MSc International Luxury Industries Management
TBS Education
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Paris, Ranska
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
12 - 12 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 18 500 / per year
Hakemuksen määräaika
15 Jul 2024
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2024
Johdanto
Ohjelman yleiskuvaus
Ylellisyysmarkkinat ovat siirtymävaiheessa ja kehittävät jatkuvasti markkinointikäytäntöjään, mikä tarkoittaa, että opiskelijoiden on noudatettava alakohtaista markkinointikäyttäytymistä toimiessaan tällä alalla. Master of Science in Luxury Industries Marketing and Management (L2M) kouluttaa päteviä johtajia, jotka ymmärtävät brändin kansainvälistymisen ja digitalisaation haasteet sekä markkinointitapaan että jakeluun. L2M-ohjelma opettaa opiskelijoille, miten suunnitella markkinointistrategia, jossa korostetaan ylellisyystavaroiden tai -palvelujen arvotarjontaa, sekä yhdistää uusia kuluttajatietoja ja lähestymistapoja trendien havaitsemisen optimoimiseksi luksussektorilla. Opiskelijoita pyydetään jakamaan ratkaisuja, jotka optimoivat sähköisen kaupankäynnin seuraamalla huomisen kuluttajien uusia suuntauksia.
Opiskelija oppii myös luomaan sopivan jakelustrategian, joka sopeutuu uusiin kuluttajiin, ja heidät haastetaan yhdistämään perinteisten yksilöllisten suhteiden ja kokemuksellisen markkinoinnin laatu tiukasti ja kustannustehokkaasti massamarkkinointiin.
Kun ylellisyystavaroista ja -palveluista kulutustuotot Pohjois-Amerikassa, Kiinassa, Intiassa, Brasiliassa ja Venäjällä kasvavat edelleen, ylellisyystuotteiden brändien tulee kasvaa maailmanlaajuisesti johtaen brändikuvien kehittymiseen ja innovatiivisen salkun luomiseen. MSc-ohjelma auttaa opiskelijoita ymmärtämään haasteita ja monimutkaisia uusia liiketoimintamalleja, jotka johtuvat yritysostoista ja uusista kumppanuuksista.
Sen kampus sijaitsee Pariisin sydämessä, ja opiskelijat tulkitsevat maailmankaikkeuden, josta muodostuvat tuotemerkit, kuten Hermes, YSL ja Louis Vuitton. Asumalla ja opiskelemalla Pariisissa opiskelijat ymmärtävät ylellisyyden historian ja sen vaikutuksen Pariisiin. Suurimpien luksusmarkkinaryhmien LVMH: n ja Keringin koti Pariisi edustaa ylellisyyttä kaikessa loistossaan.
- Kesto: 12 kuukautta
- Campus: Pariisi
- Kieli: englanti
- Tila: kokopäiväinen
- Sertifiointi: CGE
- Opetusmaksut: 18000 €
- Hakemusmaksut: 100 €
- Vastaanotto: syyskuussa 2023
- Määräaika: 15.7.2023
vahvuudet
- Finanssikriisistä huolimatta ylellisyysalan globaali kasvu on 3-4 prosenttia. Tämän sektorin kasvu tuo mukanaan työpaikkojen ja mahdollisuuksien ekosysteemin.
- L2M-ohjelma kattaa huippuluokan ylellisyyttä ja ylellisyyttä; kautta suhdemarkkinoinnin ja yksi-to-one, oppilaat oppivat siirtymistä tuotesuunnittelusta asiakaslähtöiseen.
- Integrointi SM2-klusteriin, jossa oppilaat oppivat analysoimaan tuotteita ja palveluita tietyillä markkinoilla, antamaan kuluttajille tietoa tuotteista ja palveluista, jakamaan tuotteita tai tarjoamaan palveluja tietyillä markkinoilla ja suunnittelemaan ja kehittämään tuotteisiin liittyviä käsitteitä tai palveluita uusien liiketoimintamallien puitteissa.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Ohjelmarakenne
MSc International Luxury Industries Management -ohjelma omaksuu toiminnallisen lähestymistavan pedagogiikassaan. Kuten nimestä voi päätellä, ohjelma noudattaa kolminkertaista lähestymistapaa, joka keskittyy ylellisyyteen, markkinointiin ja johtamiseen.
Master of Science in luksusalan markkinointi ja johtaminen koostuu seuraavista osista:
- Monikulttuurisen johtamisen, yritystrategian, johtamisen ja henkilöstöhallinnon, varainhoidon ja kansainvälisen markkinoinnin yleiset koulutuskurssit.
- Erityisiä markkinointikursseja, joita akateemikot ovat opettaneet innovaatiomarkkinoinnin, kuluttajakäyttäytymisen, ihmissuhdemarkkinoinnin ja data-analyysin aloilla.
- Erikoiskurssit, joita ammattilaiset opettavat ylellisyyden, luksusmarkkinoiden, uusien luksusmarkkinoiden liiketoimintamallien sekä ylellisen markkinoinnin ja viestintästrategian aloilla.
- Valinnaiset järjestetään Pariisissa
luennoitsijat
- TBS pysyvä tiedekunta, joka yhdistää opetusmenetelmänsä nykyiseen tutkimukseen.
- Teollisuuden ammattilaiset työskentelevät tekstiilisuunnittelussa, brändiarkkitehtuurissa, kulttuurienvälisessä mainonnassa, kulttuurienvälisessä johtamisessa ja trendisuunnittelussa, ylellisyyden uudelleenbrändäyksessä, joilla on kokemusta LVMH: sta, Keringistä, Richemontista, Hermesistä, Chanelista ja L'Orealista.
