MSc markkinoinnissa ja tekniikassa
Goldsmiths, University of London
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
London, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
GBP 13 870 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Etusivu / EU kokopäiväisesti: 13330 puntaa; Kansainvälinen kokopäiväinen: 19750 puntaa
Johdanto
MSc Marketing & Technology pyrkii muuttamaan opiskelijat yksilöllisesti koulutetuiksi henkilöiksi, joilla on tarvittavat tiedot ja taidot menestyviksi markkinoijiksi dynaamisilla ja teknologiavetoisilla aloilla.
Netflixin, Airbnb: n ja Teslan kaltaisilla yrityksillä on yksi yhteinen asia: ne rikkovat nykyisten markkinoiden normeja ja käyttävät epätavanomaisia, teknologiavetoisia markkinointitapoja. Perinteinen markkinointikoulutus laiminlyö liian usein näiden yritysten markkinointikyvyt.
MSc Marketing & Technology poikkeaa melko passiivisesta markkinointilogiikasta, jossa oletetaan, että markkinat ja markkinointikanavat ovat todellisuuden kiinteitä piirteitä. Sen sijaan se osoittaa, kuinka johtajat voivat ennakoivasti muokata ja luoda uusia markkinoita ja markkinointimaisemia.
Kaboompics .com / Pexels
Tämän ohjelman tavoitteena on muuntaa opiskelijat yksilöllisesti koulutetuiksi yksilöiksi, jotka ymmärtävät uusien teknologioiden, kuten 3D-tulostuksen, virtuaalitodellisuuden ja esineiden internetin, hyödyntämisen, suunnitella ainutlaatuisia asiakaskokemuksia, häiritä olemassa olevia markkinoita ja luoda kokonaan uusia yhdet.
Ohjelma ohjaa opiskelijoiden huomion merkittäviin ja nouseviin teknologisiin suuntauksiin ja osoittaa, kuinka he voivat käsitellä tärkeitä sosiaalisia ja ympäristöongelmia.
Se pyrkii antamaan opiskelijoille mahdollisuuden löytää uusia markkinamahdollisuuksia, joilla on myönteinen vaikutus talouteen, yhteiskuntaan ja ympäristöön. Opiskelijoilla on tarvittavat taidot siirtyä tehokkaasti nykypäivän tekniikan hallitsemaan markkinointiympäristöön, ja he oppivat olemaan menestyviä markkinoijia digitaalisen markkinoinnin aikakaudella.
Löydät tämän ohjelman arvokkaaksi, jos:
- Tavoitteena on löytää markkinointityö yrittäjäyrityksessä, luovalla tai teknologiavaltaisella teollisuudella ja / tai digitaalisen markkinoinnin alalla.
- mieluummin työskentelevät dynaamisissa ja nopeasti muuttuvissa ympäristöissä
- on yrittäjähenkistä ajattelua ja nauti ajattelusta laatikon ulkopuolella.
- ovat kiehtoneet ihmisten kekseliäisyydestä ja uusimmista teknisistä löytöistä.
- pyrkiä vaikuttamaan myönteisesti yhteiskuntaan.
Mitä opiskelet
MSc Marketing & Technology koostuu:
- kuusi pakollista moduulia (90 yhdistettyä opintopistettä)
- kaksi valinnaista moduulia (30 yhdistettyä opintopistettä)
- tutkimus väitöskirja (60 op)
Pakolliset moduulit
Moduulin otsikko | Laajuus |
Teknologinen innovaatio ja markkinoiden luominen | 15 opintopistettä |
Digitaalinen markkinointi ja brändäys | 15 opintopistettä |
Asiakaskokemusten luominen | 15 opintopistettä |
Markkinointistrategia | 15 opintopistettä |
Markkinointi-analyysi | 15 opintopistettä |
Tutkimuksen suunnittelu ja analyysi | 15 opintopistettä |
Tutkimushanke
Suoritat itsenäisen tutkimuksen, joka keskittyy markkinoinnin, teknologianhallinnan ja innovaatioiden risteykseen. Tutkielman tulee olla korkeintaan 10000 sanaa. Sinua neuvoo kokenut esimies.
Valinnaiset moduulit
Voit valita kaksi valinnaista moduulia muodostamaan loput 30 opintopistettä
Sisäänpääsyvaatimukset
Sinulta odotetaan vähintään 2: 1. Asiaankuuluva työkokemus otetaan huomioon perustutkintotodistuksen sijasta tapauskohtaisesti.
Kansainväliset pätevyydet
Hyväksymme laajan valikoiman kansainvälisiä tutkintoja.
