla.
- Yhdistä erilaisiin ammattilaisiin ja digitaalisiin yhteisöihin asiaankuuluvalla, aidolla ja tehokkaalla tavalla.
- Osallistu mielekkäästi koulutustyöhön.
Opetussuunnitelma
Ohjelman tiedot
Koulutusteknologian maisteriohjelma on suunniteltu työskenteleville ammattilaisille, jotka ovat kiinnostuneita sekä digitaalisen teknologian luovasta etsinnästä että käytännön soveltamisesta.
Painopisteemme on aina antaa opiskelijoille välineitä ja strategioita, joita he voivat käyttää heti omiin oppimisympäristöihinsä. Ymmärrämme myös, että kaikilla kouluilla on erilaisia resursseja ja erilaisia resursseja, joten tutkimme monenlaisia teknologiavälineitä, joissa painotetaan edullisia tai vapaita resursseja.
Ohjelma hyödyttää sekä K-12-kouluja että toisen asteen oppilaitoksia, opetusjohtajia, opetussuunnittelijaa ja teknologia-asiantuntijoita, ohjelmistokehittäjiä, yritysjohtajia ja muita, jotka ovat kiinnostuneita digitaalitekniikan ja koulutuksen risteyksestä.
USF: n opetustekniikka-ohjelma tarjoaa sinulle viisi voimakasta tapaa parantaa pedagogiset työkalupakkiasi ja lisätä vaikutuksia tuleviin oppijoihin. Anna tunteva ohjaaja, töitä ja jätä:
- Digitaalinen johtaja
- Digitaalinen tarina
- Digitaalinen kouluttaja
- Digitaalinen suunnittelija
- Digitaalinen muutos
Opetussuunnitelma
Opetussuunnitelma keskittyy teknologisten välineiden vaativaan käyttöön opiskelijoiden sitoutumisen, motivaation ja aktiivisen oppimisen lisäämiseksi.
Master-ehdokkaita kannustetaan hyödyntämään oppimistaan välittömästi sovellettavaksi; Kurssikurssit edellyttävät opiskelijoiden soveltavan uusia taitoja kurinalaiseen sisältötyyppiin.
Educational Technology -ohjelma auttaa opettajia:
- Käytä tekniikan tehostettuja opetuskäytäntöjä luokkahuoneessa ja sen ulkopuolella.
- Valmistaudu kehittymään nopeasti muuttuvilla koulutus- ja teknologiamaisemilla.
- Ymmärtää koulutusteknologian järjestelmien rakenne ja toiminta.
Tämän projektipohjaisen maisterin tutkintoon liittyvä arviointikohtainen arvio on portfoliosivusto, joka voi toimia foorumina muiden opettajien jakamisessa ja yhteistyössä sekä sähköisessä opetuksessa niille, jotka haluavat edetä urallaan.
Ohjelman toimitus
Luokat tapaavat opetusviikonloppuisin, vaihtoehtoinen viikonloppuohjelma noin kaksi viikonloppua kuukaudessa aikuisten opiskelijoiden majoittamiseen, joista suurin osa on kokopäiväisiä töitä ja muita velvoitteita. Koulutusteknologiaohjelma on suunniteltu täytettäväksi viiden lukukauden (kaksi vuotta) kesät mukaan lukien. Tämän aikajanan loppuun voit suunnitella kaksi kurssia lukukautta kohden.
Kurssit
Kurssit järjestetään viideksi täydentäväksi duosiksi. Opiskelijat ottavat yleensä kaksi kurssia joka lukukausi viiden lukukauden ajan.
Kurssikuvaukset
DTTL 614: Navigointi kahtia: Digitaalinen johtajuus – Halusimme tai et, tekniikan nopea kehitys on luonut joukon jakoja: ne, joilla on pääsy, ja ne, joilla ei ole; ne, jotka ovat tottuneet teknologiaan ja ne, jotka eivät ole; ne, jotka nauttivat teknologian integroimisesta työhönsä ja ne, jotka ovat tyytyväisiä aina käyttämiinsä työkaluihin. Tämän jaon navigoiminen voi olla sekä haastavaa että palkitsevaa. Tällä kurssilla tutkimme, kuinka digitaaliset teknologiat voivat auttaa ratkaisemaan keskeisiä pedagogisia ongelmia sekä luomaan mahdollisuuksia uusille tehokkaille pedagogisille käytännöille. Aloitamme matkan tutkiaksemme digitaalisten teknologioiden merkitystä akateemisten ympäristöjen muuttamisessa.