- Vierailevat professorit Ranskan ja ulkomailla toimivista korkeakouluista.
Kurssit
- Luksusmarkkinat ja kuluttajat
- Markkinointi- ja viestintästrategia luksusteollisuudessa
- Kansainvälisen liiketoiminnan kehitys
- Liiketoiminnan johtaminen maailmanlaajuisesti
- Ihmisten johtaminen maailmanlaajuisesti
- Luksuskokemuksen luominen vähittäiskaupan kautta
- Luxury 2.0 ja datalähtöinen markkinointi
- Kuluttajakäyttäytymisen tutkimusmenetelmät ja -dynamiikka
Ohjelman tulos
tavoitteet
- Asianmukaisen arvotarjouksen luominen ottaen huomioon ylellisyysteollisuuden erityispiirteet: "nopea ylellisyys" -malli, tarinankerronnan merkitys viestinnässä horisontaalisemmilla kanavilla (mukaan lukien sosiaalinen media), myyntipisteen merkittävä kehitys lopullisessa yhdistelmässä.
- Ymmärtäminen maailmantalouden kehityksestä ja ylellisyysmarkkinoiden erityispiirteistä tuotetyyppien mukaan (muoti ja tarvikkeet, hajuvedet ja kosmetiikka, haute-couture, luksusturismi, huippuluokan ylellisyystuotteet, kuten jahdit ja autot).
- Asiantuntemuksen hankkiminen ylellisyysmarkkinoiden erityisistä tämän päivän ja huomisen haasteista ymmärtämällä alan toimijoita ja sen ekosysteemejä. uusien sopivien teknologioiden hallinta ylellisyysmarkkinoiden kansainvälistymiseen ja digitalisointiin.
Ohjelman lukukausimaksu
Apurahat ja rahoitus
Auttaaksemme opiskelijoitamme taloudellisesti tarjoamme seuraavat alennukset maisteriohjelmistamme. Muista, että alennukset ja taloudellisen tuen tarjoukset ovat eksklusiivisia eikä niitä voi yhdistää.
Early Bird -alennus
Saat 10 % alennuksen lukukausimaksuistasi, jos haet ja maksat ennen 31.12. Huomaa, että tämä on ainoa alennus, joka voidaan kumuloida muiden kanssa.
Kumppaniyliopistoalennus
Opiskelijat TBS kumppaniyliopistoista ja/tai opiskelijat, jotka ovat viettäneet yhden lukukauden TBS kampuksella osana vaihto-ohjelmaa, saavat 10 % alennuksen lukukausimaksustaan.
Sisarusalennus
Jos sinulla on veli tai sisar, joka on tällä hetkellä ilmoittautunut TBS ohjelmaan, saat 15% alennuksen lukukausimaksuistasi.
Erityinen alennus
Saat tämän 15 % alennuksen arvosanojesi ja yleisprofiilisi erinomaisuuden perusteella. (rajoitettu)
Pariskunnat alennus
Jos olet naimisissa / sinulla on yhteinen lapsi ja molemmat hakevat TBS -ohjelmaan samalle vuodelle, saat 20 % alennuksen yhden ohjelman lukukausimaksuista.
Erinomainen alennus
Saat tämän 25 % alennuksen, jos sinulla on >610 GMAT-pisteet tai >75 % GPA; 7.0 IELTS; loistava suoritus haastattelussa. (rajoitettu)
Vaikutusalennus
Saat tämän 25 %:n alennuksen, jos sinulla on vahva ympäristö-/humanitaarinen/CSR-projekti ja hyvä akateeminen tiedosto. (rajoitettu)
Ulkoiset stipendit
Useat ranskalaiset yhdistykset myöntävät myös stipendejä Ranskassa opiskeleville kansainvälisille opiskelijoille:
Eiffel-stipendi
Eiffel Excellence -stipendiohjelmaa hallinnoi Ranskan Eurooppa- ja ulkoministeriö, jotta ranskalaiset korkeakoulut voivat houkutella parhaita ulkomaisia opiskelijoita ilmoittautumaan ranskalaisille maisteri- ja tohtorikursseille .
Eiffel-stipendin hakuprosessi on erittäin valikoiva. Ehdokasopiskelijoiden on oltava ei-ranskalaisia ja alle 25-vuotiaita, ja heidän on osoitettava erinomaiset akateemiset tulokset. Tämä stipendi voi myöntää jopa 1 000 euroa kuukaudessa menestyneille hakijoille.
Campus Francen stipenditiedot
Kansainväliset opiskelijat, jotka haluavat opiskella Ranskassa, voivat myös hakea kansallisia stipendejä. Lisätietoja saat Campus Francesta .
Uramahdollisuudet
- Tuotepäällikkö
- Markkinointi / viestintäpäällikkö
- Markkinointianalyytikko
- Markkinatutkimuksen analyytikko
- Markkinatutkimuspäällikkö
- Tuotepäällikkö
- Markkinointipäällikkö
- Yhteisön johtaja
- Web Strategy Manager
- Luokka Manager
Ihanteelliset opiskelijat
Opiskelijaprofiili
- Liiketoiminnan, johtamisen, humanististen tai taiteellisten opiskelijat.
- Opiskelijat motivoivat jatkamaan markkinointi- tai johtamisuransa kiinnostuneena tai haluavansa työskennellä luksusteollisuudessa.