Jos englanti ei ole sinun äidinkielesi, tarvitset IELTS-pisteet (tai vastaavan englannin kielen pätevyyden) 6,5, kirjallisesti 6,5 ja mikään alempi kuin 5,5, jotta voit opiskella tätä ohjelmaa. Jos tarvitset apua englannin kielelläsi, tarjoamme erilaisia kursseja, jotka voivat auttaa sinua valmistautumaan jatko-opiskeluun.
Työpaikat
Monien toimialojen yritysten on selviydyttävä yhä enemmän teknologiavalvotuista markkinointi ympäristöistä. Tämä ohjelma on vastaus tällaisten yritysten markkinointitarpeisiin. Myös yrittäjyyteen perustuvat, teknologiaan perustuvat yritykset arvostavat tämän ohjelman tarjoamia taitoja. Tyypillisiä tehtäviä ovat muun muassa markkinointipäällikön, tuotepäällikön, brändipäällikön, mainospäällikön, PR-johtajan, mediapäällikön, digitaalisen viestinnän johtajan, asiakaspäällikön, markkinointistrategin, markkinointianalyytikon, markkinointikonsultin tai myyntipäällikön tehtävät. .
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Mitä opiskelet
Markkinoinnin ja teknologian MSc-tutkinto koostuu:
- kuusi pakollista moduulia (90 opintopistettä)
- kaksi valinnaista moduulia (30 yhdistettyä opintopistettä)
- tutkimusväitöskirja (60 op)
Pakolliset moduulit
Moduulin otsikko | Krediitit |
Teknologinen innovaatio ja markkinoiden luominen | 15 krediittiä |
Digitaalinen markkinointi ja brändäys | 15 krediittiä |
Asiakaskokemusten luominen | 15 krediittiä |
Markkinointistrategia | 15 krediittiä |
Markkinointianalyysi | 15 krediittiä |
Tutkimussuunnittelu ja -analyysi | 15 krediittiä |
Tutkimusprojekti
Teet itsenäisen tutkimuksen, joka keskittyy markkinoinnin, teknologian hallinnan ja innovaation risteykseen. Väitöskirja saa olla enintään 10 000 sanaa pitkä. Sinua neuvoo kokenut esimies.
Valinnaiset moduulit
Voit valita kahdesta valinnaisesta moduulista loput 30 opintopistettä
Ohjelman tulos
Tämän ohjelman tavoitteena on muuttaa opiskelijat ainutlaatuisesti koulutetuiksi henkilöiksi, jotka ymmärtävät, kuinka hyödyntää uusia teknologioita, kuten 3D-tulostusta, virtuaalitodellisuutta ja esineiden internetiä, suunnitella ainutlaatuisia asiakaskokemuksia, häiritä olemassa olevia markkinoita ja luoda täysin uusia.
Ohjelma ohjaa opiskelijoiden huomion merkittäviin ja nouseviin teknologisiin suuntauksiin ja osoittaa, miten he voivat käsitellä tärkeitä sosiaalisia ja ympäristöön liittyviä ongelmia.
Sen tarkoituksena on antaa opiskelijoille mahdollisuus löytää uusia markkinamahdollisuuksia, joilla on myönteinen vaikutus talouteen, yhteiskuntaan ja ympäristöön. Opiskelijat varustetaan taidoilla, joita tarvitaan tehokkaaseen navigointiin nykypäivän teknologiavaltaisissa markkinointiympäristöissä, ja he oppivat olemaan menestyviä markkinoijia digitaalisen markkinoinnin aikakaudella.
Ihanteelliset opiskelijat
Tämä ohjelma on mielestäsi arvokas, jos:
- pyrkiä löytämään markkinointityö yrittäjäyrityksessä, luovalla tai teknologiavaltaisella alalla ja/tai digitaalisen markkinoinnin alalla.
- työskentelet mieluummin dynaamisissa ja nopeasti muuttuvissa ympäristöissä
- sinulla on yrittäjähenkinen ajattelutapa ja nauti ajattelusta laatikon ulkopuolella.
- kiehtovat ihmisen kekseliäisyys ja uusimmat teknologiset löydöt.
- pyrkivät vaikuttamaan myönteisesti yhteiskuntaan.
Uramahdollisuudet
Työpaikat
Monien toimialojen yritysten on selviydyttävä yhä teknologiavaltaisemmista markkinointiympäristöistä. Tämä ohjelma on vastaus tällaisten yritysten markkinointitarpeisiin. Myös yrittäjähenkiset, teknologiapohjaiset yritykset arvostavat tämän ohjelman tarjoamia taitoja. Tyypillisiä työpaikkoja ovat muun muassa markkinointipäällikön, tuotepäällikön, brändipäällikön, mainospäällikön, PR-päällikön, mediapäällikön, digitaalisen viestinnän päällikön, asiakaspäällikön, markkinointistrategin, markkinointianalyytikon, markkinointikonsultin tai myyntipäällikön tehtävät.
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.