MSc markkinoinnissa ja luovuudessa
ESCP Business School - London Campus
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
London, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
18 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
GBP 25 700 / per course
Hakemuksen määräaika
01 Sep 2024
Aikaisin aloituspäivä
Jan 2025
Johdanto
MSc markkinoinnissa ja luovuudessa
Strateginen ja innovatiivinen erikoistuminen, joka asettaa luovuuden ytimeen ja yhdistää markkinointitiedot kehittyneisiin johtamis- ja analyyttisiin taitoihin
- QS Mastersin sijoitus maailmanmarkkinoilla #2021 #5
- 18 kuukauden kaksoiskampus (Lontoo ja Pariisi) erikoistuminen tammikuusta alkaen
- Ainutlaatuinen keskittyminen luovuuden ja analyyttisen ajattelun rajapintaan markkinoinnin johtamisessa
- Käytännön opetusmenetelmä, joka sisältää konsulttihankkeita, tapaustutkimuksia, luovia seminaareja, sosiaalisia vaikutuksia koskevia projekteja, luokkakeskusteluja ja vierailevia puhujia
- Kaksi erikoisalaa: Digital Transformation & Entrepreneurship ja Fashion & Luxury
- Integroitu työkokemus (suora työ/harjoittelu) ja 6-8 viikon yritysneuvontaprojekti
Nopeita faktoja
- Maailman ensimmäinen kauppakorkeakoulu (est. 1819)
- 6 ESCP -eurooppalaista kampusta Berliinissä, Lontoossa, Madridissa, Pariisissa, Torinossa ja Varsovassa
- Moniakkreditoitu: AACSB, EQUIS, EFMD MBA, EFMD EMBA,
- 5 eurooppalaista korkeamman tason standardia
- Täysi portfolio: kandidaatti, maisteri, MBA, tohtorit ja Executive Education
- Yli 170 tutkimusaktiivista professoria, jotka edustavat yli 33 kansallisuutta
- Yli 140 akateemista liittoa Euroopassa ja maailmassa 47 maassa
- Kattava valikoima 46 ohjelmaa: kandidaatti, MiM, 27 erikoistunutta maisteria, MBA, 2 tohtoria, 12 Executive Masters, EMBA, Global EPhD sekä mukautettu ja avoin ohjelmatarjonta
- 8000 opiskelijaa koulutusohjelmissa, jotka edustavat 122 kansallisuutta
- Ammattitasoiset osallistujat
- 68 000 aktiivista alumnia yli 150 maassa maailmassa
- Sijalla 2 Business School Yhdistyneessä kuningaskunnassa (FT, 2020)
Galleria
Ihanteelliset opiskelijat
Tammikuun 2023 saannin perusteella:
- 62 osallistujaa
- 24 ainutlaatuista kansallisuutta luokassa
- Keski-ikä: 25 (vaihtelee 22-32)
- Keskimääräinen työkokemus: 3 vuotta (vaihteluväli 1,5-8)
Akateeminen tausta:
- Liiketoiminta ja johtaminen: 52%
- Markkinointi & viestintä: 28 %
- Taide ja muotoilu: 9%
- Taloustiede ja valtiotieteet: 3%
- Tekniikka ja tieteet: 3%
- Muut: 5 %
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Hands-on Hankkeet
- Luovia seminaareja, mukaan lukien tosielämän tapausprojektit eri yritysten kanssa
- Managing for Social Impact Project (kaikki ehdot)
- Yrityksen konsultointiprojekti (8 viikkoa)
- Vähintään 4 kuukauden ammatillinen harjoittelu (työharjoittelu / suora työsuhde)
Luovuus
- Taide ja tiede luovuudesta
- Johdatus luovuuden markkinointiin
- Luova ajattelu
- Luovat seminaarit
- L'Oréalin Big Picture -projekti (valinnainen, valinnan mukaan)
Markkinointi
- Kuluttajat ja kuluttaja -arvo
- Brändäys ja arvon luominen
- Integroitu markkinointiviestintä
- Strateginen markkinointisuunnitelma
- Digitaalinen markkinointi ja sosiaalinen media
- Globaalit ongelmat markkinoinnissa
Hallinto
- Sosiaalisten vaikutusten hallinta
- Rahoitus markkinoijille
- Tilastot markkinoijille
- Läpimurtostrategiat
Analytics
- Marketplacen ymmärtäminen
- Luova analytiikka
- Tutkimusmenetelmät ammatilliselle opinnäytetyölle
Erikoistumispolut
Opiskelijat voivat valita yhden erikoistumisrajan.
Yrittäjyys ja digitaalinen muutos
- yrittäjyys
- Monikanavainen hallinta
- Johtajuus ja muutosten hallinta
Muoti ja ylellisyys
- Luova brändäys
- Trendit ja innovaatiot
- Monikanavainen hallinta
LISÄKURSSIT JA KEHITTÄMISMAHDOLLISUUDET (LONTOO JA PARIISI)
- Kommunikointitaidot
- Tekniset taidot: Excel-työpaja
- Ranskan kielen tunnit (aloittelija tai keskitason)
- Luovuuden työpajat
- Vierailevia puhujia luovien alojen edustajilta
- Uraneuvonta ja työpajat
- Verkkotapahtumat
Rankingit
ESCP:n markkinoinnin ja luovuuden maisteri on 4. maailmanlaajuisesti QS Master in Marketing Ranking 2024:ssä:
- 2. Isossa-Britanniassa
- 2. Ranskassa
- Kolmanneksi maailmanlaajuisesti työllistyvyyden suhteen
Ohjelman tulos
- Opiskele luovuutta liiketoiminnassa, johtamisessa ja suorituskyvyssä ja kehitä omaa kognitiivista joustavuuttasi, ideoiden sujuvuutta ja ketteryyttä
- Opi olemaan strateginen ja analyyttinen datavetoisessa maailmassa tarjoamaan uusia ja innovatiivisia ratkaisuja monimutkaisiin ongelmiin
- Pääset tutustumaan huipputyönantajiin ja rakentamaan ammatillista verkostoasi useiden käytännön tehtävien, seminaarien ja projektien kautta koko ehdon ajan
- Hyödynnä monipuolinen ympäristö luomalla oppimiskokemuksesi yhdessä yli 25 eri kansallisuuden kanssa luokassa
- Pääset kärkeen edellä tällä nopeasti muuttuvalla alalla oppimalla markkinoinnin ajantasaisimmasta ajattelusta ja käytännöistä
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
ESCP: n markkinoinnin ja luovuuden maisteri keskittyy urakehitykseen, opiskelijamme näkevät erinomaiset työllistymisnäkymät valmistumisen jälkeen, hyötyvät 59%: n palkankorotuksesta ja 56 000 euron keskimääräisestä aloituspalkasta 6 kuukauden kuluessa valmistumisesta (MMK-luokka 2022).
Tämän mestarin valitseminen on loistava ensimmäinen askel, jos yrität edistyä markkinoinnissasi lisäämällä luovuuttasitai etsit strategisempia ja innovatiivisempia, ratkaisuhakuisia rooleja,joissa luovuuden ja analytiikan yhdistelmää tarvitaan päivittäin.
Opiskelijoiden suosittelut
Ohjelman pääsyvaatimukset
Osoita sitoutumistasi ja valmiutesi menestyä kauppakorkeakoulussa suorittamalla GMAT-koe – yleisimmin käytetty pääsykoe, joka mittaa kriittistä ajattelua ja päättelykykyäsi.
Lataa GMAT-minivisa saadaksesi yleiskuvan kokeessa olevista kysymyksistä.