MSc markkinointi ja kuluttajapsykologia
University of Sussex Business School
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Brighton, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
GBP 22 500 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Kotiopiskelijat: 12 450 puntaa vuodessa kokopäiväisille opiskelijoille. Kansainväliset opiskelijat: 22 500 puntaa vuodessa kokopäiväisille opiskelijoille
Tule mukaan kampukselle Masters Open Day -päivään lauantaina 2. maaliskuuta
Tapaa Business Schoolin tiedekuntamme ja löydä itsellesi sopiva kurssi.
Johdanto
Tärkeimmät tiedot
- Kesto: 1 vuoden kokopäiväinen
- Aloituspäivä: syyskuu 2021
- Hakemus viimeistään: 1. elokuuta 2021 (kansainvälinen), 1. syyskuuta 2021 (Iso-Britannia)
- Top 10 Isossa-Britanniassa yritystoiminnasta (Times Higher Education World University Rankings 2020)
- Kolmas Isossa-Britanniassa vuotuisista tutkimustuloista vuosina 2015-2019 (Chartered Association of Business Schools)
- Top 10 Britanniassa psykologiassa (Times Higher Education World University Rankings by Subject 2021)
Opi kuinka menestyvät organisaatiot käyttävät psykologiaa ymmärtääkseen kuluttajien käyttäytymistä ja hankkivat taitoja soveltaa psykologiaa liiketoimintaympäristössä. Kuluttajapsykologia on avain:
- Ostajan käyttäytymisen ymmärtäminen
- Antaa organisaatioille mahdollisuuden suunnitella innovatiivisia tuotteita
- Tehokkaiden viestintäviestien luominen.
Tämä kurssi valmistaa sinut uraan, joka perustuu molempiin tieteenaloihin - haluatko työskennellä markkinoinnissa tai soveltaa psykologisia teorioita liike-elämään. Opinnot huipentuvat tutkimushankkeeseen, joka yhdistää markkinoinnin ja psykologian.
Voit hyötyä psykologian University of Sussex Business School kauppakorkeakoulun akateemisesta asiantuntemuksesta ja alan kokemuksesta.
Akkreditointi
University of Sussex Business School on akkreditoitu EQUIS: n kautta, joka on kattavin yritys- ja hallintokoulujen institutionaalinen akkreditointijärjestelmä. Akkreditointi varmistaa tarkan laadunvalvonnan, vertailun kansainvälisiin standardeihin ja on tunnustettu maailmanlaajuisesti.
Teemme kaikkemme tarjotaksemme sinulle tässä esitteessä kuvatut kurssit, palvelut ja palvelut. Saatamme kuitenkin joutua tekemään muutoksia merkittävien häiriöiden takia, esimerkiksi vastauksena COVID-19: een. |
Sisäänpääsyvaatimukset
Yhdistyneen kuningaskunnan vaatimukset
Koulutusvaatimukset
- Sinulla on yleensä oltava ylemmän toisen luokan (2.1) perustutkintotodistus tai korkeampi.
Aihekohtaiset vaatimukset
- Pätevyytesi voi olla mikä tahansa aihe. Sinua voidaan harkita myös kurssille, jos sinulla on muuta ammatillista pätevyyttä tai vastaavan aseman kokemusta.
Kansainväliset vaatimukset
Englannin kielivaatimukset
- IELTS (akateeminen): vakiotaso (6,0 kokonaisuudessaan, sisältäen vähintään 5,5 kussakin komponentissa).
Englanninkielinen tuki
- Jos et täytä tutkintosi englanninkielisiä vaatimuksia, saatat pystyä suorittamaan esiopetuskurssin.
Hakijoiden pääsyä koskevat tiedot
Miten hakea
- Voit hakea Sussexiin jatko-opiskelujärjestelmämme avulla.
