Filosofian maisteriohjelma shanghaissa Kiinassa

Suositut Filosofian maisteriohjelmat shanghaissa Kiinassa 2017

Maisteri

Ohjelmien otsikko "Master of Arts " perinteisesti koostuu taiteet aiheita kuten filosofia, historia, tai kirjallisuutta. Masters of Arts ovat jatko-ohjelmia, jotka voidaan ottaa vasta ansainnut tutkinnon suorittaville tutkinto-ohjelma (AMK). Masters of Arts-ohjelmia on otsikko "MA ", "Master of Arts " tai "MA ".

Kiina, virallisesti People 's Republic of China, on suvereeni valtio sijaitsee Itä-Aasiassa. Se on maailman 's väkirikkain maa, jonka väkiluku on yli 1,35 miljardia.

Näytä kaikki Filosofian maisterin tutkinnot shanghaissa Kiinassa 2017

Näytä lisää

Ma Ohjelman Uusmediatuotanto

Webster University Leiden
Opetus kampuksella Kokopäiväinen March 2018 Kiina Shanghai Beijing

Master of Arts (MA) in New Media Production on hakevia opiskelijoita hallintaa kerronnan taitoja monen alustan digitaalisen viestinnän ympäristössä. Tämä tutkinto on suunniteltu terävöittää tuotanto taitoja opiskelijoilla on jo ja perehdyttää opiskelija erilaisia ​​muita taitonsa edetä monen alustan mediaympäristössä, joka vaatii taitoa ja tietoa tuotannon eri tiedotusvälineitä. Nykyisessä dynaamisessa mediaympäristössä, kysyntä on toimijoita, jotka pystyvät tuottamaan sisältöä eri digitaalisten alustojen käyttäen uusimmat laitteet ja menetelmät. Tämä tutkinto on suunniteltu opettaa miten menestyä että muuttuvassa mediaympäristössä ja antaa heille tuotanto tarvittavat taidot kommunikoida tarinoita vaikutus. [+]

FM:t 2017 shanghaissa Kiinassa. Master of Arts (MA) in New Media Production on hakevia opiskelijoita hallintaa kerronnan taitoja monen alustan digitaalisen viestinnän ympäristössä. Tämä tutkinto on suunniteltu terävöittää tuotanto taitoja opiskelijoilla on jo ja perehdyttää opiskelija erilaisia ​​muita taitonsa edetä monen alustan mediaympäristössä, joka vaatii taitoa ja tietoa tuotannon eri tiedotusvälineitä. Nykyisessä dynaamisessa mediaympäristössä, kysyntä on toimijoita, jotka pystyvät tuottamaan sisältöä eri digitaalisten alustojen käyttäen uusimmat laitteet ja menetelmät. Tämä tutkinto on suunniteltu opettaa miten menestyä että muuttuvassa mediaympäristössä ja antaa heille tuotanto tarvittavat taidot kommunikoida tarinoita vaikutus. Ohjelma Kuvaus: Master of Arts (MA) uusmediatuotanto on hakevia opiskelijoita hallintaa tarinankerronta taitoja monen alustan digitaalisen viestinnän ympäristössä. Tämä tutkinto on suunniteltu terävöittää tuotanto taitoja opiskelijoilla on jo ja perehdyttää opiskelija erilaisia ​​muita taitonsa edetä monen alustan mediaympäristössä, joka vaatii taitoa ja tietoa tuotannon erilaisia ​​media.In nykyisen dynaamisen mediaympäristössä , kysyntä on toimijoita, jotka pystyvät tuottamaan sisältöä eri digitaalisten alustojen käyttäen uusimmat laitteet ja menetelmät. Tämä tutkinto on suunniteltu opettaa miten menestyä että muuttuvassa mediaympäristössä ja antaa heille tuotanto tarvittavat taidot kommunikoida tarinoita vaikutus. Opiskelija voi korvata asianmukaista 4000-tason kursseja valittavien tähän ohjelmaan hyväksymisestä opiskelijan neuvonantaja ja johtaja Graduate opinnot School of Communications. Kaikki opiskelijat syöttänyt ohjelman vaaditaan kuulemaan yliopiston akateemisen neuvonantajana luoda ohjelma suunnitelma kartoittaa edistymistä opetussuunnitelman tämän koulutusohjelman. Tarvittavat ja valinnaisia ​​kursseja lueteltu voidaan pitää suunnattu tutkimuksia, edellytyksin totesi Ohjaus Studies osassa luetellut Akateeminen säännöt ja menettelyt ja hyväksyy johtaja Graduate Studies ja dekaani School of Communications. [-]

Master Nykyajan Muoti Ostaminen

Istituto Marangoni
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 15 kuukautta October 2017 Kiina Shanghai

Tämä maisteriohjelman tavoitteena on kouluttaa osallistujan tulla muoti ostaja, kokenut ammattilainen valinta ja osto muodin tuotteita. [+]

