MS markkinoinnissa
University of Tampa - Sykes College of Business
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Tampa, Yhdysvallat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
USD 28 820 / per credit *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* 655 dollaria luottotunnilta. Lisämaksuja voidaan veloittaa
Johdanto
Miksi valita UT: n markkinointiohjelma?
UT: n markkinoinnin maisteri on nykyaikainen, joustava ohjelma, jonka avulla jatko-opiskelijat voivat erikoistua opiskeluunsa ja rakentaa markkinointisalkunsa käytännön, reaalimaailman tutkimus- ja konsultointikokemuksen kautta.
Ohjelma sijaitsee kaupunkikampuksella Tampa Bayn alueen kukoistavan yritys-, teknologia- ja yrittäjäyhteisön sydämessä.
Ohjelman valmistuneet käyttävät tutkintoaan uran käynnistämiseen markkinoinnissa tai uran muutoksen tai etenemisen katalysaattoreina.
Mikä tekee siitä ainutlaatuisen ja arvokkaan?
- Ohjelmaa päivitetään jatkuvasti tarjoamaan nykyaikaista, huipputeknistä markkinoinnin opetussuunnitelmaa.
- Se päivitettiin äskettäin vastaamaan enemmän painotusta markkinointistrategiaan, sosiaaliseen ja digitaaliseen mediaan, analytiikkaan ja ammattimaiseen myyntiin.
- Se on joustava ohjelma, jolla on vahva ydin ja useita polkuja yksilölliseen keskittymiseen ja erikoistumiseen.
- Ohjelma voidaan suorittaa vuoden sisällä tai pidempään tarpeen mukaan.
- Ohjelmassa on runsaasti käytännön, reaalimaailman kokemuksia .
- Meillä on läheiset siteet ja vuorovaikutus paikallisten yritysten, voittoa tavoittelemattomien järjestöjen ja yrittäjien kanssa.
- Opiskelijoilla on mahdollisuus tehdä yhteistyötä professorien kanssa tutkimus- ja yritysprojekteissa.
- Opetussuunnitelmassa ja kansainvälisessä opiskelijayhteisössä painotetaan maailmanlaajuisesti .
- Ohjelma tarjoaa kaupunkikampuskokemuksen Tampa Bayn alueen pääkaupunkiseudun ja yrityssektorin keskustassa.
Kenelle ohjelma on suunniteltu?
- Yrittäjät, jotka haluavat markkinoinnin jatkokoulutusta.
- Ihmiset, joilla ei ole yritystutkintoa ja jotka haluavat muuttaa uran markkinointiin.
- Ihmiset johtotehtävissä, jotka haluavat saada ylennyksen nopeasti organisaatiossaan.
- Ihmiset, jotka ovat käynnistämässä uusia tuotteita tai yrityksiä.
Mitä hyötyä ohjelmasta on?
- Valmistuneet voivat vahvistaa pätevyyttään kilpaillakseen työllistymismahdollisuuksista ja aloittaaksesi uuden markkinointiuran.
- Tutkinnon suorittaneet voivat kehittää ja erikoistua nykyisiin markkinointiteemoihin hakeakseen muutosta tai ylennystä markkinointiuran sisällä.
- Kummassakin tapauksessa opiskelijat alkavat rakentaa markkinointisalkkuaan ohjelman aikana tekemällä yhteistyötä professoreiden kanssa tutkimuksesta tai konsultoimalla paikallisia yrityksiä kurssihankkeiden, itsenäisten opiskelujen, harjoittelupaikkojen ja erityishankkeiden kautta.
Ohjelman tiedot
Vaadittavat ydinkurssit (16 op)
Seuraavat kurssit vaaditaan:
- Strateginen markkinointianalyysi (MKT 610)
- Yritystutkimusmenetelmät (MKT 612)
- Myynti ja myynnin hallinta (MKT 614)
- Markkinointi Capstone (MKT 700)
Valinnaiset kurssit (14-16 op)
Seuraavat kurssit ovat valinnaisia:
- Globaali markkinointi (MKT 613)
- Palvelujen markkinointi ja johtaminen (MKT 652)
- Strateginen brändinhallinta (MKT 654)
- Digitaalinen markkinointi (MKT 656)
- Ostajan käyttäytyminen (MKT 657)
- Urheilumarkkinointi (MKT 658)
- Tietojärjestelmät ja toiminnanhallinta (ITM 608)
- Business Analytics (MKT 615)
- Työharjoittelu (MKT 690)
- Markkinoinnin erikoisaiheet (MKT 695)
- Itsenäinen markkinoinnin tutkimus (MKT 699)
Edeltävät kurssit (14 op)
Seuraavat kurssit ovat edellytyksiä:
- Kirjanpidon perusteet (ACC 500)
- Rahoituksen säätiöt (FIN 500)
- Perussääntöinen taloustiede johtajille (ECO 500)
- Tilastot päätöksentekijöille (QMB 500)
- Johdanto markkinointiin (MKT 500)
Viimeisimmät ohjelmamuutokset
Viimeisimmät ohjelmamuutokset ovat:
- Vahvistettiin ydinkursseja painottamalla enemmän markkinointistrategiaa, ammattimaista myyntiä, tutkimusta ja markkinoinnin ylärajaa.
