FM-ohjelma Markkinoinnin opinnotssa Yhdysvalloissa

Näytä kaikki FM-tutkinnot Markkinoinnin opinnotssa Yhdysvalloissa 2017/2018

Markkinoinnin opinnot

Filosofian maisterin tutkinto (FM, englanniksi MA eli Master of Arts) on tutkinto, jonka saa suoritettuaan vuoden tai kahden mittaisen opinto-ohjelman esimeriksi historian, kielten tai taiteiden alalla tai muulla humanistisella alalla. FM-opinnoissa yhdistellään yleensä tutkimustyötä ja luentokursseja.

Markkinoinnin ja viestinnän kurssit tarjoavat ajantasaista koulutusta uusimpien markkinointikanavien, esimerkiksi digitaalisen median, käyttöön. Koulutusohjelmia ja kursseja on tällä alalla tarjolla valtavasti, ja opinnot voivat olla sekä perinteisiä luentokursseja että verkossa suoritettavaa etäopiskelua.  

Yhdysvallat on suuri maa Pohjois-Amerikassa, usein kutsutaan "USA ", "USA ", "United States ", "America ", tai yksinkertaisesti " Yhdysvallat ". American oppilaitokset rahoitetaan "opetusta " veloitetaan opiskelija, joka on usein melko kalliita, hyvin yleisesti päästä osaksi kymmeniä tuhansia dollareita vuodessa.

Suositut Filosofian maisteriohjelmat Markkinoinnin opinnotssa Yhdysvalloissa 2017/2018

Näytä lisää

Ma Suhdetoiminnassa

Seton Hall University College of Communication and the Arts
Opetus kampuksella Kokopäiväinen January 2018 Yhdysvallat South Orange

Master of Arts Public Relations on nopeutettu ohjelma keskittynyt teorioita ja taitoja tarvitaan maineen hallinta ja tehokas PR. Vuosien 2010 ja 2020 välillä PR-päälliköiden ja asiantuntijoiden työllisyyden odotetaan kasvavan 21 prosenttia, nopeammin kuin kaikkien ammattien keskiarvo. Tämän kampuskampanjaohjelman opiskelijat haastetaan arvioimaan tapauksia, luomaan kampanjoita ja kehittämään sovellettavia tutkimustaitoja. [+]

Yleiskatsaus

Master of Arts Public Relations on nopeutettu ohjelma keskittynyt teorioita ja taitoja tarvitaan maineen hallinta ja tehokas PR. Vuosien 2010 ja 2020 välillä PR-päälliköiden ja asiantuntijoiden työllisyyden odotetaan kasvavan 21 prosenttia, nopeammin kuin kaikkien ammattien keskiarvo. Tämän kampuskampanjaohjelman opiskelijat haastetaan arvioimaan tapauksia, luomaan kampanjoita ja kehittämään sovellettavia tutkimustaitoja.

Numbersin mukaan

30 Credit ohjelma 21% Odotettu työllisyyden kasvu 14 mailia Heart of the PR-teollisuudesta 18 Tiedekunnan saamat tutkimus- ja opintopalkinnot

Opetussuunnitelma

MA Public Relations on 30-luotto, kampus-ohjelma keskittynyt teorioita ja taitoja tarvitaan maineen hallinta ja tehokas PR. Opiskelijoita haastetaan arvioimaan tapauksia, luomaan kampanjoita ja laajentamaan taitojasi ja osaamistaan. Ohjelma tarjoaa opiskelijoille mahdollisuuden opiskella kehittyneitä käsitteitä, teorioita ja menetelmiä tiukan harjoittelun avulla, joka on suunniteltu valmistamaan opiskelijoita menestymään alalla. Ohjelma tarjoaa kursseja:... [-]


Master Of Arts - Brändistrategian

Sup de Pub
Opetus kampuksella Kokopäiväinen September 2018 Yhdysvallat Chicago

Tämä ohjelma Pariisissa, Lontoossa ja Chicagossa on suunniteltu tulevaisuudessa huomioon avainhenkilöt, tilin suunnittelijat ja tuotepäälliköt, jotka haluavat hyötyä kansainvälistä kokemusta Englanti [+]

Master of Arts - brändistrategian

Tämä ohjelma Pariisissa, Lontoossa ja Chicagossa on suunniteltu tulevaisuudessa huomioon avainhenkilöt, tilin suunnittelijat ja tuotepäälliköt, jotka haluavat hyötyä kansainvälistä kokemusta Englanti-speaking ympäristössä. Kurssi sisältää useita toimisto vierailut ja kaksi kilpailua, jossa sekä strategista ajattelua ja luovuutta kuvaan.

