MSc Marketing Management
Hull University Business School
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Kieli (kielet
Pyydä tietoja
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
MSc Marketing Management
 
Tulet saamaan perusteellista perustiedot kaikkia keskeisiä markkinoinnin ja siihen liittyvät osaamisalueet (esimerkiksi markkinatutkimukset, liiketoimintastrategiaa, kuluttajakäyttäytyminen), jolloin voit siirtyä yleinen markkinointi tai markkinoinnin tutkimusta rooli.
 
Ohjelma valmistaa sinut työtä kansainvälisessä ympäristössä, kehittää ymmärrystä markkinoinnin edistyneellä tasolla ja ottamalla käyttöön tärkeimmät teoreettiset opinkappaleet markkinoinnin kirjallisuutta, vaihtoehtoisia teorioita ja näkökulmia. Sen tavoitteena on edistää kehitystä kriittisesti tiedon harjoittaja: joku, joka pystyy valmistamaan henkistä ja käytännön taitoja saavuttaa markkinoinnin tuloksia tehokkaasti.
 
Markkinointi periaatteet ovat myös tarkasteltava eri kansallisissa yhteyksissä - käyttäen tapaustutkimuksia, esimerkkejä, henkilökohtaisia pohdintaa ja keskustelua - tuo ohjelman kansainvälinen näkökulma.
 
 
Kohderyhmät
 
Ohjelma on suunnattu sekä vastavalmistuneet ja joilla on työkokemusta.
 
 
Ohjelmamodulit
 
Kansainvälinen toimintaympäristö ja strategia Markkinatutkimus Periaatteet Marketing Management Integroitu markkinointiviestintä Kansainvälinen markkinointi Ostajan Käyttäytyminen Ammattitaito Tutkimusmenetelmät väitöskirja tai hanke ->
 
 
Entry Requuirements
 
Voidakseen saada ottamista, hakijoiden olisi normaalisti oltava:
- hyvä Saavutukset tutkinto tai vastaava
- hyvä taito Englanti: jos Englanti ei ole ensimmäinen kieli etkä ole tutkittu Englanti viimeisen kahden vuoden aikana, sinun tulee olla IELTS 6. 0 tai TOEFL pisteet 550 (tai 79 Internet-pohjainen testi)
- yhden lukuvuoden viittaus