MSc Markkinointi
ALBA Graduate Business School
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Athens, Kreikka
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
14 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
EUR 12 500 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Nykyisen tulovuoden lukukausimaksut; erät ja apurahat käytettävissä *
Johdanto
MSc Markkinointi
Analysoinnin ja luovuuden yhdistelmällä Markkinoinnin MSc auttaa sinua parantamaan markkinoinnin päätöksentekoa soveltamalla ja hallinnoitavalla tavalla, jolloin voit sijoittaa itsesi vahvoiksi ihmisbrändiksi markkinointialan ammattilaisille. oppia ennen kuin voimme tehdä ne, opimme tekemällä niitä (Aristoteles, Nichomachean etiikka, Kirja II).
MSc in Marketing -ohjelman kesto on 12 kuukautta ja kursseja pidetään arkisin iltaisin.
Ohjelman kohokohdat
Painopiste sovellettuun oppimiseen: Ohjelma on suunniteltu tarkoituksellisesti antamaan opiskelijoille jatkuvasti mahdollisuuksia testata opetettujen markkinointikysymysten käytännön merkitystä. Projektityön, tapaustutkimusanalyysin ja ohjelmistosovellusten avulla opiskelijoita kannustetaan soveltamaan teoriaa liiketoiminnan todellisista tiedoista.
Innovatiivinen opetussuunnitelma: Ohjelma tarjoaa kolme ainutlaatuista integroivaa kurssia, jotka erottavat sen muista markkinoinnin maisteriohjelmista markkinoilla:
1) Markkinointitekniikan kurssi sisältää tietokoneavusteisen markkinoinnin analyysin ja suunnittelun. Opiskelija työskentelee markkinointitietojen ja -informaation avulla markkinointipäätösten tehokkuuden ja tehokkuuden parantamiseksi.
2) Markkinointitutkimuksen kurssi tuo opiskelijoille markkinoinnin vastuullisuuden merkityksen, kuvailee yksityiskohtaisesti keskeisten markkinointitoimenpiteiden merkitystä ja analyyttistä työtä ja esittelee opiskelijoille suunnitelma asianmukaisten markkinointitoimenpiteiden valinnasta, kun otetaan huomioon markkinointiin liittyvät päätökset.
3) Konsultointihankkeessa opiskelijat saavat todellisen markkinointitutkimushankkeen, jossa asiakasorganisaatio, jossa opiskelijoilla ei ole vain konkreettisia markkinointihaasteita, mutta ne ovat myös upotettu reaalimaailmaan.
Ohjelman suorittamisen jälkeen osallistujien olisi kyettävä:
- Osoittaa tietoa markkinoinnin roolista johtavissa ja johtavissa organisaatioissa
- Siirrä helposti käytännön taitoja ja markkinointityökaluja ammatillisiin markkinointiasemiin.
- Käytä relevantteja markkinointiosaamista yksinkertaisiin ja monimutkaisiin markkinointiongelmiin.
- Käytä tieteellistä menetelmää markkinointiilmiöiden käsittelemisessä.
- Yhdistä mielipiteitä koskeva päätöksenteko tietopohjaiseen päätöksentekoon.
- Strategisesti ajattele markkinoita, tuotteita ja palveluita
- Analysoi asiakkaita, kilpailijoita ja sisäistä yritysympäristöä luovalla ja mitatulla tavalla.
- Suunnittele, toteuta ja arvioi tarkasti markkinointiohjelmia.
Osallistumisprosessi
Käytettävissä on kaksi vaihtoehtoa:
1. Hakemus verkossa (täytä hakulomake, skannaa ja lähetä asiakirjat ja lähetä alkuperäiset kopiot ALBA: lle) ALBAn hakulomake, mukaan lukien kaksi äskettäistä valokuvaa
2. Hakulomake paperikopioon (ladattavissa Application online -järjestelmän kautta) lähetetään toimistoon alkuperäisten kopioiden mukana
Markkinointiohjelmaan maistettaville hakijoille on toimitettava seuraavat asiakirjat:
- ALBA-hakulomake, mukaan lukien viimeisimmän valokuvan jpeg-muodossa (tai kahdessa valokuvassa)
- Kaksi suositusta, jotka voidaan lähettää verkossa tai käyttämällä painettuja lomakkeita (kreikaksi) - (englanniksi)
- Viralliset käännökset sekä oikeaksi todistetut jäljennökset tutkinnoista jokaisesta perustutkinnosta, jatko- tai ammattitutkinnosta. Hakijat, jotka eivät voi saada kohtuullisessa ajassa virallista transkriptiä, voivat lähettää valokopin epävirallisista transkripteistä väliaikaisena korvikkeena arviointimenettelyn nopeuttamiseksi
- Todistus englannin kielen pätevyydestä. Ehdokkaita vaaditaan joko pitämään taitoa tai ottamaan TOEFL (100 vähimmäispistemäärä-ALBA-koodi 0942) tai IELTS (7,0 vähimmäispistemäärä), ellei heidän kandidaatin tutkintoa ole myönnetty englanninkielisestä akateemisesta laitoksesta
- Kolme essetta
- Palauttamattoman hakumaksun [60 €] talletuksen vastaanottaminen (Alpha Bank -tilinumero 101-00-2320-011893, IBAN: GR21 0140 1010 1010 0232 0011 893, SWIFT (BIC) -koodi: CRBAGRAAXXX) tai luottokortin veloitus (VISA tai MASTERCARD)
Hakemuksia, joissa on yksi tai useampi puuttuva asiakirja, ei käsitellä, ennen kuin nämä asiakirjat vastaanotetaan. Hakemusvaliokunta päättää osallistumisesta ohjelmaan pätevyyden ja hakijan persoonallisuuden ja sitoutumisen perusteella.
