MSc markkinoinnissa
Cardiff University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Cardiff, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
GBP 9 950 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Iso-Britannian/EU:n opiskelijoille. 21 950 puntaa kansainvälisille opiskelijoille
Johdanto
MSc Marketing -ohjelma tarjoaa mahdollisuuden opiskelijoille, joilla on ei-liiketoiminnan johtamisen perustutkinto, saavuttaa perusteellinen ymmärrys markkinoinnista. Markkinointi on keskeinen toiminto kaikille organisaatioille, ja siihen liittyy organisaation ja sen sidosryhmien, kuten asiakkaiden, työntekijöiden, tavarantoimittajien, paikallisten yhteisöjen, valtion ja sääntelyviranomaisten, toiminnan kohdistaminen.
Ohjelma tarjoaa systemaattisen analyysin markkinoinnin kentästä ja sen soveltamisesta useissa yhteyksissä. Tavarakeskeisistä toiminnoista palveluympäristöihin analysoit ensin organisaation kontekstia ja tunnistat tapoja, joilla organisaatio tuottaa arvoa markkinoinnin ja tutkimuksen kautta. Tämän jälkeen opiskelet kahta valinnaista moduulia kiinnostuksen kohteidesi ja uratoiveidesi mukaan. "Markkinointi kontekstissa" -moduuli antaa sinulle mahdollisuuden tutkia markkinoinnin soveltamista nykyaikaisilla alueilla. Ohjelma päättyy markkinointiprojektiin, joka yhdistää markkinoinnin ydinkurssikonseptien soveltamisen tietyn organisaation yhteydessä.
Ohjelma on suunniteltu auttamaan sinua kehittämään luottamusta markkinoinnin ydinkonseptien ja -taitojen ymmärtämiseen ja soveltamiseen. Opit tukevassa ja luovassa ympäristössä, joka kattaa kollegoidesi kansainväliset kokemukset ja monikansallisen henkilöstön tutkimusrikkaassa Business Schoolissa.
Erottuvia piirteitä
- Cardiff Bootcamp: laajennettu esittely, joka on erityisesti suunniteltu upottamaan sinut ohjelmaan ja Cardiffin oppimisyhteisöön.
- Career Enhancer Service: ammatillisten neuvonantajien tuki työelämään pääsyn parantamiseksi ja uratavoitteidesi toteuttamiseksi, mukaan lukien työpajat työnhakutaidoista, CV:n kirjoittamisesta, arviointikeskukset ja haastattelutekniikat sekä pääsy uramessuille, työmahdollisuuksiin ja yritysverkostoihin.
- Ohjelma korkean profiilin yrityspuhujia ja yritysvierailuja.
- Pääsy maailmanlaajuiseen alumniverkostoomme.
- Todellisten markkinoinnin haasteiden ymmärtäminen erilaisissa vastakkaisissa yhteyksissä.
- Markkinointi kontekstissa – integroiva huippumoduuli, jossa aiemmin ohjelman aikana toimitetut kattavat teoriat haastavat kontekstikohtaisia taustoja.
- Viimeinen live-projekti, jonka avulla voit työskennellä ryhmässä ja täydentää organisaation markkinointiprojektiraporttia määriteltyjen ohjeiden perusteella.
- Mahdollisuudet vaikuttaa yhteiskuntaan ja talouteen opiskelemalla ja koulun ulkopuolisella toiminnalla julkisen arvon mukaisesti.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Rakenne
Ohjelma koostuu kuudesta moduulilohkosta sekä markkinointikonsultointiprojektista. Ensimmäinen ja viimeinen moduulilohko on ajoitettu yksinään johdanto- ja huippuoppimiskokemuksiksi. Neljä muuta moduulia on ajoitettu pareittain. Lohkolähestymistapa tarjoaa rikastuttavan mahdollisuuden laajennettuihin oppimistoimintoihin, luokan vuorovaikutukseen ja oppimisen tarkasteluun ymmärryksen lisäämiseksi. Sen avulla voimme myös tarjota ylimääräistä tukea yksittäisille opiskelijoille heidän itseluottamuksensa rakentamiseksi.
Johdantomoduuli luo puitteet muulle ohjelmalle tutkimalla markkinoinnin perusteita. Se upottaa sinut opiskeluympäristöön ja oppimisryhmään.
Opiskelet kaksi markkinoinnin tutkimuksen ja palvelumarkkinoinnin ydinmoduulia ennen kuin valitset kaksi ohjelman neljästä valinnaisesta moduulista. Kaikissa moduuleissa olet alttiina uusimmalle markkinoinnin tutkimukselle ja käytännölle.
Huippukivi "Markkinointi kontekstissa" -moduuli tutkii markkinoinnin ajankohtaisia kysymyksiä, ja aiemmin ohjelmassa esitetty kattava teoria on haastettu kontekstikohtaisia taustoja vasten. Tämä on suunniteltu kehittämään näkemystäsi ja kätevyyttäsi aiheesta.
Ohjelma päättyy markkinointikonsultointiprojektiin, jossa työskentelet ryhmänä kehittääksesi briiffin organisaation kanssa ja suoritat sitten markkinointitutkimuksen vastauksena.
