3 syytä valita tämä Mestari

  • Tiedekunta koostuu erinomaisista aktiivisista ammattilaisista
  • Koulun tarjoamat ammatilliset harjoittelut alan johtaville yrityksille
  • Koulutus globalisoituneen yrityksen viestinnän johtamisessa

esittely

Tämä maisterin tutkinto antaa opiskelijoille syvällisen käsityksen maailmanlaajuisen viestinnän johtamisen ja johtamisen periaatteista yrityksissä ja organisaatioissa, jotka toimivat nopeasti muuttuvassa kansainvälisessä kontekstissa.

Opiskelijat saavat tarvittavia välineitä viestinnän ja suhdetoiminnan kannalta tällaisissa globaaleissa yhteisöissä ja kiinnittävät erityistä huomiota diplomatian, institutionaalisten suhteiden ja yritysviestinnän käytäntöihin vastauksena yhä kiireellisempään tarpeeseen saavuttaa sosiaalinen legitiimiys.

Kurssin päätavoitteena on valmistaa monikansallisten yritysten ja globaalien organisaatioiden tulevia johtajia toimimaan muutoksen tekijöinä yritysten globaalin viestinnän tärkeimmillä alueilla.

Ohjelma vastaa uusien viestintäjohtajien ja -johtajien tarpeisiin, joilla on maailmanlaajuiset näkymät ja ajantasainen ymmärrys parhaista käytännöistä ja uusista työkaluista, joilla varmistetaan, että yrityksen tavoitteet ovat yhdenmukaisia yhteiskunnan tavoitteiden kanssa.

Tiedekunnan jäseniä ovat arvostetut opettajat ja harjoittajat Yhdysvalloista, Yhdistyneestä kuningaskunnasta ja muusta Euroopasta.

Kurssi on suunniteltu sekä ammattilaisille, alan ammattilaisille että alan ammattilaisille kiinnostuneille tai heidän tulevaisuutensa vahvistamiseksi joko Espanjassa tai ulkomailla monikansallisten yritysten ja kansainvälisten organisaatioiden viestintäjohtajina ja johtajina.

Ohjelma keskittyy tarjoamaan opiskelijoille seuraavat ominaisuudet:

  • Rakentaa strategioita ja käyttää tekniikoita, jotka soveltuvat monikansallisten yritysten yritysviestinnän, suhdetoiminnan, julkisten asioiden ja julkisen diplomatian arviointiin ja hallintaan.
  • Hallita tehokkaasti viestintähaasteita ja kriisiviestintäsuunnitelmia sekä organisaation sisällä että sen ulkopuolella.
  • Luodaan yleisiä PR-kampanjoita julkisen ja yritysdiplomatian sekä yritysten yhteiskuntavastuun alalla paikallisesti ja maailmanlaajuisesti.
  • Johtaa ja motivoida tiimejä toteuttamaan tehokkaita strategisia viestintäprojekteja kansainvälisellä areenalla: muun muassa työntekijöiden sitoutuminen, yhteisön sitoutuminen, tuotemerkin sisältö ja tarinankerronta sekä mediakoulutus.
  • Jos haluat tulla muutosagentiksi, linjaamalla yritysten arvot yhteiskunnallisiin muutoksiin

Tutkinto-ohjelma

Moduuli 1. Maailmanlaajuisen viestinnän strategisen johtamisen keskeiset näkökohdat: Johtajuus ja muutosten hallinta maailmanlaajuisen viestinnän avulla (8 op)

  • Johtaminen vs. johtajuus globaalissa viestinnässä ja suhdetoiminnassa.
  • Strateginen suunnittelu ja johtamisprosessi. Viestintäpäällikön (CCO) ja toimitusjohtajan (toimitusjohtaja) tehtävät. Kansainvälisen viestinnän rakenne kansainvälisessä organisaatiossa tai yrityksessä.
  • Viestinnän peruskoulutus: luovuuden haaste (sisältö, tarinankerronta ja kokemukset).
  • Interaktiivisuus ja tieto- ja viestintätekniikka maailmanlaajuisissa ympäristöissä.
  • Projektinhallinta ja innovaation viestintä. Muutoksen hallinta. Uusien hankkeiden myyminen käyttämällä varainhankintastrategioita.
  • Tutkimusmenetelmät globaalissa viestinnässä ja strategisessa suunnittelussa.
  • Sidosryhmäsuhteet ja globaali viestintä: sitoutuminen yleisöön ja sosiaalinen legitiimiys.