Opintopalkkiot kuluvalle vuodelle: 12 500 euroa erässä. Erityisapurahat jopa 40% lukukausimaksusta ja kiinteä korko 400 € / kk (kalustetussa huoneistossa - kaikki laskut mukaan lukien) kansainvälisille opiskelijoille.
Täytäntöönpanon seuraavan kierroksen määräaika: toukokuun loppu
Viisumivelvoittavien kansainvälisten opiskelijoiden määräaikaisten opintosuoritusten määräaika: toukokuun lopussa
ALBA hyväksyy hakemukset ympäri vuoden
Apurahat
Apurahat ovat saatavilla kansainvälisille opiskelijoille. Jos haluat nähdä, oletko tukikelpoinen, täytä tämän lomakkeen verkkosivusto.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Innovatiivinen opetussuunnitelma: ohjelma tarjoaa useita ainutlaatuisia kursseja ja työpajoja:
- Digitaalinen markkinointi esittelee digitaalisen markkinointiviestinnän uusimmat työkalut.
- Marketing Metrics osoittaa tärkeimmät markkinoinnin suorituskyvyn indikaattorit.
- Markkinointisuunnittelu sisältää tietokoneavusteisen markkinoinnin analysoinnin ja suunnittelun.
- Markkinoinnin konsultointiprojekti liittyy todellisen yrityksen projektiin
- Nielsen Retail Measurement esittelee Nielsen Methodologyn vähittäiskaupan data-analytiikkaan.
- SAS Marketing Analytics soveltaa big data-analytiikkaa markkinoinnin päätöksenteossa.
Rankingit
EDUNIVERSAL BEST MASTER RANKING 2021
Eduniversal julkaisi huhtikuussa 2021 uuden vuoden 2021 parhaiden maisteri- ja MBA-ohjelmien sijoituksen . Rankingissa on 50 erikoisalaa, jotka kattavat 136 eri maata 9 maantieteellisellä vyöhykkeellä. Yli 22 000 jatko-ohjelmaa 1800 yliopistosta ja koulusta eri puolilta maailmaa ehdotettiin ja arvioitiin, ja 5416 ohjelmaa arvostettiin.
Monet Alba-ohjelmat ovat näkyvällä paikalla kategoriassaan.
Ohjelman tulos
Ohjelman suorittamisen jälkeen osallistujien tulee pystyä:
- Osoita tietoa markkinoinnin roolista organisaatioiden johtamisessa ja johtamisessa
- Siirrä käytännön taidot ja markkinointityökalut helposti markkinoinnin ammattimaisiin tehtäviin.
- Käytä asiaankuuluvia markkinointitietoja yksinkertaisiin ja monimutkaisiin markkinointiongelmiin.
- Käytä tieteellistä menetelmää markkinointi-ilmiöiden käsittelyssä.
- Yhdistä mielipiteisiin perustuva päätöksenteko dataan perustuvaan päätöksentekoon.
- Ajattele strategisesti markkinoita, tuote- ja palvelutarjontaa
- Analysoi asiakkaita, kilpailijoita ja yrityksen sisäistä ympäristöä luovalla ja mitatulla tavalla.
- Suunnittele, toteuta ja arvioi konkreettisesti markkinointiohjelmia.
Apurahat ja rahoitus
Apurahat
Osittaisia apurahoja on saatavilla kansainvälisille opiskelijoille jopa 30% lukukausimaksuista. Jos haluat nähdä, oletko kelvollinen, täytä tämä lomake .
Ohjelman lukukausimaksu
Galleria
Akkreditoinnit
Ihanteelliset opiskelijat
Markkinoinnin MSc on tarkoitettu:
- Äskettäin valmistuneita, jotka haluavat aloittaa uransa markkinoinnin parissa ja syventää alan tuntemuksiaan.
- Markkinoinnista kiinnostuneita ja siihen sitoutuneita ammattilaisia, jotka pyrkivät edistämään uraansa tällä alalla.
- Henkilöt, jotka haluavat (a) parantaa tietämystään digitaalisen markkinoinnin työkaluista (b) käyttää markkinointianalytiikkaa tai kehittää markkinoinnin konsultointitaitoja ja (c) edistää kriittistä ajatteluaan markkinoinnin suhteen edistääkseen markkinoinnin vastuullisuutta organisaatioissaan
Uramahdollisuudet
Opintojen aikana täällä Albassa kohtaat lukuisia palkitsevia ja jännittäviä haasteita. Tutkijoiden lisäksi oikean urapolun valitseminen ja ihanteellisen työpaikan löytäminen on erittäin tärkeä ja vaikea tehtävä. Me Uratoimistossa olemme sitoutuneet tukemaan sinua työnhaussa ja tarjoamme sinulle laajan valikoiman palveluita, jotka auttavat sinua urasuunnittelussasi ja -kehityksessäsi.
- Uravalmennus
- Uratyöpajat ja mestarikurssit
- Uratapahtumia johtavien yritysten kanssa Kreikassa ja ulkomailla
- Alba-urafoorumi
- harjoittelupaikkoja
- Työharjoittelumahdollisuudet