Henkilökohtainen lausunto
- Joo. Sinun on lähetettävä henkilökohtainen lausunto osana hakemustasi.
moduulit
Suunnittelemme näiden moduulien suorittamista lukuvuonna 2021/22. Näihin moduuleihin saattaa kuitenkin tulla muutoksia vastauksena COVID-19: een tai henkilöstön saatavuuden, opiskelijoiden kysynnän tai opetussuunnitelmamme päivitysten vuoksi. Joitakin moduuliyhdistelmiä ei voi olla mahdollista ottaa käyttöön aikataulutusrajoitusten vuoksi. Varmistamme, että ilmoitamme hakijamme moduulien olennaisista muutoksista mahdollisimman pian.
Core-moduulit
Kurssin kaikki opiskelijat ottavat Core moduulit. He antavat sinulle vankan perustan valitulle aiheelle ja valmistautuvat tutustumaan aiheisiin, jotka kiinnostavat sinua eniten.
Syksyn opetus
Kevään opetus
- Edistynyt markkinointi-analyysi
- Psykologian soveltaminen liiketoiminnassa ja politiikassa
- Kuluttajapsykologian nykyaikaiset sovellukset: Neuromarketing ja sen jälkeen
- Markkinoinnin etiikka ja yhteiskunta
- Psykologiset menetelmät markkinoinnissa ja kuluttajatutkimuksessa
Kesäopetus
vaihtoehdot
Ydinmoduulien ohella voit valita vaihtoehtoja laajentamaan näköalaa ja räätälöimään kurssisi kiinnostuksen kohteidesi mukaan. Tämä luettelo antaa sinulle maun vaihtoehdoistamme, joita tarkistetaan jatkuvasti ja jotka voivat muuttua esimerkiksi vastauksena opiskelijoiden palautteeseen tai viimeisimpään tutkimukseen.
Vaikka tavoitteena on, että opiskelijat valitsevat haluamansa yhdistelmät vaihtoehdoista, tätä ei voida taata, ja siihen sovelletaan aikatauluja. Vaihtoehdot voidaan ryhmitellä, ja jos on, opiskelijat voivat valita tietyn määrän vaihtoehtoja tietyssä ryhmässä käytettävissä olevasta valinnasta.
Kevään opetus
- Neuvottelujen hallinta
- Markkinointi ja viestintä digitaalisella aikakaudella
- Strateginen brändinhallinta
Kevät- ja kesäopetus
- Empiirinen projekti kuluttajapsykologiassa
- Empiirinen projekti markkinoinnissa ja kuluttajapsykologiassa
Palkkiot ja apurahat
palkkiot
- Kotiopiskelijat: 12 450 puntaa vuodessa kokopäiväisille opiskelijoille
- Kanaalisaaret ja Mansaari: 12 450 puntaa vuodessa kokopäiväisille opiskelijoille
- Kansainväliset opiskelijat: 22 500 puntaa vuodessa kokopäiväisille opiskelijoille.
Jos olet itse rahoittama kansainvälinen opiskelija, sinun on maksettava lukukausimaksu.
Miten voin rahoittaa tietoni?
Apurahat
Tavoitteenamme on varmistaa, että jokainen opiskelija, joka haluaa opiskella kanssamme, kykenee taloudellisista esteistä huolimatta yllättäen houkuttelemaan lahjakkaita ja ainutlaatuisia yksilöitä.
Työskentele opiskellessasi
Ura- ja työllistymiskeskuksemme voi auttaa sinua löytämään osa-aikatyötä opiskellessasi.
Työpaikat
Markkinointi- ja kuluttajapsykologian MSc avaa uramahdollisuuksia sekä markkinoinnissa että psykologiassa. Valmistaudu erilaisiin tehtäviin mukaan lukien:
- Nopeasti liikkuvat kulutustavarat (FMCG)
- Vähittäiskaupan markkinointi
- Tuotemerkin hallinta
- Communications
- Julkiset suhteet
- Markkinatutkimus
- Kuluttajien oivallusten hallinta
- konsultointi
- Tavaroiden ja palvelujen innovaatio
- Sosiaalinen markkinointi ja kanavien hallinta.