Master Contemporary Fashion ostaminen Suunnattu hakijoille, joilla edellinen perustutkintoa tutkimuksen taloustieteen, markkinointiin tai vaatesuunnittelua markkinointiin. Ne, jotka ovat osoittautuneet työkokemusta näillä aloilla voi myös käyttää tämän kurssin. Sen tarkoituksena on kouluttaa osallistujan tulla muoti ostaja, kokenut ammattilainen valinta ja osto muodin tuotteita. Maisterinkoulutusohjelmasta on "nykyaikainen", koska se erottuu tarjoamalla nykyisten ja tulevien mallien liiketoiminnan, joka kiteyttää viimeaikaiset ja tulevat innovaatiot ja teknologia opettanut pätevä alan ammattilaisten. Ostajat täytyy olla bisneshenkisiä vahvat analyyttisiä taitoja, mutta myös mahdollisuus neuvotella ja työskennellä yhdessä luovan yksiköissä. Kautta tutkimus aiheita kuten osto rakenne, trendi ennustaminen, tuote ja visuaalinen näyttö, osallistujat oppivat kaikki tekniset ja teoreettisia käsitteitä he tarvitsevat luoda kampanjan ostaminen. Analysoimalla eri vähittäiskaupan muodossa, saada ymmärrystä organisaation osto joukkue ja opiskelu avain makro trendejä, he pystyvät tarkasti ymmärtää rooli ostajien ja tukkukauppiaat maailmanmarkkinoilla muodin ja ylellisyyttä. Kurssin sisältö on omistettu tietoa asianmukaisen varastossa mix, tärkeimmät tekniikat tuonti / vienti sekä hinnoittelu- strategioita ja kannattavuus muoti tuote analysoidaan. Sen avulla osallistujat oppivat kunnolla suunnitella osto kauden kokoelman käyttäen tasapainoinen yhdistelmä tuotteita ja tuotemerkkejä, jotka täysin tyydyttää ja maistuu kuluttajille. Lisäksi tutkimuksessa eri tekniikoita tuotekehityksen rooli visuaalisen markkinoinnin sisällä myymälä ja hyväksymistä yhteisen neuvottelutaitoja, osallistujille mahdollisuuden puuttua todellinen hanke ostamaan yrityksen, joka on teollisuuden vertailuarvo. Viimeisessä vaiheessa tietenkin tutkimuksen menetelmiä ja kokemusta liiketoiminnan hankkeiden avulla osallistujat valmistella luonnos strategia ostaa itsenäisesti. Mahdollisuuksia Muoti ostajat ovat keskeisessä menestyvän organisaation, vuorovaikutuksessa monien eri osastojen yritys. Kurssi tarjoaa myös mahdollisuuksia päästä eteenpäin päälle tutkimusta astetta ja tarjoaa osallistujille mahdollisuuden jatkaa vanhempi työmahdollisuuksia muodin ostaa myynnin, tuotekehityksen ja visuaalisen markkinoinnin,... [-]

Mestari Muoti Edistäminen, Viestintä Ja Media

Istituto Marangoni
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 12 - 15 kuukautta February 2018 Kiina Shanghai

Kurssin osallistujat voivat hankkia kaikki tekniset ja teoreettiset käsitteet ne tulee luoda tiedotuskampanjan kautta tutkimuksen aiheita, kuten muodin ja ylellisyyttä markkinoinnin hallintaa, suhdetoiminta & muoti ja ylellisyyttä muoti mainoskampanjoita. [+]

FM:t 2017 shanghaissa Kiinassa. Master Fashion Promotion, Viestintä ja media Suunnattu hakijoille, joilla edellinen perustutkintoa tutkimuksen aloilla viestinnän, mainonnan, liiketoiminnan ja markkinoinnin tai vastaavia, tai todistettu työkokemus. Kurssin osallistujat voivat hankkia kaikki tekniset ja teoreettiset käsitteet ne tulee luoda tiedotuskampanjan kautta tutkimuksen aiheita, kuten muodin ja ylellisyyttä markkinoinnin hallintaa, suhdetoiminta & muoti ja ylellisyyttä muoti mainoskampanjoita. Kurssin aikana osallistujat voivat vastata kehittyvien kehitykseen Media ja viestintä ja tutkia suurten teorioita ja keskusteluja, jotka hallitsevat tutkimusta ja käytännön muodin edistäminen, viestintä ja media. Se arvioi myös eri tekniikoita sovelletaan luomisessa ja ymmärrystä rooli muodin kuva, kun taas analysointi historiallisia ja nykyajan viittauksia. Tarkasteltaessa muoti mainoksissa, ja luova suunta media-, viestintä ja edistäminen, osallistujien arvioida ja analysoida suuntauksia muodin tyyli, valokuvaus ja journalismi. He myös edistyessä tunnettava luova ja kirjallinen prosessi edistää omaa alkuperäistä luovuuden ja valmistautua ammattimaisesti roolit muotialan jotka edistävät innovaatioita, yrittäjähenkisyyttä ja ongelmanratkaisuun. Erityistä huomiota kiinnitetään pr sisällä muotitalot, mistä asiakashallinta tunnistamiseen kuuluisuuksia, muotinäytös organisaation ja hallintaan lehdistön päivää. Mahdollisuuksia Muoti promoottorit määritellä mainoskampanjoita ja järjestää mainoskampanjoita läpi sopivin viestintäkanavia. He järjestävät esityksiä, tapahtumia ja muotinäytöksiä, jotka heijastavat ja edustavat kuvan brändi. He järjestävät paina toimistoja ja suhdetoiminnan ja heillä on suuri havainnointia ja kommunikointia kykyjä. Muoti vetäjät tietävät vaatimukset muoti tuotteen kuluttajia hyvin ja markkinoilla, joilla ne toimivat. He voivat työskennellä joko yhden merkin tai kuulla eri organisaatioihin. Ne voivat työskennellä julkisen ominaisuudessa kirjoittajat vastaavat suhdetoiminta, tai muotinäytös vetäjät muotialalla. Oppimistulokset osoittaa systemaattinen käsitys keskeisistä muoti viestintäkanavia ja teorioita, eri kirjallinen ja visuaalinen media, ja soveltaa tätä ymmärrystä... [-]