Moduuli 2. Hallinnointitekniikat maailmanlaajuisessa organisaatiokommunikaatiossa: Sisäinen viestintä, kulttuuri ja arvot, osaamisen hallinta ja sitoutuminen työntekijöihin ja toimittajiin

  • Henkilöresurssien hallinta ja ihmisten johtaminen. Sisäinen viestintä ja työntekijöiden sitoutuminen.
  • Organisaatiokulttuuri ja arvot.
  • Organisaation tietämystarpeiden tunnistaminen: miten tarvittavat resurssit saadaan. Koulutusohjelmien luominen.
  • Lahjakkuuden vetovoima ja säilyttäminen.
  • Tietokeskuksen käsite. Tietämyksen hallinta ja globaalin viestinnän ja suhdetoiminnan rooli.
  • Ulkoisten toimittajien sitoutuminen

Moduuli 3. Maailmanlaajuisen yritysviestinnän hallinnan trendit ja haasteet: Yritysten sosiaalinen vastuu, yritysdiplomatia, sitoutuminen yhteisöön ja sosiaalinen legitiimiys (8 op)

  • Luottamuksen rakentaminen organisaatioihin. Maine ja legitiimiys. Yhdenmukaistaminen 17 kestävän kehityksen tavoitteen kanssa.
  • Neuvottelu, sovittelu ja tiimin rakentaminen.
  • Yritysten sosiaalinen vastuu: erityistapahtumat ja kampanjanhallinta tiedotusvälineissä.
  • Sosiaalisen median ja alhaalta ylöspäin suuntautuvan painopisteen merkitys: symmetria viestinnässä. Sosiaalisen median merkitys ruohonjuuritason maailmanlaajuisten viestintäkampanjoiden luomisessa.
  • Sosiaalinen legitiimi ja sitoutuminen yhteisöön.
  • Globaalit tuotemerkit ja maineen hallinta.
  • Riskienhallinta ja kriisiviestintä
  • Yritysdiplomatia ja julkiset asiat. Johtajuus ja edunvalvonta globaalissa kontekstissa. Kulttuurienvälisen viestinnän käsite globaalissa maailmassa.
  • Strateginen diplomatia ja sosiaalisen legitiimiyden tavoite yrityksissä ja organisaatioissa.

Moduuli 4. Suhteet tiedotusvälineisiin globaalissa ympäristössä: Katsaus suhteisiin mediaan digitaaliaikana (8 op)

  • Maailmanlaajuinen viestintä ja muuttuva media- ja sosiaalisen median maisema digitaaliaikana. Digitaalisten ja analogisten työkalujen optimaalisen yhdistelmän luominen globaaleihin viestintästrategioihin.
  • Alueiden rakentaminen kiinnostuksen ja aularyhmien kanssa painottaen viestintävälineitä. Sisällön jakelu.
  • Ihmisten vaikutusmahdollisuuksien lisääminen uuden median ja sosiaalisten verkostojen kautta.
  • Suhteet tiedotusvälineisiin: mediasuhteet ja yleinen mielipide.
  • Symmetrinen viestintä. Puhu organisaatiolle: tiedotusvälineiden koulutus ja julkinen puhuminen.

Moduuli 5. Suhdetoiminta ja markkinointiviestintä uuden talouden globaalissa ympäristössä (8 op)

  • Markkinointiviestintä globaalin viestinnän ja suhdetoiminnan näkökulmasta. Organisaation muodostama järjestelmä, sen identiteetti, kuva ja tuotemerkit.
  • Symmetrian merkitys markkinointiviestinnässä.
  • Maailmanlaajuinen viestintä ja sähköinen kaupankäynti: kokemus digitaalisesta markkinoinnista.
  • Kokemusten luominen: PR ja markkinointi tapahtumien kautta.
  • Brändin sisältö, tarinankerronta ja kokemukset markkinointiviestinnässä.
  • Globaali viestintä ja asiakkuuksien hallinta (CRM).
  • Ihmisten ja koneiden välinen suhde: keinotekoisen älykkyyden ratkaisut.
  • Sitoumus asiakkaalle ja kuluttajalle.

