MSc globaalissa markkinoinnissa
Glasgow Caledonian University, London (GCU London)
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
London, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 - 3 vuosi
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
GBP 8 400 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* kokopäiväiset UK/EU -opiskelijat
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Yhdistämällä nykyinen akateeminen ajattelu ja alan käytäntö heijastamaan globaalin markkinoinnin dynaamista ja kansainvälistä luonnetta.
Suunnitellessaan tätä ohjelmaa yliopisto on rakentanut vuosikymmenten sekä akateemisen että käytännön kokemuksen markkinoinnin alalla tuottaakseen tutkinnon, joka heijastaa nykyaikaisen liiketoiminnan yhä globaalia dynamiikkaa.
MSc Global Marketing on suunniteltu tarjoamaan sinulle integroitua tietoa alan teorioista ja käytännöistä. Saat tarvittavat työkalut ja tekniikat menestyvän markkinointiuran rakentamiseksi kasvavassa globaalissa liiketoimintaympäristössä. Kehität tietämystä avainalueilta, mukaan lukien kuluttajien käyttäytyminen, markkinoinnin suunnittelu, brändäys ja digitaalitekniikan käyttö. Saat myös kattavan käsityksen kansainvälisen liiketoiminnan kulttuurien välisistä haasteista ja kehität maailmanlaajuisen markkinoinnin kannalta ratkaisevaa tietoa, markkinointiosaamista ja henkilökohtaisia taitoja.
MSc Global Marketing -ohjelman tavoitteena on tarjota opiskelijoille kattava käsitys globaalissa ympäristössä toimivien markkinoijien kohtaamista nousevista teemoista ja nykyaikaisista haasteista sekä strategioista, politiikoista ja käytännöistä näiden haasteiden ratkaisemiseksi.
Parannat opiskelijoiden työllistettävyyttä osallistumalla monenlaisiin opetus- ja oppimiskokemuksiin, mukaan lukien integroivat tapaustutkimukset, ryhmäprojektit ja esitykset sekä alan puhujat.
Ohjelman koulutustavoitteet
MSc Global Marketing -ohjelman tavoitteena on tarjota opiskelijoille kattava käsitys globaalissa ympäristössä toimivien markkinoijien kohtaamista nousevista teemoista ja nykyaikaisista haasteista sekä strategioista, politiikoista ja käytännöistä näiden haasteiden ratkaisemiseksi. Keskeistä ohjelmassa on opiskelijoiden henkilökohtaisen ja ammatillisen osaamisen kehittäminen painottaen vastuullista johtamista ja kestävää markkinointia.
MSc Global Marketingin ilmoitettujen arvojen on oltava älyllisesti haastavia, ammatillisesti merkityksellisiä ja vastaamaan opiskelijoiden ja teollisuuden tarpeisiin. Nämä arvot huomioon ottaen ohjelman yleisenä tavoitteena on tarjota opiskelijoille älyllisesti haastava ja ammatillisesti relevantti koulutus maisteritasolle globaalin markkinoinnin alalla, joka ei ole vain kansainvälisesti merkityksellinen vaan myös todella maailmanlaajuinen kattavassa kattavuudessaan brändäyksestä moni- kanavaviestintä sekä strateginen markkinointisuunnittelu asiakasarvon tuottamiseksi tuote- ja palveluinnovaatioiden avulla. Tämä maisterin tutkinto parantaa opiskelijoiden työllistettävyyttä osallistumalla monenlaisiin opetus- ja oppimiskokemuksiin, mukaan lukien integroivat tapaustutkimukset, ryhmäprojektit ja esitykset sekä alan puhujat.
Ohjelman tavoitteena on vastata opiskelijoiden tarpeisiin, jotka haluavat jatkaa uraa markkinoinnissa globaaleilla markkinoilla. Opiskelijat voivat tulla taustalta, joka on opiskellut liiketoimintaan liittyvää aihetta ja jotka haluavat ymmärtää paremmin globaalia markkinointia parantaakseen uramahdollisuuksiaan. Ohjelma on kuitenkin myös houkutteleva hakijoille, jotka ovat opiskelleet muita kuin liiketoimintaan liittyviä aiheita (esim. Tekniikka, yhteiskuntatieteet, psykologia jne.) Perustutkinnon tasolla. Ohjelmaa tarjotaan kokopäiväisesti. Tulevaisuudessa voidaan harkita osa-aikaista opiskeluvaihtoehtoa. Ohjelmatiimi uskoo, että ohjelma tai sen moduulit vetoavat nykyisiin yrittäjiin ja työskenteleviin johtajiin, ja tiimi haluaa innokkaasti harjoittajia. Ohjelma ottaa vastaan hakemuksia joustavan sisäänpääsyn reitin kautta, johon kuuluu tilisiirto ja RPL.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Moduulin tiedot
Opetettuja moduuleja arvioidaan yhdistämällä kursseja, keskustelupalstoja ja verkkotestejä.
Globaali markkinointistrategia
Ottaa huomioon haasteet, joita organisaatiot kohtaavat nykyaikaisilla globaaleilla B2B- ja B2C-markkinoilla, ja tutkii markkinoinnin suunnittelusta johtuvia strategisia vaihtoehtoja. Strategisen markkinoinnin suunnittelun näkökulman omaksuminen tämä moduuli antaa opiskelijoille tarvittavat työkalut, taidot ja oivallukset kattavan, yhtenäisen ja yhdenmukaisen strategisen globaalin markkinointisuunnitelman luomiseksi.
