MSc Marketing (Dubai)
Birmingham Business School, University of Birmingham
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Dubai, Arabiemiirikunnat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 - 2 vuosi
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
AED 130 270
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Tämä kurssi on suunniteltu niille, joilla on monenlaisia taustoja, ja se kehittää markkinointiosaamistasi ja kriittisiä, analyyttisiä, viestintä- ja eettisiä valmiuksiasi, joita tarvitaan menestyksekkääseen uraan.
Ohjelma on Arabiemiirikuntien opetusministeriön akkreditoinnin alainen.
Opiskele markkinointia parantaaksesi uraasi
Dynaamisessa ja jatkuvasti muuttuvassa yritysmaailmassa kehittyvä markkinoinnin teoria ja käytäntö luovat ja muokkaavat tulevia trendejä. Tämän ohjelman innovatiivinen suunnittelu "lohko"-opetuksen kanssa tarjoaa mukaansatempaavamman oppimiskokemuksen, joka antaa sinulle mahdollisuuden erikoistua valittuun Pathway .
Opit markkinoinnin teoriaa ja käytäntöä opetetuilla moduuleillamme, samalla kun sinulla on mahdollisuus erikoistua joko digitaaliseen, globaaliin tai vastuulliseen markkinointiin, Pathways mikä valmistaa sinut organisaatioiden kohtaamiin tuleviin haasteisiin, kuten digitalisaatioon ja kestävään kehitykseen.
Alan työpajat ja uratuki auttavat sinua kehittämään siirrettäviä taitoja, kuten ketterää työskentelyä ja joustavuutta.
Miksi opiskella Birminghamin yliopistossa, Dubaissa?
- Tulet osaksi arvostettua yhteisöä, joka opiskeli Ison-Britannian vanhimmassa kauppakorkeakoulussa. Lisäksi Birmingham Business School on osa maailmanlaajuisten kauppakorkeakoulujen eliittiryhmää, ja sillä on Triple-Crown-akkreditointi johtavilta elimistä AMBA, EQUIS ja AACSB. Koulu on myös allekirjoittanut vastuullisen johtamiskoulutuksen periaatteet (PRME).
- Birmingham on johtavien työnantajien tunnustettu ykkösyliopistoksi työllistettävyydestään ja edistyneistä uramahdollisuuksistaan (2020-21).
- Osana tätä opintojen aikana hyödyt Birmingham Business School Future Ready Graduate Frameworkista, joka on kehitetty valmistamaan sinua tulevaisuuden työelämään ja parantamaan kokemustasi ja tutkinnon suorittaneita ominaisuuksia.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Lukukausi 1
Seuraavat moduulit on otettava:
- Markkinointistrategia (20 opintopistettä)
- Consumer Insights (20 krediittiä)
- Markkinointiviestintä (20 opintopistettä)
- Markkinoinnin tutkimus ja analyysi (20 op)
Lukukausi 2
- Markkinoinnin tutkimus ja analyysi (20 op)
- Digitaalinen markkinointi (20 opintopistettä)
- Kansainvälinen markkinointi (20 opintopistettä)
- Vastuullinen markkinointi (20 op)
Valinnaiset moduulit
Valitse yksi seuraavista valinnaisista moduuleista:
- Väitös (40 op)
- Yritysprojekti (40 op)
Tässä tämän ohjelman valinnaiset moduulit voivat toisinaan muuttua. Kuten ymmärrät, henkilöstömuutokset voivat johtaa muutoksiin erikoisaloilla ja siten myös tarjottavissa moduuleissa. Jos moduuli ei ole enää saatavilla, ilmoitamme sinulle mahdollisimman pian, jotta voit tehdä vaihtoehtoisia valintoja.
Uramahdollisuudet
Valmistuneet lähtevät Birminghamin yliopistosta Dubaista, ja heillä on erinomaiset mahdollisuudet omaksua keskeisiä markkinointitehtäviä markkinoinnin, mainonnan, suhdetoiminnan, varainhankinnan tai tutkimuksen aloilla.
Nämä roolit voivat olla julkisella tai yksityisellä sektorilla, missä on suuri kysyntä tutkinnon suorittaneille, jotka voivat tehdä tutkimusta, analysoida tietoa, muotoilla ja toteuttaa toimintaohjelmia.
- Huipputyöpaikkoja tällä alalla
- Mainostilien johtaja
- Digitaalinen markkinoija
- Median ostaja
- PPC-asiantuntija
- PR-päällikkö
- Sosiaalisen median päällikkö
- Liiketoiminnan neuvonantaja
- Markkinointipäällikkö
- UX-suunnittelija
- Liiketoiminnan kehityspäällikkö