MA markkinointi
Bahcesehir University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Istanbul, Turkki
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 - 4 lukukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
USD 12 000 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2023
* Opiskelijamaksut opiskelijoille (jatko-ohjelmat 1,5-2 vuotta): 12 000 dollaria ohjelmalle
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
MARKKINOINTI (SUOMI, OPINNÄYTETYÖ)
Ohjelman profiili
Markkinointi-MA-ohjelma kannustaa opiskelijoita tekemään akateemista tutkimusta painottaen teorian kehittämisen ja empiirisen tutkimuksen välistä vuorovaikutusta. Tämän ohjelman tavoitteena on lisätä opiskelijoiden strategista ajattelua ja suunnittelua sekä antaa opiskelijoille todellinen ymmärrys ja kokemus markkinointitutkimuksesta.
Pätevyys palkittiin
Opiskelijat, jotka suorittavat menestyksekkäästi ohjelman, saavat Master of Arts -opinnot.
Erityiset sisäänpääsyvaatimukset
Tutkijankoulutusohjelmat hyväksyvät opiskelijat, joilla arvioidaan; pisteet ALES tai kansainväliset tentit, kuten GRE ja GMAT, jotka ovat hyväksyneet korkeakouluopetusneuvosto (YÖK). Kansainväliset opiskelijat hyväksytään jatko-ohjelmiin, joilla on kansainvälisesti akkreditoitu ylempi korkeakoulututkinto ja edellä mainitut tentit. Vaihto-opiskelijoiden hyväksyminen toteutetaan osana Bahçeşehir Universtiyn ja kumppanuusyliopistojen keskinäisiä sopimuksia (Erasmus tai yleinen akateemisen pöytäkirjan) puitteissa. Erityisopiskelijoille voidaan ilmoittautua kursseille vastaavan akateemisen yksikön hyväksynnän jälkeen.
Aikaisemman oppimisen tunnustaminen
Bahcesehir University päätoimiset opiskelijat voidaan vapauttaa tietyistä kursseista niihin liittyvien ohjesääntöjen puitteissa. Jos toisessa oppilaitoksessa aiemmin hankitun kurssin sisältö vastaa BAU: ssa tarjottua kurssia, opiskelija voidaan vapauttaa tästä kurssista tutkijakoulun hyväksymällä kurssin sisällön arvioinnin jälkeen.
Pätevöintivaatimukset ja määräykset
Tämän ohjelman suorittamat opiskelijat saavat Master of Marketing -tutkinnon.
Ammattikorkeakoulututkinnot
Markkinoiden jatko-opiskelijoiden jatko-opiskelijoilla voi olla opetusmahdollisuuksia akateemisella alueella sekä hyvin laajaa työmahdollisuutta julkisissa ja yksityisissä organisaatioissa eri markkinointialoilla, kuten yritysviestinnässä, suhdetoiminnassa ja mainososastoissa.
Valmistumisvaatimukset
Markkinointiohjelmaan opiskelijoilla on oltava vähintään 3.00 / 4.00 kumulatiiviset palkkalaskennan keskiarvot (Cum. GPA), eikä minkäänlaisia virheitä, joilla on vähintään 120 opintopistettä.
MARKKINOINTI (SUOMI, EI-OPINNOT)
Ohjelman profiili
Markkinointi-MA-ohjelma kannustaa opiskelijoita tekemään akateemista tutkimusta painottaen teorian kehittämisen ja empiirisen tutkimuksen välistä vuorovaikutusta. Tämän ohjelman tavoitteena on lisätä opiskelijoiden strategista ajattelua ja suunnittelua sekä antaa opiskelijoille todellinen ymmärrys ja kokemus markkinointitutkimuksesta.
Pätevyys palkittiin
Opiskelijat, jotka suorittavat menestyksekkäästi ohjelman, saavat Master of Arts -opinnot.
Erityiset sisäänpääsyvaatimukset
Markkinointi-ohjelma hyväksyy opiskelijat, joilla arvioidaan perustutkinnon GPA-pisteitä. Kansainväliset opiskelijat hyväksytään jatko-ohjelmiin, joilla on kansainvälisesti akkreditoitu ylempi korkeakoulututkinto. Vaihto-opiskelijoiden hyväksyminen toteutetaan osana Bahçeşehir Universtiyn ja kumppanuusyliopistojen keskinäisiä sopimuksia (Erasmus tai yleinen akateemisen pöytäkirjan) puitteissa. Erityisopiskelijoille voidaan ilmoittautua kursseille vastaavan akateemisen yksikön hyväksynnän jälkeen.
Aikaisemman oppimisen tunnustaminen
Bahcesehir University päätoimiset opiskelijat voidaan vapauttaa tietyistä kursseista niihin liittyvien ohjesääntöjen puitteissa. Jos toisessa oppilaitoksessa aiemmin hankitun kurssin sisältö vastaa BAU: ssa tarjottua kurssia, opiskelija voidaan vapauttaa tästä kurssista tutkijakoulun hyväksymällä kurssin sisällön arvioinnin jälkeen.
Pätevöintivaatimukset ja määräykset
Tämän ohjelman suorittamat opiskelijat saavat Master of Marketing -tutkinnon.
Ammattikorkeakoulututkinnot
Markkinoiden jatko-opiskelijoiden jatko-opiskelijoilla voi olla hyvin laaja työmahdollisuus julkisissa ja yksityisissä organisaatioissa eri markkinointialoilla, kuten yritysviestinnässä, PR- ja mainososastoissa.
Valmistumisvaatimukset
Markkinointiohjelmaan opiskelijoilla on oltava vähintään 3,00 / 4,00 kumulatiiviset palkkalaskennan keskiarvot (GPA) ja vähintään 90 opintopistettä.