- Laajensi valittavien tarjontaa vastaamaan markkinointikäytännön muutoksiin: sosiaaliseen ja digitaaliseen markkinointiin, tekniikkaan ja analytiikkaan.
valokuva: Tampan yliopisto
Kansainvälisesti tunnustettu ohjelma
Sykes College of Business on akkreditoinut perus- ja jatkotasoilla AACSB International (Association to Advance Collegiate Schools of Business), kunnia, jonka omistavat vain kuusi prosenttia kauppakorkeakouluista ympäri maailmaa. Bloomberg Businessweek on arvioinut 100 parhaan tutkinnon suorittaneen kauppakorkeakoulun Yhdysvalloissa, ja vuodesta 2007 The Princeton Review on nimittänyt sen 294 parhaan kauppakorkeakoulun joukkoon maailmassa.
Apurahat
Seuraavat organisaatiot tarjoavat yksityisiä stipendejä jatko-opiskelijoille, joilla on suuri liiketalous. Monia apurahoja saavat vain opiskelijat, jotka käyvät kouluissa, joilla on kansainvälisesti tunnustettu AACSB-akkreditointi, joka UT: lla on.
- Latinalaisamerikkalaisten MBA-yhdistysten (NSHMBA)
- Kansallinen musta MBA-yhdistys (NBMBAA)
- Amerikkalainen KHT-yhteisö (AICPA)
- Valtion talousvastaavien yhdistys (GFOA)
Pääsyvaatimukset ja asiakirjat
Täytä hakemus täyttämällä joko paperi- tai online-hakemus. Hakemuksia ei tarkisteta ennen kuin jatko-opintojen toimisto on vastaanottanut kaikki vaadittavat materiaalit. Opiskelijoille ilmoitetaan pääsypäätöksistä materiaalien vastaanottamisen ja arvioinnin jälkeen.
- Valmis sovellus.
- 40 dollarin hakemusmaksu.
- Kaikkien aiempien korkeakoulutöiden viralliset tekstikirjoitukset, jotka on saatu suoraan jokaiselta laitokselta.
- Jatkotutkintojen hallintokäyttäytymistesti (GMAT) tai jatkotietueiden tentti (GRE) vaaditaan. Hyväksyntää odottaessaan hakijat voivat jättää GMAT: n luopumista koskevan pyynnön vastaanotto-neuvonantajansa kautta, jos he täyttävät KAIKKI seuraavista kriteereistä:
- Riittävä näyttö vähintään kolmen vuoden ammatillisesta työkokemuksesta viimeisen viiden vuoden aikana.
- Yritystutkinto alueellisesti akkreditoidusta laitoksesta, jonka GPA on 3.0 tai parempi.
- Ansainnut luokan B tai sitä paremman jokaisella seuraavista kursseista: ACC202, ACC203, FIN 310, ECO 204, ECO 205, QMB 210, MKT 300 (tai vastaava näistä kursseista perustutkinto-oppilaitoksellasi).
HUOMAUTUS: Edellä lueteltujen kriteerien täyttäminen oikeuttaa opiskelijan vain vaatimaan GMAT-vapautusta. Kaikki GMAT-luopumukset tarkistetaan yksilöllisesti, ja komitean on hyväksyttävä ne. Ota yhteyttä pääsyneuvonantajaasi saadaksesi lisätietoja.
- Kaksi ammatillista referenssilomaketta henkilöiltä, jotka todistavat hakijan ammatillisen taustan ja akateemisen potentiaalin. Ammatilliset suosituskirjeet hyväksytään.
- Ammatillinen yhteenveto.
- Henkilökohtainen lausunto: Kuvaile noin 500–1 000 sanalla ammatilliset tavoitteesi ja kuinka Tampan yliopiston jatkotutkinto auttaa sinua saavuttamaan nämä tavoitteet. Voit puolestaan haluta korostaa myös sitä, mitä voit osallistua jatko-ohjelmaan.
- Työkokemusta suositellaan, mutta ei vaadita.
- Kansainväliset hakijat: Englannin vieraan kielen testin (TOEFL) tai kansainvälisen englannin kielen testausjärjestelmän (IELTS) pisteraportti.