DTTL 602: Digital Leadership Lab – Digitaaliset teknologiat eivät vain avaa mahdollisuuksia; ne tuovat myös uusia ongelmia ja haasteita. Tällä alustavalla laboratoriokurssilla tutkimme, kuinka tehokkaasti ja eettisesti luodaan tarkoituksellinen digitaalinen läsnäolo oppimisympäristössäsi ja laajemmassa ammatillisessa yhteisössä. Tutkimme myös, kuinka voimme opettaa opiskelijoillemme samanlaisia, ikään sopivia taitoja. Lopuksi kamppailemme systeemisten eriarvoisuuksien kanssa, joita digitaaliteknologiat voivat paljastaa ja välittää.
DTTL 603: Made to Stick: Teaching with the Brain in Mind – Tämä kurssi tutkii tutkimukseen perustuvia käytäntöjä, jotka tarjoavat erinomaiset lupaukset oppijan huomion vangitsemiseen, säilyttämisen parantamiseen ja tiedon integroinnin vahvistamiseen. Tutkimme tätä aluetta digitaalisten oppimiskertomusten linssin kautta. Käytämme Heathin veljesten kuutta periaatetta: yksinkertainen, odottamaton, konkreettinen, uskottava, tunteellinen ja tarinat ponnahduslautana tutkiessamme digitaalisten kertomusten käyttöä koulutuksessa.
DTTL 604: Digital Storytelling Lab – Tämän kurssin tarkoituksena on esitellä sinulle hyvän opettavaisen tarinankerronta digitaalisessa muodossa. Saat kätesi likaantumaan äänituotannon olemuksella: tallennus, editointi, miksaus ja jakaminen. Aloitamme tunnistamalla konsepteja, jotka soveltuvat ääniesityksiin, siirtymällä kuvakäsikirjoitukseen ja koko luomisprosessiin. Kurssilla tutustutaan myös käsitekarttojen ja visuaalisten mallien voimaan. Opit yhdistämään äänen visuaalisiin malleihin tehokkaiden integroitujen oppimiskokemusten luomiseksi.
DTTL 605: Multimediaoppiminen – Multimediaoppimisessa tutkimme opetusmateriaalien avulla tekemiemme muoto- ja toimintapäätösten taustaa. Vastaamme kysymyksiin siitä, miksi jotkut sisällöt ja esitykset "toimivat", kun taas toiset epäonnistuvat. Tutkimuksessamme ohjaavat kognitiivisen kuormituksen teorian taustalla olevat tutkimukselliset erityispiirteet ja multimediaoppimisen periaatteet. Näiden ilmiöiden taustalla oleva tutkimus osoittaa, miten yksinkertaisten muutosten tekeminen digitaalisiin tuotteisiin ja esityksiin voi lisätä oppilaiden oppimista huomattavasti. Kurssin aikana tutkimme teoriaa, sovellamme osaamistamme olemassa olevien oppimisresurssien analysointiin ja lopuksi luomme uutta omaa materiaalia.
DTTL 606: Media Lab – Tutkimme visuaalisen viestinnän maailmaa: still-kuvista videoon ja erikoistuneisiin näyttölähetysten käsikirjoihin. Tällä kurssilla opit soveltamaan syvemmin multimediaoppimisperiaatteita tehokkaiden visuaalisten oppimiskokemusten luomiseksi. Kurssin ensimmäinen osa keskittyy kaikenlaisiin tehokkaisiin opetuskuviin infografiikasta valokuvakuvien tehokkaaseen käyttöön. Kurssin toisessa osassa tutkitaan, miten videopohjaisia oppimiskokemuksia voidaan kehittää tehokkaasti ja tehokkaasti. Jätät kurssin valmiina luomaan käännettyjä tai verkko-oppimiskokemuksia, jotka hyödyntävät visuaalisen viestinnän parhaita tekniikoita.
