MSc Markkinointi
GCU - Glasgow School for Business and Society
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Glasgow, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
GBP 5 500 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Etusivu, RUK ja EU-opiskelijat; 12600 dollaria kansainvälisiä opiskelijoita
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Läpinäkyvä, globaali ja teknologiavetoinen markkinointi on jokaisen organisaation menestyksen tarkistuslista, ja huippumarkkinointitoimijat tarvitsevat uusia taitoja voidakseen jatkaa kilpailukykyisillä ympäristöillä.
Uskomme tärkeys tulla vastuullisiksi päätöksentekijöiksi liiketoiminnassa. Glasgow Caledonianin yliopistossa kehität edelleen tietosi ja kokemuksesi kestävän kehityksen, eettisen johtajuuden ja sosiaalisen vastuun käsitteistä, jotka voivat saada aikaan positiivisen muutoksen markkinoinnin globaalissa maailmassa.
Liity GCU: n palkittuun Glasgow School for Business and Society ja uppoudu uusimpaan digitaaliseen ja kansainväliseen markkinointisuuntaukseen ja tullut myönteiseksi työnantajien odotetuksi GCU-tutkinnon suorittaneilta. Voit hyötyä opiskelusta eri puolilla maailmaa olevia opiskelijoita erilaisista taustoista ja kokemuksista. Tämä tilaisuus antaa sinulle mahdollisuuden tutustua eri maiden markkinointiin ja markkinointiympäristöihin.
Sinun urasi
Masters-ohjelman jatko-opiskelijat vahvistavat profiiliaan kehittämällä viimeisimpiä markkinointitietoja ja taitoja, joita tarvitaan heidän uransa edistämiseksi liike-, kuluttaja- ja kolmannen sektorin markkinoilla toimivissa organisaatioissa.
GCU-markkinoinnin tutkinnon suorittaneita on palkattu eri puolilla maailmaa eri toimipisteissä, joihin kuuluvat muun muassa PepsiCo, Hewlett Packard, Visit Scotland, Virgin Media, Duracell ja Three.
Mitä opiskelet
Digitaaliset teknologiat ja niiden rooli markkinoinnissa ovat kasvaneet merkittävästi viime vuosina. Kun nämä kehityssuuntaukset lisääntyvät, työnantajien haasteena on omaksua uusia digitaalisia teknologioita, jotka edistävät yritysten ja ammatillisten mahdollisuuksien kehittämistä. Tästä syystä kilpailukyky teknologialla ja kansainvälisellä tasolla on edellytys jokaiselle yritykselle ja markkinoinnin jatko-opiskelijalle.
Opiskelijaksi saa affiliate-jäsenyyttä Chartered Institute of Marketing -julkaisusta (CIM), joka tarjoaa sinulle pääsyn monenlaisiin ammatillisiin markkinointiin liittyviin tietoihin, mahdollisuuksiin verkottua muiden CIM-markkinoinnin ammattilaisten kanssa sekä lisävaihtoehtona ammatillisen pätevyyden hankkimiseen ja täyden hyödyn saamiseen. CIM-jäsenyys.
Opi yli 30 vuoden markkinointikokemuksesta ja käytä tärkeimpiä, alan kannalta merkityksellisiä markkinointitekniikoita, joita mahdolliset työnantajat arvostavat eniten. Kehitä uusia ideoita ja haaste teollisuudelle, jotta voit tehdä eron paikallisella, kansallisella tai maailmanlaajuisella tasolla. Sinä:
- Arvioida ja lähestyä kriittisesti modernia markkinointiteoriaa ja käytäntöä
- Tutki brändäys, viestintä, teknologia ja suhteiden rakentaminen markkinointistrategiassa
- Analysoi ja arvosta sekä bisnes- että digitaalisia ympäristöjä markkinoinnin johtamisen konteksteissa
- Tutki realistisia markkinointitilanteita ja ongelmia
- Käytä markkinointitietoa ja ymmärrystä strategiseen, innovatiiviseen ja luovaan päätöksentekoon ja toteutukseen
Sisäänpääsyvaatimukset
Kaikki tässä luetellut syöttövaatimukset on käytettävä ohjeena ja ne edustavat vähimmäisvaatimusta, joka on otettava huomioon merkinnässä. Hakijoita, jotka ovat tehneet ehdollisen tarjouksen paikkaa, voidaan pyytää saavuttamaan enemmän kuin on ilmoitettu.
Tyypilliset tulovaatimukset
Yhdistynyt kuningaskunta arvosanan 2: 2 tai vastaava
Englannin kieli
Akateemisen IELTS-pistemäärän on 6,0 (tai vastaava) ilman alle 5,5.
Huomaa: jos olet enemmistö englanninkielisestä maasta, sinua ei ehkä tarvitse esittää lisää todistusta englannin kielen taidosta.
Lisäinformaatio
Muut akateemiset ja ammatilliset pätevyydet
Jokainen hakemus GCU: lle katsotaan yksilöllisesti. Jos sinulla ei ole tyypillistä akateemista maisterintutkintotodistusta, mutta hän voi osoittaa asianmukaista työkokemusta ja / tai hyvityksiä tunnustetuista ammatillisista järjestöistä, sinulla voi olla oikeus osallistua tähän kurssiin yliopiston tunnistamalla aikaisempi oppimismalli.
