MSc International Management (markkinointi)
University of Nottingham Ningbo China
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Ningbo, Kiina
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
CNY 110 000 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* kansainväliset opiskelijat; 110 000 RMB / vuosi - Manner-Kiinan, Hongkongin, Macaon ja Taiwanin opiskelijat; 100 000 RMB / vuosi
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Tärkeimmät tiedot
- Tutkinto: Kansainvälisen johtamisen (markkinoinnin) MSc
- Opintotyypit: Kokopäiväinen
- Kesto: Yksi vuosi
- Aloituspäivä: syyskuu 2021
University of Nottingham Ningbo China"}" />
© University of Nottingham Ningbo China
Kurssin yleiskuvaus
MSC International Management (Markkinointi) NUBS Kiinassa on yhden vuoden kokopäiväinen ohjelma, jonka tarkoituksena on kehittää ymmärrystäsi kuluttajien käyttäytymisen, markkinoinnin johtamisen, digitaalisen markkinoinnin ja markkinointistrategian avainaloista, Chartered Institute of Marketing (CIM) tukemista kursseista ).
Vahvan laadun opetuksella ja tutkimuksella markkinointitoiminnollamme on vaikuttava kansainvälinen profiili, joka tarjoaa opiskelijoille ensimmäisen luokan opetusta ja käytännöllisesti keskittynyttä ja pohjautuvaa markkinoinnin käytäntöjen uusimpiin ideoihin ja periaatteisiin. Koska olemme Kiinassa, teemme myös yhteistyötä monien kiinalaisten ja kansainvälisten järjestöjen ja teollisuuden kanssa varmistaaksemme, että opetus pysyy työnantajan kannalta merkityksellisenä.
Lisäominaisuudet
MSc International Management (Marketing) on yhden vuoden kokopäiväinen ohjelma, jonka tarkoituksena on kehittää ymmärrystäsi kuluttajien käyttäytymisen ja kulutuksen, markkinoinnin johtamisen, strategian, analytiikan ja kriittisen markkinoinnin avainaloista. Kumppanuuden ansiosta Chartered Institute of Marketing (CIM) -opiskelijoilla voi olla mahdollisuus hankkia ammatillisen markkinoinnin CIM-tutkintotodistus valmistumisensa jälkeen.
CIM on maailman johtava ammatillinen markkinointiorganisaatio, joka tarjoaa koulutusta ja pätevyyttä, jota monet maailmanlaajuiset työnantajat vaativat.
Kurssin rakenne
Vuosi 1
Lukukausi 1 Pakolliset moduulit
- BUSI4376 markkinoinnin hallinta digitaalitaloudessa (20 op)
- BUSI4379 Kuluttajakäyttäytyminen ja Analytics (20 op)
- BUSI4378 markkinointistrategia (20 op)
Lukukausi 2 Pakolliset moduulit
- BUSI4530 Markkinoinnin tutkimusmenetelmät (20 op)
- BUSI4383 Kriittinen markkinointi (20 op)
Kesämoduuli
- Opiskelijoiden on suoritettava 60 opintopistettä tästä ryhmästä
- BUSI4386 markkinointiväitöskirja (60 op)
- BUSI4387 -sovellusmarkkinointiprojekti (60 op)
University of Nottingham Ningbo China"}" />
© University of Nottingham Ningbo China
Työpaikat ja jatkotutkimukset
Pienryhmäopetus, jota tuetaan ydinseminaarisessioilla, on jotain mitä et löydä kaikkialta. Sinulla on mahdollisuus oppia vierailevista puhujista ja osallistua teollisuuden harjoitteluun ja kenttäretkiin.
Lisäksi olemme luoneet kumppanuuden teollisuuden ja yritysten kanssa tarjotaksemme alan kokemuksia ja reflektiivistä oppimista. Olemme säännöllisesti tehneet rekrytointimessuja yhteistyössä kansainvälisten yritysten, kuten L'Orealin, Nielsenin, China Resources (Holdings) Co., Ltd: n, KPMG: n ja Mars China -yrityksen kanssa, kanssa tarjotakseen tutkinnon suorittaneille markkinointiuran.
Apurahat, sponsoroinnit ja apurahat
Kannustamme akateemista huippuosaamista tarjoamme kattavan ja laajentavan valikoiman täysi- ja osittaisia stipendejä.
Historiallisesti yli 40% jatko-opiskelijoistamme sai apurahoja heidän ilmoittautumisestaan. Opiskelijaksi ilmoittautumisen jälkeen nykyiset opiskelijat voivat saada lisä ansioita ja / tai suoritusperusteisia stipendejä ja palkintoja, jotka kattavat noin 32,5% koko opiskelijakunnastamme.
Sisäänpääsyvaatimukset
Vaikka pääsyvaatimukset vaihtelevat kurssin mukaan, pääsääntönä on, että sinulla on ylitystutkinto vähintään 2: 1 (tai vastaava kansainvälinen taso). Hakijoilla tulee olla kandidaatin tutkinto liittyvästä aiheesta, kuten johtaminen, liiketalous, markkinointi, taloustiede, kirjanpito, rahoitus ja viestintä.
Englannin kielivaatimukset
Akateemisen tutkintotodistuksen lisäksi, jos äidinkielesi ei ole englanti tai pääsypätevyyttä ei ole saatu englanninkielisellä välineellä, vaaditaan todistamaan englanninkielinen taitosi. Vähimmäisvaatimukset ovat IELTS 6,5, vähintään 6,0 missä tahansa elementissä, tai PTE Academic 62 (vähintään 55).