MSc johtamisessa ja markkinoinnissa
University College Cork
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Cork, Irlanti
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 10 630 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2024
* EU -opiskelijat: 10 630 € | EU: n ulkopuoliset opiskelijat: 18 130 €
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Tämä kurssi on tarkoitettu tutkinnon suorittaneille, jotka ovat suorittaneet vain vähän tai ei lainkaan johtamista tai markkinointia perustutkinnossaan. Jos haluat jatkaa uraa johtamisessa tai markkinoinnissa tai keskittyä tiettyyn strategiseen innovaatioon, yritykseen tai markkinointikykyyn, tämä kurssi sopii sinulle.
Kurssille osallistuvat ihmiset erilaisista akateemisista taustoista, mukaan lukien tiede, taide, tekniikka, laki ja yhteiskuntatiede. Se sopii myös niille teistä, joilla on ammatillinen tai akateeminen pätevyys, kuten lääketiede tai kirjanpito. Tämä ainutlaatuinen ohjelma korostaa suuresti johtamisen ja markkinoinnin luovia ja innovatiivisia näkökohtia, jotka ovat olennaisia vaatimuksia liike-elämän uralle ja tietopohjaisen talouden kehittämiselle.
Miksi valita tämä kurssi
Tämä ohjelma on suunniteltu niille teistä, joilla on vain vähän tai ei lainkaan kokemusta johtamis- tai markkinointisisällöstä perustutkinnossa ja jotka haluavat jatkaa uraansa johtamisessa tai markkinoinnissa - tai jopa keskittyä tiettyyn strategiseen innovaatioon. Tätä varten tässä kurssissa painotamme paljon johtamisen ja markkinoinnin luovia ja innovatiivisia näkökohtia. Tämä innovatiivinen lähestymistapa näkyy myös opetuksessamme, jossa yhdistämme luentoja, projekteja, seminaareja, ryhmäkeskusteluja, esityksiä sekä yksilö- ja ryhmäraportteja.
Yhdistetty opetussuunnitelma
Tämä lähestymistapa heijastaa myös sitoutumistamme yhdistettyyn opetussuunnitelmaan, jossa korostamme opiskelijoiden, oppimisen, tutkimuksen ja johtamisen välistä yhteyttä visioomme yhdistetystä yliopistosta. Henkilökuntamme on eturintamassa tässä integroivassa lähestymistavassa oppimiseen ja auttaa sinua luomaan mielekkäitä yhteyksiä tieteenalojen sisällä ja niiden välillä, kuten johtaminen, markkinointi ja liiketoiminta.
Galleria
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
Opetussuunnitelma
kurssin yksityiskohdat
MSc (Management and Marketing) -ohjelmamme toimitetaan käyttämällä yhdistelmää:
- luentoja ja tutoriaaleja
- interaktiivisia työpajoja
- tapaustutkimuksia ja luokkakeskusteluja
- alan esittelyt
- yritysvierailuja
- vieraspuhujat
- tutkimusseminaarit
12 kuukauden kurssi on jaettu kahteen osaan:
Osa I kattaa syyskuun puolivälistä seuraavaan maaliskuuhun. Tänä aikana opiskelet sekä johtamisen että markkinoinnin keskeisiä aineita, ja voit myös valita useista valinnaisista aineista sen mukaan, mihin alueeseen haluat erikoistua.
Auttaaksesi valmistautumaan ja parantamaan työllistymisnäkymiäsi, suoritat myös henkilökohtaisen ja ammatillisen kehityksen moduulin . Tämän moduulin päätyttyä sinun pitäisi pystyä:
- Kirjoita ammatillinen ansioluettelo.
- Esitä tehokkaita, informatiivisia ja vakuuttavia esityksiä.
- Valmistaudu haastatteluun ja suunnittele uraa.
- Pohdi omaa ammatillista ja henkilökohtaista kehitystäsi.
Nämä moduulit toimittaa alan akateemisen henkilöstön ja alan toimijoiden yhdistelmä, ja niissä käytetään uusinta tekniikkaa vahvasti sovelletulla painopisteellä.
Osa II: opiskelija suorittaa Applied Research Project -moduulin (30 op). Jos opiskelijat ovat saaneet harjoittelun, sovellettu tutkimusprojekti tulee suorittaa normaalin työajan ulkopuolella.
Moduulit
Opiskelijat ottavat 90 opintopistettä seuraavasti:
Osa I
Ydinmoduulit (60 opintopistettä):
MG6302 Johdatus markkinointiin (5 opintopistettä)
MG6303 Liiketoiminnan eettiset kysymykset (5 opintopistettä)
MG6304 Market Research (5 opintopistettä)
MG6305 Ihmiset ja organisaatiot (5 opintopistettä)
MG6306 Consumer Behavior (5 opintopistettä)
MG6308 Marketing Communications (5 opintopistettä)
MG6309- strategia (5 opintopistettä)
MG6315 Project Management (5 op)
MG6320 johtamisen perusteet (5 opintopistettä)
MG6329 Organisaation Dynamics (5 opintopistettä)
MG6335 Ammatillinen ja henkilökohtainen kehitys (5 opintopistettä)
MG6336 digitaalinen markkinointi (5 opintopistettä)
Osa II
MG6825 soveltava tutkimusprojekti (30 opintopistettä)
Huomautus: Jos opiskelija on suorittanut ja läpäissyt moduulin aiemmin, opiskelijan on suoritettava korvaava moduuli ohjelmanjohtajan ohjeiden mukaisesti.
Tarkemmat tiedot kurssin sisällöstä ja moduuleista löytyvät jatko-opistokalenterista.
Voit katsoa ladattavan esitteemme täältä: MSc Management and Marketing -esite .
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
Minkä tahansa johtamis- ja markkinointikurssin luonne tarkoittaa, että kurssin suoritettuaan sinulla on laajat valmiudet hakea työtä mahdollisimman laajalti toimialoilla. Tarjottu teoreettinen pohja ja taidot mahdollistavat uramahdollisuuksien lähestymisen näkemyksellisesti ja joustavasti sekä uran vaihtamisen entistä helpommin omien muuttuvien urasuunnitelmiesi ja modernin talouden yrittäjäodotusten mukaisesti.
Tästä kurssista valmistuneet ovat työllistyneet useilla eri aloilla, mukaan lukien:
- koulutus
- ruoka ja juoma
- rahoituspalvelut
- tietotekniikka
- Matkustus ja turismi
- liikkeenjohdon konsultointi
- vähittäiskauppa ja valmistusteollisuus.
Äskettäin valmistuneet ovat työllistyneet useisiin yrityksiin, mukaan lukien 2FM Radio, Aon Hewitt, Apple, Cork County Council, Kerry Group ja Musgrave Group.
Tuki jatkuu valmistumisen jälkeen. Pidämme säännöllistä viestintää valmistuneiden kanssa ja pyrimme pitämään heidät ajan tasalla heidän urasuunnitelmiinsa ja -tavoitteistaan liittyvistä työllistymismahdollisuuksista. Siellä missä valmistuneet sitä haluavat, ylläpidämme tietokantaa heidän nykytilastaan tiedoksi mahdollisille työnantajille.