Keskeiset akateemiset ja ammatilliset taidot on integroitu kaikkiin moduuleihin, mikä auttaa rakentamaan itseluottamustasi ja taitojasi, joita tarvitaan menestymiseen sekä ohjelmassa että tulevalla urallasi.
Esitetyt moduulit ovat esimerkki tyypillisestä opetussuunnitelmasta, ja ne tarkistetaan ennen lukuvuotta 2020/21. Lopulliset moduulit julkaistaan syyskuuhun 2020 mennessä.
Ydinmoduulit
Moduulin otsikko | Moduulin ydin | Lopputekstit |
Markkinoinnin perusteet | BST350 | 20 opintopistettä |
Palveluiden markkinointi | BST351 | 20 opintopistettä |
Markkinatutkimus | BST352 | 20 opintopistettä |
Markkinointi kontekstissa | BST353 | 20 opintopistettä |
Markkinointi-projekti | BST360 | 60 opintopistettä |
Valinnaiset moduulit
Moduulin otsikko | Moduulin koodi | Lopputekstit |
Brändin hallinta | BST354 | 20 opintopistettä |
Markkinoinnin analytiikka | BST355 | 20 opintopistettä |
Digitaalinen markkinointi | BST356 | 20 opintopistettä |
Kansainvälinen markkinointi | BST357 | 20 opintopistettä |
Oppiminen ja arviointi
Kuinka minua opetetaan?
Aktiivinen oppimismenetelmä on upotettu MSc Marketingiin. Uskomme, että tehokas oppiminen perustuu kahteen asiaan - osallistumiseesi erilaisiin kokemuksiin ja tapaan, jolla ymmärrät nämä kokemukset sekä yksilöllisesti että muiden kanssa.
Näin ollen jokainen oppimislohko sisältää erilaisia aktiviteetteja, kuten tapaustutkimuksia, videoita, minitiimihaasteita, roolileikkejä, yritysvierailuja ja alan puhujia, jotka kaikki on suunniteltu esittelemään uusia ideoita ja kehittämään ymmärrystäsi.
Autamme sinua parantamaan korkeamman tason reflektiivisiä taitoja, joihin tutustuit ensimmäisen tutkintosi aikana, mukaan lukien havainnointi, analyysi ja synteesi varmistaaksemme, että pystyt kehittämään kattavan näkemyksen ja selkeät johtopäätökset näistä kokemuksista.
Tuemme sinua myös työskentelemään muiden opiskelijoiden kanssa pohtimaan olemassa olevia tietojasi ja taitojasi. Ymmärryksen jakaminen muiden kanssa on myös tärkeää, ja yhteistoiminnallinen oppiminen antaa sinulle mahdollisuuden rakentaa uusia oivalluksia markkinoinnin luonteesta erilaisissa yhteyksissä. Sinua kannustetaan työskentelemään yhteistyössä erilaisissa tiimeissä ja pohtimaan erilaisia vaihtoehtoisia käsityksiä ja käytäntöjä.
Myös uuden oppimisen kokeileminen on tärkeää. Integroit ja sovellat uusia käsityksiä sekä uusia markkinointitaitoja kuhunkin oppimislohkoon sisältyviin käytännön tehtäviin ja virallisiin kurssitöihin.
Arvioitujen moduulien rinnalla ohjelmatason toimilla tuetaan osaamisen kehittämistä ja markkinoinnin nykytodellisuutta tulkitaan edelleen.
Miten minua tuetaan?
Yliopisto tarjoaa runsaasti tukea jatko-opiskelijoille. Näitä ovat:
Ura- ja sijoitustuki
Omistautunut harjoittelupäällikkömme tarjoaa neuvoja saatavilla olevista työharjoitteluista, harjoittelupaikoista, työkokemuksesta ja mahdollisuuksista parantaa ansioluetteloasi ja laajentaa näköalojasi. Tukea työhakemuksiin ja haastattelutekniikoihin saa myös Kauppakorkeakoulun sisäiseltä urakonsultilta.
Oppimisen keskus
Learning Central on yliopiston virtuaalinen oppimisympäristö. Kaikki ohjelma- ja moduulimateriaalit julkaistaan täällä, jotta opiskelijat voivat käyttää niitä ennen luentoja, niiden aikana ja niiden jälkeen.
Kirjastot
Ohjelmaan osallistuvien saatavilla on erilaisia paperi- ja sähköisiä kopioita kirjoista, lehdistä ja tietokannoista. Aberconwayn kirjasto sijaitsee kauppakorkeakoulun pääsivustolla, ja lisäresursseja on saatavilla muissa kirjastoissa koko kampuksella. Monet lehdet ja kirjat ovat saatavilla myös sähköisesti.
Henkilökohtainen tutorjärjestelmä
Jokaiselle opiskelijalle annetaan henkilökohtainen ohjaaja. Tämä akateemisen henkilökunnan jäsen ylläpitää yleiskatsausta oppimis- ja koulutuskokemuksistasi. Jos sinulla on vaikeuksia, henkilökohtainen ohjaajasi on paikalla kuuntelemassa ja mahdollisuuksien mukaan antamassa ammatillista ohjausta tai muuten ohjaamassa sinut asianmukaiseen tukilähteeseen.