DTTL 607: Oppimissuunnitelmat – Olemme kaikki kuulleet ajatuksen, että "hyvä opetus on hyvää opetusta". Mutta miten pedagogiikan käskyt muuttuvat, kun luokkahuoneemme eivät enää näytä samalta kuin kaksikymmentä vuotta sitten? Learning Designsissa tutkimme, miten opetussuunnitelmasuunnittelun parhaita käytäntöjä voidaan mukauttaa ja soveltaa 2000-luvun luokkahuoneisiin. Keskitymme tehokkaisiin tekniikoihin sitoutumisen lisäämiseen, autenttisen arvioinnin suunnitteluun, mielekkään yhteistyön synnyttämiseen ja 1:1-, käännettyjen, sekoitettujen ja verkkotuntien opetuksen erottamiseen.
DTTL 608: Suunnittelulaboratorio – Learning Designsissa kehitit ehdotetun suunnitelman yhden kurssin tai yhden syvällisen yksikön kokonaan uudelleensuunnittelua varten. Suunnittelulaboratoriossa voit nyt muuttaa suunnitelmasi eläväksi, hengittäväksi, käyttöönotettavaksi opetussuunnitelmaksi noudattamalla Stanfordin d.schoolin käyttämää suunnitteluajattelun viisivaiheista prosessia. Tämä kurssi hyödyntää aiemmilla laboratoriokursseilla hiottuja taitoja ja tarjoaa sinulle mahdollisuuden sovittaa tietoisesti teknologiavalikoimasi oppimistavoitteisiin.
DTTL 609: Muuta maailmaa täältä – DTTL-ohjelman suorittaneena kohtaat varmasti haasteita, jotka kutsuvat sinut toteuttamaan oppimisesi käytäntöön ja johtamaan määrätietoisesti. Tällä projektipohjaisella kurssilla työskentelet pienen suunnittelutiimin kanssa monipuolisessa palveluoppimisprojektissa vastataksesi todelliseen koulutustarpeeseen alipalveltulle oppilaitokselle tai ryhmälle. Tutkimme myös tapoja, joilla digitaaliset työkalut ja virtuaalinen yhteistyö voivat parantaa projekti- ja palvelupohjaista oppimiskokemusta perinteisen luokkahuoneen ulkopuolella.
DTTL 610: Capstone Lab – Tällä käytännönläheisellä huipentumakurssilla keskitymme siihen, kuinka syntetisoida kaikki aiemmat työsi yhdeksi kauniiksi ammattimaiseksi verkkosivustoksi, jota voit käyttää perustana ammatilliselle läsnäolollesi tulevina vuosina. Opit verkkokoodauksen perusasiat, joita jokainen kouluttaja tarvitsee kehittääkseen ketterät, mobiiliystävälliset ja responsiiviset verkkosivustot. Web-sivustosi portfolion pohtiminen auttaa sinua näkemään, kuinka portfoliopohjaisia projekteja voidaan käyttää ja helpottaa nykyaikaisessa luokkahuoneessa.
Ohjelman tulos
Oppimistulokset
Koulutusteknologian maisteriohjelmassa on seitsemän ohjelman lopputulosta.
Opetustekniikan maisteriohjelman päätyttyä opiskelijat voivat:
- Osoittaa digitaalisen pedagogiikan teoreettisen sisällön tuntemusta.
- Ylläpitää ja ylläpitää asiaankuuluvia materiaaleja jakamaan opetusyhteisöä.
- Luo tarkoituksenmukaista digitaalisen median piirrustusta suunnittelusta ja multimediatiedon opetuksesta.
- Tarkastele käytäntöä pedagogian parantamiseksi, ammattitaidon kehittämiseksi ja oppijoiden tulosten parantamiseksi.
- Vastaa systeemiseen oppimiseen, kulttuuriin ja epätasa-arvoihin digitaalisen pedagogiikan avulla.
- Yhdistä erilaisiin ammattilaisiin ja digitaalisiin yhteisöihin asiaankuuluvalla, aidolla ja tehokkaalla tavalla.
- Osallistu mielekkäästi koulutustyöhön.
Galleria
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.