MA Music Business (Online Blended)
Tileyard Education
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Online United Kingdom
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Sekoitettu
Kesto
12 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
GBP 10 600
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
MA Music Business (Online Blended) on yksivuotinen, käytännöllinen ja alaan keskittyvä taiteen maisterintutkinto, joka toimitetaan vuorovaikutteisen online-median ja kasvokkain tapahtuvan toimituksen yhdistelmänä ja on suunniteltu luovalle teollisuudelle, joka on kokenut, pyrkivä tai vakiintunut. musiikkiyrittäjä, joka haluaa oppia vuorovaikutteisesti verkossa ja tasapainottaa ammatillista elämäntapaansa ja työsitoumustaan joustavammalla lähestymistavalla opiskeluun ja uraan.
Opiskelijat pääsevät käyttämään Tileyard Education :n ainutlaatuisia online-opetusmateriaaleja, interaktiivisia ammatillisia opetusohjelmia ja alan mentorointia, kun taas kasvokkain tapahtuva opetus koostuu 10 päivän luovasta musiikin bisnesleiristä, joka järjestetään paikan päällä Tileyard Londonissa, joka on maailman suurin riippumaton musiikkiyhteisö. maailma.
Tileyardissa asuu yli 110 ammattimaista äänitysstudiota ja 250 musiikki- ja viihdeyritystä, mukaan lukien Spitfire Audio, Arturia, Apple Music, A&G Songs, Believe Digital, Electric Pineapple, Focusrite, Pioneer DJ, Ella Eyre, Joel Corry, Good Soldier, The Prodigy , Heiluri, Noel Gallagher, Martyn Ware, Goetz Botzenhardt, Jon Kelly, Paul Whalley, Tom Fuller, Dru Masters ja paljon muuta.
Galleria
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
Opetussuunnitelma
Online Blended Learning Study
Verkkotoimituksessa käytetään interaktiivista videosisältöä ja sitä tukevia kirjallisia materiaaleja, jotka on vahvistettu live-verkkokonferensseilla, videopuheluilla ja työpajoilla. Opiskelijoiden oppimista tarkistetaan käyttämällä yhdistelmää:
- Itsearvioituja harjoituksia
- Vertaisarvioituja harjoituksia
- Opettajan/mentorin merkitsemät tehtävät
- Interaktiiviset opetusohjelmat
Kurssityö sisältää palautetta muodossa:
- Kirjallisia esseitä, pohdiskeluja ja raportteja
- Ääniartefaktit
- Videoesitykset (suorat ja valmiiksi nauhoitetut)
Feed-forward ja palaute annetaan käyttämällä keskustelupalstojen, kirjallisen toimituksen ja video-/ääniviestien yhdistelmää. Tukea on saatavilla myös sähköpostin, live-chatin ja videopuheluiden kautta.
Termi 1: Foundation (60 opintopistettä)
- Luova musiikin hallinta
- Yrittäjyys
- Lakiasiat ja liiketoiminta
Lukukausi 2: Kehitys (60 opintopistettä)
- Uutta teknologiaa musiikissa ja viihteessä
- Viihdemarkkinointi
- Live-tapahtumien hallinta
Termi 3: Luominen (60 opintopistettä)
- Luova liiketoimintaprojekti
Ohjelman tulos
Termi 1: Creative Music Management
Moduuli keskittyy toisiinsa yhteydessä oleviin ja yhteistyössä toimiviin sidosryhmiin ja toimintoihin kaupallisesti julkaistun musiikin tuotannossa, jakelussa ja markkinoinnissa. Se alkaa levy-yhtiöiden, kustantajien ja luovien taiteilijoiden johtamisen kartoittamisesta ja kriittisestä arvioinnista sen historiallisessa kontekstissa sekä analyysillä siitä, miten tämä maisema kehittyy ja mukautuu kilpailudynamiikkaan. Moduuli jatkuu näiden keskeisten luovien hallintakokonaisuuksien, roolitoimintojen, budjetin ja aikajanamuuttujien tarkastuksella. Siinä käsitellään myös kaikkia musiikki- ja viihdeteollisuuden laki- ja sopimuskohtia, jotka kattavat tallennuksen, julkaisun, hallinnan, live-, digitaalisen, synkronoinnin ja tuotemerkin lisensoinnin, uudet työkalut, tekniikat ja tapaustutkimukset fyysisessä ja digitaalisessa maailmassa. Käytetyt tapaustutkimukset perustuvat Isoon-Britanniaan ja laajemmin kansainväliseen musiikkimaailmaan, ja niissä on mukana sekä suuria levy-yhtiöitä että riippumattomia tahoja. Opiskelijoilla on mahdollisuus työskennellä ryhmissä laatiakseen ja toteuttaakseen ammattimaisen kaupallisen strategian ja sisällön valitsemallesi itsenäiselle musiikkitaiteilijalle, kilpailemalla Tileyardin toimittaman pienen promootiobudjetin voittamisesta. Ryhmät esittävät analyyseja ja palautetta kutsutuille puhujille, ohjaajille ja aikalaisille.