Curtis YOUNG Mentori brändistrategian Program

Curtis Young aloitti mainonta uransa copywriter Leo Burnett toimisto Chicagossa, jossa hän työskenteli useille asiakkaille myös Kellogg 's, United Airlines ja Dewar ' s Scotch Whiskey. Pian hän siirtyi Young & Rubicam New Yorkissa viettää suurimman osan urastaan ​​kirjallisesti palkittu mainoskampanjat Eastern Airlines ja General Foods tuotteita.... [-]


MA Mainonta Ja Markkinointiviestintä

Webster University
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 18 - 24 kuukautta August 2018 Yhdysvallat Saint Louis

Master of Arts (MA) tutkinto mainonnan ja markkinointiviestinnän on tarkoitettu opiskelijoille kiinnostunut mainonnan ja markkinointiviestinnän, tai ilman akateemista tai ammatillista kokemusta. [+]

Parhaat Jatko-opinnot Markkinoinnin opinnotssa Yhdysvalloissa 2017/2018. MA mainonta ja markkinointiviestintä Master of Arts (MA) tutkinto mainonnan ja markkinointiviestinnän on tarkoitettu opiskelijoille kiinnostunut mainonnan ja markkinointiviestinnän, tai ilman akateemista tai ammatillista kokemusta. Tämä tutkinto valmentaa kokematon opiskelijoita menestyksekkään uran mainonnan ja markkinointiviestinnän ja tarjoaa kokeneita opiskelijoille lisäksi teoriaa ja soveltamista tarpeen edetä urallaan. Opiskelijat tulevat tämän ohjelman vankka koulutus tai vähintään kolme vuotta alan työkokemusta tällä alalla voi olla oikeus luopua yhden vaadituista keskeisiä kursseja ja olisi kuultava School of Communications akateemisen neuvonantajana ennen rekisteröintiä keskustelemaan pätevyyden . Meidän tutkinnot ovat teoriaa ja soveltamista perustuvia, eikä niitä ole tarkoitettu tuotantoon suuntautuneita. Opiskelijat ovat kiinnostuneita luovan salkun tai hankkimalla taktisia tuotanto taitoja voivat harkita perustutkintoa tietenkin työtä mainontaan. Oppimistulokset Onnistunut valmistuneet tämän ohjelman pystyy: Hyödyntävät keskeisiä teollisuuden terminologiaa, teorioita ja periaatteita analysoida organisaation tilannetta markkinointiviestinnän näkökulmasta. Määrittää sopivat mainonnan ja markkinointiviestinnän tavoitteet, strategiat ja taktiikat ennakoida trendejä ja kuluttajien hyödyntää perinteisiä ja uusia teknologioita Saavuttaakseen organisaation markkinointiviestinnän tavoitteet. Kehittää strategista, multi-platform markkinointiviestintää ohjelmia, jotka haastavat perinteisen ajattelun ja edistää läpimurto mainonnan ja markkinointiviestinnän strategioita. Tehokkuuden arvioimiseksi markkinointiviestinnän suunnitelma saavuttaa organisaation tavoitteet. Erottaa vaikutteita kulttuurin ja kansainvälisten käytäntöjen maailmanlaajuisista mainonnan ja markkinointiviestinnän. Kurssivaatimukset • Allekirjoitettu hakemuslomake • Englannin kielen taito: TOEFL: PBT 550 | iBT 80 IELTS: 6.5 Pearson: 53 • Yliopisto-opintosuoritukset • Essee: 300-500 sanan essee valitsemassasi aiheessa tai Curriculum Vitae (CV) • Yksi suosituskirje • Rahoitustodistus, joka osoittaa $ Tuition plus 16 000 dollaria • Kopio passin tunnusluvasta • Virallinen yliopisto / siirtoopiskelijoille) • Joillakin ohjelmilla on lisävaatimuksia. Ota yhteyttä neuvonantajaasi... [-]

Master Of Arts: Viestintä - Corp Comm & Pr

Sacred Heart University
Sekä onlineopetusta että kontaktiopetusta Kokopäiväinen Osa-aikainen 48 viikkoa September 2018 Yhdysvallat Fairfield + 1 lisää

Suunnitellut johtajia alalla ja jäsenet ovat neuvottelukunnan, MACOMM yhdistää luokkahuoneen oppimisen kanssa käytännön ammattitaidon sekä työllistymismahdollisuuksien valmistaa opiskelijoita menestystä alati muuttuvassa mediaympäristössä. [+]