Opiskelijoiden neuvontapalvelu
Opiskelijoille tarjotaan ilmaista, puolueetonta, tuomitsematonta ja luottamuksellista palvelua monenlaisissa henkilökohtaisissa, taloudellisissa ja akateemisissa asioissa.
Vammaisuus ja dysleksiapalvelu
Luottamuksellista neuvontaa ja tukea tarjotaan opiskelijoille, jotka ovat vammaisia tai joilla on erityisiä oppimisvaikeuksia (esim. lukihäiriö) tai pitkäaikainen sairaus.
Neuvontapalvelu
Cardiff University neuvontapalvelu tarjoaa yliopistoyhteisön jäsenille mahdollisuuden tarkastella asioita, jotka estävät heitä maksimoimasta koko potentiaaliaan, ja tutkia muutosvaihtoehtoja. Neuvontapalvelu on luottamuksellinen ja maksuton. Se on saanut kansainvälistä tunnustusta yksilö- ja ryhmäneuvonnan osaamiskeskuksena.
Miten minua arvioidaan?
Lohko-ohjelmarakenne tarjoaa sinulle runsaasti mahdollisuuksia pohtia oppimistasi ja kehittymistäsi epävirallisesti. Jokaiseen moduuliin on rakennettu lyhyitä tietojen/taitojen tarkistustoimintoja, joiden avulla voit tarkistaa edistymisesi ja parantaa lähestymistapaasi oppimiseen. Tämä lisää itseluottamustasi ja parantaa lähestymistapaasi virallisiin arviointitehtäviin.
Erilaiset muodolliset arviointitehtävät tarjoavat mahdollisuuden tutkia käsitteitä ja malleja luovilla ja käytännöllisillä tavoilla. Näitä ovat esitykset, tapaustutkimukset, raportit ja tentit. Työskentelet yksin ja osana tiimiä, aivan kuten tekisit työpaikalla.
Kaikki muodolliset arvioinnit suoritetaan kussakin moduulissa. Tämä mahdollistaa perusteellisemman konsolidoinnin ja soveltamisen, jota tarvitaan onnistuneeseen suoritukseen arviointitehtävissä, jotka perustuvat ammattilaisten tekemään monimutkaiseen toiminnallisen tason työhön. Se heijastaa myös realistisia työpaikan aikatauluja tehtävien suorittamiselle.
Ohjelman tulos
Mitä taitoja aion harjoitella ja kehittää?
Tämän ohjelman oppimistuloksissa kuvataan, mitä voit tehdä Cardiff Universityopiskelun tuloksena. Ne auttavat sinua ymmärtämään, mitä sinulta odotetaan.
Ohjelman osaamistavoitteet löytyvät alta:
Tieto ja ymmärrys:
Kun ohjelma on suoritettu onnistuneesti, osaat:
- Osoita syvällinen ymmärrys markkinoinnin keskeisistä käsitteistä.
- Arvioi markkinoinnin periaatteet, teoria ja sovellukset.
- Analysoi markkinoinnin ajankohtaisia kysymyksiä ja niiden yhteiskunnallista vaikuttavuutta.
- Arvioi markkinointikontekstien tärkeitä näkökohtia.
Henkiset taidot:
Kun ohjelma on suoritettu onnistuneesti, osaat:
- Sovella markkinoinnin periaatteita käytäntöön.
- Analysoi markkinointiskenaarioita ja laadi näyttöön perustuvia suosituksia.
- Käytä tietoa alkuperäisellä tavalla.
Ammatilliset käytännön taidot:
Kun ohjelma on suoritettu onnistuneesti, osaat:
- Arvioi teorian sovelluksia käytäntöön ja luo toimivia ratkaisuja.
- Ratkaise sovellettujen markkinointiskenaarioiden ongelmia.
- Käsittele monimutkaisia asioita järjestelmällisesti ja luovasti.
- Analysoi monimutkaisia ongelmia tarkkojen tietojen perusteella ja kommunikoi selkeästi erikoistuneille tai ei-erikoistuneille yleisöille.
Siirrettävät / avaintaidot:
Ohjelman onnistuneen suorittamisen jälkeen pystyt osoittamaan:
- Kommunikoi ideoita, periaatteita ja teorioita tehokkaasti suullisin, kirjallisin ja käytännön keinoin.
- Työskentele tehokkaasti tiimissä ja yksilönä.
- Käytä digitaaliteknologiaa soveltavassa oppimisympäristössä.
- Työskennelkää eri aikatauluissa ohjelmatehtävien ja -tuotosten vaatimusten mukaisesti.
Galleria
Uramahdollisuudet
Ohjelma mahdollistaa uusia mahdollisuuksia markkinointiuralle täydentäen ensimmäisessä tutkinnossasi hankkimiasi taitoja ja tietoja. Markkinoinnin maisteri tarjoaa edistysaskeleen opiskelijan omalla tieteenalalla täydentävän asiantuntemuksen ja erottautumisen kautta muista alan ehdokkaista.