Termi 1: Yrittäjyys
Moduuli tarjoaa opiskelijoille kattavan ja yksityiskohtaisen pohjan johtamistaloudesta, lean-liiketoiminnan johtamisesta, globaalin kaupallisen viihteen taloustieteestä ja yrittäjyydestä. Tämä moduuli sisältää myös luovien projektien rahoituslähteiden, reittien ja menetelmien kartoituksen ja arvioinnin.
Termi 1: Lakiasiat ja liikeasiat
20 op / 40 tuntia opetusta Arviointi: Case Study, Essay
Moduuli, joka tarjoaa yksityiskohtaisen analyysin sopimuksista, neuvottelupisteistä ja uusista liiketoiminnan kehittämisstrategioista musiikki- ja viihdesektorilla juridisesta näkökulmasta. Moduuli analysoi tämänhetkiset sopimukset tallennus-, julkaisu-, hallinta-, live-tapahtumien, kiertueiden, festivaalien, uuden teknologian, IP-lisensoinnin ja startup-yrityksen osalta ja luo foorumin keskustelulle strategioista kaupanvälitykseen, neuvotteluihin ja konfliktien ratkaisemiseen.
Termi 2: Uusi teknologia musiikissa ja viihteessä
20 op / 40 tuntia opetusta Arviointi: Essee, esitys Tämä moduuli tutkii ja analysoi uuden teknologian vaikutusta musiikki- ja viihdeteollisuuteen. Tähän sisältyy digitaalisen maailman komponenttien purkaminen, keskeisten sidosryhmien kartoittaminen ja start-up-yritysten, alustojen, sovellusten ja uusien teknologioiden analysointi luomisen, tuotannon, jakelun, markkinoinnin ja myynnin elintarvikeketjua seuraamalla. Tapaustutkimukset start-up-yrityksistä, jotka kehittävät ja mukauttavat uutta teknologiaa musiikkiteollisuudelle, otetaan mukaan uuden teknologian kiihdytysohjelman rinnalle.
Termi 2: Viihdemarkkinointi
20 op / 40 tuntia opetusta Arviointi: Raportti, Esittely
Moduuli tarjoaa kriittisen arvioinnin ja analyysin sekä fyysisen että digitaalisen markkinoinnin periaatteista ja käytännöistä viitaten erityisesti viihteeseen, nuorisoon, mediaan ja kampanjalähtöiseen markkinoinnin tapaustutkimuksiin. Se keskittyy sosiologiseen, psykologiseen ja kuluttajakäyttäytymisdynamiikkaan, joka on luontaista brändäykseen, edistämiseen ja koetun arvon viestimiseen.
Termi 2: Live-tapahtumien hallinta
20 op / 40 tuntia opetusta Arviointi: Portfolio
Kompakti moduuli, joka tarjoaa kriittisen analyysin ja arvioinnin elävän musiikin, kulttuurin ja tapahtumateollisuuden mekaniikasta, tulovirroista ja niihin liittyvistä kustannuksista. Moduuli keskittyy yksittäisten elävän musiikin konserttien, Iso-Britannian ja kansainvälisten kiertueiden, festivaalien, yritys- ja brändisponsoroitujen tapahtumien hallintaan, merchandisointiin ja digitaalisten teknologioiden vaikutuksiin. Opiskelijat kuulevat omakohtaisia kertomuksia tapaustutkimuksista viimeaikaisilta ja nykyisiltä artisteilta ja muilta musiikin ammattilaisilta. Käytännön arviointi haastaa opiskelijat isännöimään elävän musiikin tapahtumaa paikan päällä Tileyard Studiosissa.
Termi 3: Creative Business Project
60 opintopistettä / 30 tuntia opetusta Arviointi: Raportti (12 000 sanaa)
Esittely Tämä moduuli tarjoaa opiskelijalle mahdollisuuden lujittaa oppimistaan liiketoimintasuunnitelmaksi ja sijoittajan esittelyksi uudelle tuotteesta, palvelusta tai luovasta kampanjasta. Alkutunnit esittelevät hankkeen ja kehittävät tutkimustaitoja. Suoritettavat tuotteet sisältävät täydellisen liiketoimintasuunnitelman, markkinatutkimusanalyysin, taloudelliset tiedot, kaikki lailliset tai IP-omistuksen asemat, prototyypit tai esittelytuotteet tai alustat, yritystiimi, suoritteiden aikataulu, sijoittajapuheenvuoro ja niihin liittyvät esitykset. Sen lisäksi, että opiskelijat jättävät arvionsa arvostelua varten, he esittelevät liiketoimintansa livenä Tileyard Studios -sijoitusrahastolle. Moduulia tukee ensimmäinen sarja akateemisia tutkimusmenetelmiä, kriittistä ja reflektoivaa analyysia ja projektinhallintatekniikoita. Saat myös moduulin ajaksi alan mentorin, joka auttaa ohjaamaan työsi kehitystä. Tapaamiset mentorisi kanssa järjestetään säännöllisten Skype-tapaamisten kautta.