Tule Master Communicator Tehokas tarinat tarvitsevat tehokkaita tarinankertojia. Joissa pitoisuudet yritysviestinnän ja PR (CCPR), lähetys ja digitaalinen journalismi (BDJ) ja digitaalisen multimedian tuotanto (DMP) päällikön viestinnässä (MACOMM) ohjelman Sacred Heart yliopiston paikoittaa opiskelijoitaan erotu innovatiivista kertojia ja sisällöntuottajat nykypäivän media-alan. Corporate Communication & Public Relations Digital Multimedia Production Broadcast ja Digital Journalism Suunnitellut johtajia alalla ja jäsenet ovat neuvottelukunnan, MACOMM yhdistää luokkahuoneen oppimisen kanssa käytännön ammattitaidon sekä työllistymismahdollisuuksien valmistaa opiskelijoita menestystä alati muuttuvassa mediaympäristössä. Ohjelma on jaettu kuuteen kahdeksan viikon moduulit, jotka tarjoavat opiskelijoille henkilökohtaisen suunnitelman tutkimuksen räätälöity heidän etujaan ja joiden avulla ne voivat hallita veneet ja saamme alan kokemusta. Päätoiminen opiskelija loppuun yhdessä vuodessa ottamalla kaksi luokkaa per moduuli ja osa-aikaiset opiskelijat ilmoittautua yhden luokan moduulia kohti. Vuonna MACOMM ohjelman opiskelijat keskittyä kertoa mielekkäitä tarinoita, jotka resonoivat niiden suunniteltuun yleisön tutkimalla suhdetoiminta, yritysten viestintä, journalismi ja multimedian tuotanto. CCPR luokat keskittyvät perustan yrityksen branding, mediasuhteet, sosiaalinen media ja tapahtuman suunnittelu taas dmj ja DMP luokat keskittyvät raportointiin, tallennus videon ja äänen, editointi, ja tuottaa. Kaikki MACOMM opitaan kommunikoimaan tehokkaasti läpi erilaisia ​​mediaympäristöt, kuten videon, television, sosiaaliset verkostot, podcastit, multimedia sivustoja ja muita menetelmiä perinteisten ja verkossa tai mobiili communication. valmistella niitä vaatimuksiin digitaalisen työpaikan MACOMM opiskelijat saavat state-of-the-art työkaluja-uusi MacBook Pro kannettavan tietokoneen täysin ladattu Adobe Creative Suite ammatti-ohjelmisto ja Final Cut Pro, jotka ovat heidän pitää, kun ne valmistuvat. Meidän ihanteellisella paikalla, Connecticutissa luovan käytävällä ja lähellä New York City, jonka avulla kokeneet tiedekunnan kumppani alan johtajat antaa opiskelijoille työpajoja, harjoittelupaikkoja ja mentorships ja verkostoitumismahdollisuuksia ennen valmistuttuaan.... [-]

Ma Markkinoinnissa

Webster University School of Business and Technology
Opetus kampuksella Kokopäiväinen September 2018 Yhdysvallat Saint Louis

Tavoitteena markkinoinnin ydin on tarjota mahdollisuus opiskelija selvittää dynamiikkaa ihmisen käyttäytymiseen vaikuttavat markkinoinnin päätöksiin. Mukana tässä analyysissä on tarkastelu tehokkaan markkinoinnin käytäntöjä ja menettelyjä ja analyyttiset tekniikat tarpeen ennen perustiedot markkinoinnin päätöksiä. [+]

Tavoitteena markkinoinnin ydin on tarjota mahdollisuus opiskelija selvittää dynamiikkaa ihmisen käyttäytymiseen vaikuttavat markkinoinnin päätöksiin. Mukana tässä analyysissä on tarkastelu tehokkaan markkinoinnin käytäntöjä ja menettelyjä ja analyyttiset tekniikat tarpeen ennen perustiedot markkinoinnin päätöksiä.

Opetussuunnitelmassa

36 luotto tuntia vaaditaan Master of Arts (MA) tai 48 luotto tuntia vaaditaan Master of Business Administration (MBA) on oltava seuraavat kurssit merkittävä / painotetaan markkinointi: Mrkt 5000 Markkinointi (Vaadittava kurssi) Mrkt 5890 Markkinointi tilastot Mrkt 5920 markkinointikanavan hallinta Mrkt 5940 Kampanjakoodi Management Mrkt 5960 Marketing Management Mrkt 5970 Marketing Research Mrkt 5980 Kansainvälinen markkinointi Mrkt 6000 Integrated Studies in Marketing Lisäksi opiskelija valitsee valinnaisia ​​kursseja tarjotaan tätä suurta ja / tai ohjelmasta opetussuunnitelmat muiden School of Business and Technology suuret yhtiöt. Jos tarvittava kurssi on luovuttu, opiskelijan on valittava valinnaisia ​​opintoja tämän suuren tai ohjelman opetussuunnitelma toisen School of Business and Technology suuria. Opiskelijat toteuttavat kahden suuren yhtiön, joka on vaadittu kurssi (t) luopui täydentää vain jäljellä tarvittavat kurssit kahden suuren yhtiön.... [-]