Uramahdollisuudet
Markkinointi- ja kuluttajapsykologian maisterimme avaa uravaihtoehtoja sekä markkinoinnissa että psykologiassa. Valmistaudu erilaisiin rooleihin, mukaan lukien:
- Nopeasti liikkuvat kulutustavarat (FMCG)
- Vähittäiskaupan markkinointi
- Brändin hallinta
- Viestinnän
- Suhdetoiminta
- Markkinatutkimus
- Kuluttajaymmärryksen hallinta
- Konsultointi
- Tavaroiden ja palvelujen innovointi
- Sosiaalinen markkinointi ja kanavien hallinta
Galleria
Opetussuunnitelma
Aiomme suorittaa nämä moduulit lukuvuonna 2023/24. Näihin moduuleihin voi kuitenkin tulla muutoksia vastauksena COVID-19:ään tai henkilöstön saatavuuden, opiskelijoiden kysynnän tai opetussuunnitelmamme päivitysten vuoksi. Joitakin moduuliyhdistelmiä ei ehkä ole mahdollista ottaa aikataulurajoitusten vuoksi. Varmistamme, että ilmoitamme hakijoillemme moduulien olennaisista muutoksista mahdollisimman pian.
Ydinmoduulit
Ydinmoduuleja suorittavat kaikki kurssin opiskelijat. Ne antavat sinulle vankan pohjan valitsemallesi aiheelle ja valmistavat sinua tutkimaan sinua eniten kiinnostavia aiheita.
Syksyn opetus
- Ostajan käyttäytyminen
- Klassinen ja nykyaikainen sosiaalipsykologia
- Psykologian tutkimustaidot
Kevään opetus
- Edistynyt markkinointianalytiikka
- Psykologian soveltaminen liiketoiminta- ja politiikkakonteksteissa
- Nykyaikaiset sovellukset kuluttajapsykologiassa: neuromarkkinointi ja sen ulkopuolella
- Markkinoinnin etiikka ja yhteiskunta
- Psykologiset menetelmät markkinointiin ja kuluttajatutkimukseen
Kesäopetus
- Liiketoiminnan analyysiraportti
Asetukset
Ydinmoduulien lisäksi voit valita vaihtoehtoja laajentaaksesi näköalojasi ja räätälöidäksesi kurssisi kiinnostuksen kohteidesi mukaan. Tämä luettelo antaa sinulle esimakua vaihtoehdoistamme, joita tarkastellaan jatkuvasti ja jotka voivat muuttua esimerkiksi opiskelijoiden palautteen tai uusimman tutkimuksen seurauksena.
Vaikka tavoitteenamme on, että opiskelijat valitsevat haluamansa vaihtoehtojen yhdistelmät, tätä ei voida taata, ja siihen sovelletaan aikataulua. Vaihtoehdot voidaan ryhmitellä, ja jos näin on, opiskelijat voivat valita tietyn määrän vaihtoehtoja missä tahansa ryhmässä käytettävissä olevasta valinnasta.
Kevään opetus
- Neuvottelujen hallinta
- Markkinointi ja viestintä digitaalisella aikakaudella
- Strateginen brändinhallinta
Kevät- ja kesäopetus
- Empiirinen projekti kuluttajapsykologiassa
- Empiirinen projekti markkinoinnissa ja kuluttajapsykologiassa
Teemme kaikkemme tarjotaksemme sinulle tässä esitteessä kuvattuja kursseja, palveluita ja tiloja. Saatamme kuitenkin joutua tekemään muutoksia merkittävien häiriöiden vuoksi, esimerkiksi vastauksena COVID-19:ään.
Pääsymaksut
Rankingit
- 1. Isossa-Britanniassa vuosittaisilla tutkimustuloilla 2020/2021 (Chartered Association of Business Schools)
- 13. sija Isossa-Britanniassa liiketoiminnassa ja taloustieteessä (The Times Higher Education World University Rankings aiheittain 2022)
- = 14. sija Isossa-Britanniassa psykologiassa (The Times Higher Education World University Rankings aiheittain 2022)
Ohjelman lukukausimaksu
Apurahat ja rahoitus
We are pleased to announce that all international applicants, who study a full-time master's course at the University of Sussex Business School, will receive a £2,000 Award towards their overseas tuition fee.
We want to do our best to make sure that all international students have the opportunity to study at our EQUIS and AMBA-accredited schools.