Moduuli 6. Opintomatka ja kansainvälinen ammatillinen oleskelu Yhdysvalloissa, Yhdistyneessä kuningaskunnassa ja / tai muussa maassa (työkonferenssi Yhdysvalloissa) (10 op)

Opiskelijaa opetetaan kehittämään käytännön opetusmenetelmiä hallitsemaan, johtamaan ja toteuttamaan maailmanlaajuisia viestintäprojekteja monialaisessa hankkeessa.

Samalla heitä opetetaan tunnistamaan, valitsemaan ja hallitsemaan lahjakkuutta työpajoissa ja ammatillisissa istunnoissa globaaleissa yrityksissä ja organisaatioissa sekä innovaatio- ja kehityskeskuksissa Yhdysvalloissa, Yhdistyneessä kuningaskunnassa ja / tai muussa maassa enintään kahden viikkoa.

Vierailujen ja ohjelman järjestäminen kuuluu maisteriohjelman piiriin, mutta matkojen ja ulkomailla oleskelun kustannukset kattavat opiskelijat, jotka maksavat siitä suoraan ja riippumatta maisteriohjelman maksuista.

Moduuli 7. Maisteriohjelma (10 op)

Hankkeen esittely, joka voi koostua joko teoreettisesta tutkimuksesta tai todellisesta globaalia viestintää koskevasta prosessista, johon liittyy organisaatio tai yritys, ja joka tuo maisterin aikana hankitun tiedon käytäntöön. Yksittäisiä opetusohjelmia tarjotaan koko kurssin ajan ohjaamaan ja seuraamaan hankkeen kehitystä.

Uramahdollisuudet

  • Maailmanlaajuinen viestintäpäällikkö (CCO)
  • Maailmanlaajuinen PR-johtaja
  • Global Corporate Communicationin johtaja
  • Tapahtuman globaali johtaja
  • Global Communication Project Manager
  • Sisäinen viestintäpäällikkö
  • Yhteiskuntavastuun johtaja
  • Julkisten asioiden ja diplomatian strategian johtaja
  • Kansainvälisen kumppanuuden ja sponsoroinnin johtaja
  • Senior Manager Viestintä
  • Viestinnän Senior Consultant
  • Viestintäviraston johtaja
  • Global Brand Manager

Ammatillinen lähestymistapa

  • Tiedekunta, jolla on laaja ammatillinen kokemus viestinnästä ja suhdetoiminnasta globaaleissa yhteisöissä, diplomatia, institutionaaliset suhteet ja yritysviestintä.
  • Tiiviissä yhteistyössä erikoistuneiden laitosten ja järjestöjen kanssa.
  • Parhaat ammatilliset käytännöt.
  • Verkottuminen.

Erinomainen koulutus

  • Ammatillinen erikoistuminen.
  • Korkea kysyntä työmarkkinoilla.
  • Ammatillinen suuntautuminen maisterin tutkinnon lopussa.
  • Tuki Blanquerna Alumniiltä.
Ohjelman opetuskielet:
  • Englanti
Viimeksi päivitetty Huhtikuu 14, 2019
Tämä kurssi on Kampuksella tapahtuva
Alkamispäivämäärä
Duration
1 vuosi
Full-time
Hinta
8,450 EUR
Opintomaksu ei sisällä matka- ja majoituskuluja. Aikaisempien opiskelijoiden alennukset Tiedekunnan alumnit Tutkinto on oikeutettu 7% alennukseen rekisteröintimaksusta.
Määräaika
Sijaintien mukaan
Päivämäärän mukaan
Alkamispäivämäärä
Päättymispäivämäärä
Haun määräaika
Location
Haun määräaika
Päättymispäivämäärä