Hakemusten määräajat
Hakuaikaa ei ole. Hakemuksia arvioidaan jatkuvasti syksyn, kevään ja kesän ehdoista. Pätevät opiskelijat otetaan vastaan, kunnes tilat ovat täynnä kyseisen kauden ajan. Pääsy on kilpailukykyistä, ja opiskelijoita kannustetaan hakemaan varhaisessa vaiheessa. Opiskelijoille ilmoitetaan heidän asemastaan, kun kaikki asiakirjat on vastaanotettu.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Ohjelman tiedot
Vaadittavat ydinkurssit (16 op)
Seuraavat kurssit vaaditaan:
- Strateginen markkinointianalyysi (MKT 610)
- Yritystutkimusmenetelmät (MKT 612)
- Myynti ja myynnin hallinta (MKT 614)
- Markkinointi Capstone (MKT 700)
Valinnaiset kurssit (14-16 op)
Seuraavat kurssit ovat valinnaisia:
- Globaali markkinointi (MKT 613)
- Palvelujen markkinointi ja johtaminen (MKT 652)
- Strateginen brändinhallinta (MKT 654)
- Digitaalinen markkinointi (MKT 656)
- Ostajan käyttäytyminen (MKT 657)
- Urheilumarkkinointi (MKT 658)
- Tietojärjestelmät ja toiminnanhallinta (ITM 608)
- Business Analytics (MKT 615)
- Työharjoittelu (MKT 690)
- Markkinoinnin erikoisaiheet (MKT 695)
- Itsenäinen markkinoinnin tutkimus (MKT 699)
Edeltävät kurssit (14 op)
Seuraavat kurssit ovat edellytyksiä:
- Kirjanpidon perusteet (ACC 500)
- Rahoituksen säätiöt (FIN 500)
- Perussääntöinen taloustiede johtajille (ECO 500)
- Tilastot päätöksentekijöille (QMB 500)
- Johdanto markkinointiin (MKT 500)
Viimeisimmät ohjelmamuutokset
Viimeisimmät ohjelmamuutokset ovat:
- Vahvistettiin ydinkursseja painottamalla enemmän markkinointistrategiaa, ammattimaista myyntiä, tutkimusta ja markkinoinnin ylärajaa.
- Laajensi valittavien tarjontaa vastaamaan markkinointikäytännön muutoksiin: sosiaaliseen ja digitaaliseen markkinointiin, tekniikkaan ja analytiikkaan.
Kansainvälisesti tunnustettu ohjelma
Sykes College of Business on akkreditoitu perus- ja jatkotason AACSB International (Association to Advance Collegiate Schools of Business), kunnia, joka on vain kuusi prosenttia kauppakorkeakouluista maailmanlaajuisesti. Bloomberg Businessweek on arvioinut sen Yhdysvaltain sadan parhaaksi valmistuneeksi kauppakorkeakouluksi, ja vuodesta 2007 lähtien The Princeton Review on valinnut sen 294 parhaan kauppakorkeakoulun joukkoon.
Ohjelman tulos
Mitä hyötyä ohjelmasta on?
- Valmistuneet voivat vahvistaa pätevyyttään kilpaillakseen työllistymismahdollisuuksista ja aloittaaksesi uuden markkinointiuran.
- Tutkinnon suorittaneet voivat kehittää ja erikoistua nykyisiin markkinointiteemoihin hakeakseen muutosta tai ylennystä markkinointiuran sisällä.
- Kummassakin tapauksessa opiskelijat alkavat rakentaa markkinointisalkkuaan ohjelman aikana tekemällä yhteistyötä professoreiden kanssa tutkimuksesta tai konsultoimalla paikallisia yrityksiä kurssihankkeiden, itsenäisten opiskelujen, harjoittelupaikkojen ja erityishankkeiden kautta.
Apurahat ja rahoitus
Seuraavat organisaatiot tarjoavat yksityisiä stipendejä jatko-opiskelijoille, joilla on suuri liiketalous. Monia apurahoja saavat vain opiskelijat, jotka käyvät kouluissa, joilla on kansainvälisesti tunnustettu AACSB-akkreditointi, joka UT: lla on.
- Latinalaisamerikkalaisten MBA-yhdistysten (NSHMBA)
- Kansallinen musta MBA-yhdistys (NBMBAA)
- Amerikkalainen KHT-yhteisö (AICPA)
- Valtion talousvastaavien yhdistys (GFOA)
Galleria
Akkreditoinnit
Ihanteelliset opiskelijat
Kenelle ohjelma on suunniteltu?
- Yrittäjät, jotka haluavat markkinoinnin jatkokoulutusta.
- Ihmiset, joilla ei ole yritystutkintoa ja jotka haluavat muuttaa uran markkinointiin.
- Ihmiset johtotehtävissä, jotka haluavat saada ylennyksen nopeasti organisaatiossaan.
- Ihmiset, jotka ovat käynnistämässä uusia tuotteita tai yrityksiä.
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.