Tuote- ja palveluinnovaatiot ja globaali logistiikka
Tarkastelee yrittäjähenkisen ajattelutavan yhteenliittämistä ja sen roolia tuote- ja palveluinnovaatioprosessissa yksityisellä, julkisella tai kolmannella sektorilla. Opiskelijat arvioivat kriittisesti tehokkaita ja vastuullisia markkinointiratkaisuja hankinnalle ja globaalille logistiikalle innovaatioiden viemiseksi markkinoille.
Henkilökohtaisen ja ammatillisen osaamisen kehittäminen
Antaa opiskelijoille mahdollisuuden tunnistaa, ymmärtää, kehittää ja ilmaista keskeisiä henkilökohtaisia kykyjään tulevien uratoiveidensa yhteydessä. Opiskelijoille annetaan mahdollisuus suorittaa työharjoittelu, tehdä vapaaehtoistyötä, opiskella ulkomailla tai osallistua työpöytäpohjaiseen konsultointiin. Opiskelijoita pyydetään soveltamaan henkilökohtaisen ja ammatillisen kehityksen käsitteitä siihen, mitä he kokevat luokkahuoneen ulkopuolella, jotta he olisivat paremmin valmistautuneita henkilökohtaiseen ja ammatilliseen elämäänsä.
Kuluttajavetoinen kestävä markkinointi
Tarjoaa kriittisen ja syvällisen ymmärryksen kuluttajavetoisista kestävän markkinoinnin käytännöistä. Opiskelijalle esitellään asiakasymmärryksen käsite ja sen rooli markkinoinnin päätöksenteossa. Moduulissa arvioidaan kuluttajakäyttäytymisen kurinalaisuuden psykologisia, sosiaalisia ja taloudellisia juuria ja suhteutetaan ne nykykuluttajiin.
Globaali brändäys ja integroitu markkinointiviestintä
Tarjoaa opiskelijoille kriittisen käsityksen siitä, miten brändiä voidaan markkinoida digitaalisen viestinnän kautta ja sijoittaa globaaleille markkinoille. Eri aloja, kuten muotia, ylellisyyttä, matkailua, viihdettä ja tekniikkaa, tutkitaan ja tarjotaan opiskelijoille syvällinen ymmärrys brändäysteoriasta.
Tutkimushanke: Suunnittelu ja menetelmät
Tutustuttaa opiskelijat tutkimusmenetelmiin, ajan- ja projektinhallintataitoihin, jotka ovat välttämättömiä heidän väitöskirjalleen ja vastaaville tehtävilleen tulevaisuudessa. Moduuli tarjoaa olennaista tietoa tutkimusasetelmasta eri osa-alueilla ja omaksuu kriittisen näkökulman vaihtoehtoisten tutkimusmallien vertailuun ja vertailuun.
Tutkielma
Ohjelman viimeinen osa on väitöskirja, joka tarjoaa sinulle mahdollisuuden suunnitella ja tehdä omaperäistä tutkimusta asiaankuuluvalla markkinoinnin alueella, josta voi tulla urasi lähtökohta globaalissa markkinoinnissa.
Ohjelman tulos
Tämän ohjelman ensisijaisena tavoitteena on tarjota laaja, analyyttinen ja integroiva tutkimus globaalista markkinoinnista. Erityisesti koulutustavoitteet on esitetty seuraavasti:
- Tarjota eriytetty maisteritason oppimiskokemus, jossa yhdistyvät yhteiset ja ohjelmakohtaiset moduulit, joiden avulla opiskelijat voivat hyötyä koulun asiantuntemuksesta markkinoinnissa, organisaation etiikassa, henkilökohtaisessa ja ammatillisessa kehityksessä ja sen kapealla vahvuudella sovelletun liiketoiminnan ja johtamisen aloilla sekä sen kansainvälisestä suuntautumisesta ja tutkimuskulttuurista.
- Tarjota opiskelijoille mahdollisuuksia kehittää samanaikaisesti kriittisen ajattelun taitoja, nykyaikaisten ja kestävien markkinointikäytäntöjen tuntemusta sekä henkilökohtaisia ja yrittäjyyskykyjä, joita tarvitaan jatko-työpaikan saamiseksi kotimaisessa tai kansainvälisessä ympäristössä.
- Tarjota laaja-alaista markkinointiin liittyvää tietoa ja kehittää asenteita ja taitoja, joita tarvitaan menestymiseen vastuullisena, itsenäisenä ja ammattimaisena.
- Kehittää kriittisiä tutkimustaitoja, joita tarvitaan monimutkaisen ja itsenäisesti suunnitellun tutkimushankkeen onnistuneeseen loppuunsaattamiseen.
- Kehittää opiskelijoille syvällistä, sovellettua ja integroitua tietoa nykyaikaisesta markkinoinnin johtamisesta kansallisessa ja globaalissa kontekstissa.
- Helpottaa käytännön ja luovien taitojen kehittämistä keskeisillä aloilla, jotka liittyvät kuluttajien käyttäytymiseen, markkinoinnin suunnitteluun, brändäykseen, digitaaliteknologian käyttöön sekä tuote- ja palveluinnovaatioihin, hankintaan ja logistiikkaan.
- Tarjota syvällistä asiantuntijatietoa kansainvälisten organisaatioiden markkinointitoimista ja -strategioista yksityisellä, julkisella ja kolmannella sektorilla sekä yritysten ja yritysten ja kuluttajien välisissä ympäristöissä.
- Tarjota erilaisia mahdollisuuksia markkina-analyysiin ja päätöksentekoon markkinointistrategian ja viestinnän aloilla.
- Tarjota tietoa ja käytännön taitoja, joita tarvitaan brändin kehittämiseen ja toteuttamiseen monikanavaisessa ympäristössä.