Kansainväliset Pathways
Jos et täytä englannin kielivaatimuksia, saatat olla oikeutettu englannin kielen opiskeluun.
Palkkiot ja rahoitus
Maksamasi lukukausimaksut määräytyvät pääosin maksutilanteessasi. Mikä on opiskelijamaksumääränne?
Opintomaksut 2018/19
- Koti: £ 5500
- RUK: £ 5500
- EU: £ 5500
- Kansainvälinen: £ 12600
Jos aloitat opintosi syyskuussa 2018 tai tammikuussa 2019, nämä ovat vuosittain tai moduulimaksuja, jotka koskevat kurssisi kestoa. kuitenkin maksut voivat muuttua. Täydelliset yksityiskohdat siitä, miten maksut saattavat muuttua, lue maksut ja hyvityssäännöt.
Lisäkustannukset
Kurssimaksuista voi aiheutua lisäkustannuksia yliopistosi aikana.
Apurahat
Tarjoamme korkealaatuista koulutusta oikeudenmukaiseen hintaan; Yliopistollisena yliopistona olemme sitoutuneet tarjoamaan korkealaatuista koulutusta lahjakkaille opiskelijoille pitämällä lukukausimaksut alhaisina ja antamalla runsaan 2,5 miljoonan puntaa vuodessa apurahaa.
Jos sinulla on kysymyksiä tai tiedusteluja 2018/19 saatavissa olevista apurahoista, ota yhteyttä opiskelijan kyselytiimiin.
Kansainväliset opiskelijan aloituspäivät
Uusille kansainvälisille opiskelijoille suuntautumistilaisuudet alkavat 14. syyskuuta 2018 . Tämä ylimääräinen aika on suunniteltu erityisesti auttamaan uusia kansainvälisiä opiskelijoita pääsemään Yhdistyneeseen kuningaskuntaan ja GCU: iin ennen yleisen opiskelija-induktio- ja opetustyön aloittamista.
Tänä aikana tapahtuu koko joukko hauskoja ja informatiivisia aktiviteetteja, kuten kampus- ja kaupunkikierroksia sekä tervetulotoiveita, joilla voit tavata muita kansainvälisiä opiskelijoita.
Professional akkreditointi
Chartered Institute of Marketing (CIM) on maailman johtava markkinoijien ammattijärjestö, joka kehittää markkinointityötä, ylläpitää ammatillisia standardeja ja parantaa markkinointitoimijoiden taitoja.
GCU on yhdistänyt voimansa CIM: n kanssa antamaan opiskelijoille mahdollisuuden saada ammattipätevyyttä CIM Graduate Gatewayn kautta. Työnantajat ovat erittäin kiinnostuneita CIM-pätevyydestä ja kartoittavat omaa tutkintomme rinnalla, mikä takaa meidät tarjoamaan opiskelijoille parhaat mahdollisuudet menestyksekkään markkinointiuran saavuttamiseen.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Mitä opiskelet
Digitaaliset teknologiat ja niiden rooli markkinoinnissa ovat kasvaneet merkittävästi viime vuosina. Kun tämä kehitys kiihtyy, työnantajien haasteena on omaksua uusia digitaalisia teknologioita, jotka parantavat liiketoiminta- ja ammatillisia mahdollisuuksia. Siksi tarve kilpailla teknologisella ja kansainvälisellä tasolla on vaatimus jokaiselle liiketoiminnan ja markkinoinnin tutkinnon suorittaneelle.
Opiskelijana saat Chartered Institute of Marketingin (CIM) tytäryhtiöjäsenyyden, joka antaa sinulle pääsyn laajaan valikoimaan ammatillisia markkinointitietoja, mahdollisuuden verkostoitua muiden CIM-markkinoinnin ammattilaisten kanssa ja lisävaihtoehdon hankkia ammattipätevyys ja saada täysi CIM-jäsenyys.
Opi yli 30 vuoden markkinointikokemuksesta ja käytä asiaankuuluvimpia, alan kannalta merkityksellisimpiä markkinointitekniikoita, joita mahdolliset työnantajat arvostavat eniten. Kehitä uusia ideoita ja haasta toimialasi vaikuttamaan paikallisesti, kansallisesti tai maailmanlaajuisesti. Sinä tulet:
- Arvioi ja lähesty kriittisesti modernia markkinoinnin teoriaa ja käytäntöä
- Tutustu brändäyksen, viestinnän, teknologian ja suhteiden rakentamisen rooliin markkinointistrategiassa
- Analysoi ja arvosta sekä liiketoiminta- että digitaalisia ympäristöjä markkinoinnin johtamisen kontekstissa
- Tutki realistisia markkinointitilanteita ja -ongelmia
- Käytä markkinointitietoa ja -ymmärrystä strategiseen, innovatiiviseen ja luovaan päätöksentekoon ja toteutukseen