close

Suodattimet

Katso tulokset

Täältä löydät 39 FM-ohjelmaa Markkinointissa

Opiskelijoille, jotka haluavat edetä uransa koulutuksen kautta, Master of Arts (MA) -tutkinto on kiitettävä valinta. Maailmanlaajuisesti yliopistot tarjoavat MA-ohjelmiaan monilla aloilla. Mikä on MA markkinointi? Tämä tutkinto perustuu usein yritystoimintaan, johtoon tai jopa psykologiseen taustaan. Markkinoinnin opiskelijat rakentavat taustatietoaan oppiakseen, miten yritykset ja tuottee… Lue lisää

Opiskelijoille, jotka haluavat edetä uransa koulutuksen kautta, Master of Arts (MA) -tutkinto on kiitettävä valinta. Maailmanlaajuisesti yliopistot tarjoavat MA-ohjelmiaan monilla aloilla.

Mikä on MA markkinointi? Tämä tutkinto perustuu usein yritystoimintaan, johtoon tai jopa psykologiseen taustaan. Markkinoinnin opiskelijat rakentavat taustatietoaan oppiakseen, miten yritykset ja tuotteet ajavat itseään eteenpäin nykymaailmassa. Markkinointitutkimusten edetessä ne jakautuvat erikoistuneisiin aloihin, kuten sosiaaliseen mediaan, tuotehallintaan ja suhdetoimintaan. Usein keskitytään viestintään asiakkaan tai asiakkaan kanssa samalla kun otetaan huomioon yrityksen ajattelutapa. Maailman talouden maailmanlaajuistumisen myötä markkinoinnilla on kasvava merkitys arvojen välittämisessä maailmanlaajuisille asiakkaille.

Tutustuminen MA-markkinointiin opiskelijoille oppii paremmin käsittelemään toisten tarpeita ja tarpeita, taitoa, joka palvelee heitä hyvin suhteissaan muihin. Opiskelijat keskittyvät myös kulttuurikysymyksiin ja kansainväliseen vientiin, kulttuuri-ilmiöiden laajentamiseen ja matkailuun kansainvälisille opiskelijoille.

Koska maisterin tutkintoon vaadittava aika vaihtelee usein opiskelijan aikataulun mukaan, kustannukset perustuvat siihen ohjelmaan ja valitsemaan kouluun kuluneeseen aikaan. Opiskelijan tulee tarkistaa markkinointiohjelman kustannukset, joita he haluavat saada selville.

Markkinointi on laaja tutkimusala, ja markkinoinnin maisteriohjelmaan liittyvät urat ovat yhtä monipuolisia. Valmistujat saattavat joutua ylittämään rajat kansainvälisessä liiketoiminnassa tuotepäälliköinä tai tilin avainhenkilöinä. Paikallisesti markkinointitutkinnon suorittaneilla on usein kysyntää uralla, kuten myyntiedustajilla, suhdetoimintaasiantuntijoilla, myyntipäälliköillä, henkilöstöasiantuntijoilla, liiketoimintatiedon analyytikoilla ja operatiivisilla johtajilla. Globaalin markkinoinnin kasvun vuoksi näiden uran odotetaan kasvavan edelleen.

normaali 0 väärä väärä väärä EN-US JA X-NONE Sieppaus = "false " UnhideWhenUsed = Maisterin tutkinto markkinoinnissa voi käynnistää opiskelijan uran uusille mahdollisuuksille. Yliopistot ympäri maailmaa tarjoavat tämän ohjelman tuleville opiskelijoille. Etsi allaolevaa ohjelmaa ja ota suoraan yhteyttä valitsemasi koulun maahanpääsytehtäviin täyttämällä lyijy-lomake.