MSc markkinointi
NEOMA Business School
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Paris, Ranska
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
15 - 24 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 18 500 *
Hakemuksen määräaika
31 Jul 2024
Aikaisin aloituspäivä
Oct 2024
* 1 vuoden kurssille | 28,100 € 2-vuotiselle MSc-vaihtoehdolle
Katso kaikki tulevat verkko- ja kampustapahtumamme!
Johdanto
MSc Marketing on kokopäiväinen maisteriohjelma, jota opetetaan englanniksi ja joka tarjoaa syvällistä tietoa markkinoinnista.
Ohjelman tavoitteena on valmistaa opiskelijoita monipuoliseen markkinointiuraan nykyisillä kansainvälisillä markkinoilla, joille on ominaista radikaali digitaalinen muutos.
Tämä Master of Science kattaa viimeisimmän markkinointiosaamisen pääalueet, joissa yhdistyvät akateeminen tietämys ammatillisten asiantuntijoiden kokemukseen, jotka jakavat todellisia liiketoimintaesimerkkejä.
Sen opetussuunnitelma keskittyy pyrkimyksiin luoda, kommunikoida ja tuottaa arvoa tuotemerkkien, tuotteiden ja palvelujen kautta.
MSc Marketing koostuu ydinohjelmasta ja keskittymisradasta. Ydinohjelman tavoitteena on tarjota opiskelijoille maailmanlaajuinen ja strateginen perusta markkinoinnissa, kun taas keskittymisraita antaa heille asiantuntemusta jollakin seuraavista kolmesta alasta:
- Digitaalinen markkinointi ja datamarkkinointi
- Kansainvälinen brändinhallinta
- Ylellinen markkinointi
5 syytä liittyä ohjelmaan
- Kehitä laaja ja mestarillinen ymmärrys markkinointikysymyksistä ja rakenna samalla strategista ja erityistä tietämystä keskittymän valinnan kautta.
- Rakenna syviä kriittisiä ja analyyttisiä taitoja markkinoinnin eri osa-alueilla.
- Käytä taitojasi hankkiaksesi alan keskeisiä sertifikaatteja ja pätevyyksiä.
- Aloita urasi ja tule avaintoimijaksi kansainvälisessä markkinoinnissa.
- Hyödy NEOMA Business Schooltehokkaasta ammatillisesta verkostosta.
Opetussuunnitelma
- Ylellinen markkinointi
Galleria
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
Tarjoamme useita rahoitusratkaisuja, jotka löydät täältä.
Lisätietoja aiheesta:
Excellence- ja Eiffel-stipendejä varten ota yhteyttä: [email protected]
Muita stipendejä varten ota yhteyttä: [email protected]
Ohjelman tulos
Markkinoinnin MSc:n tavoitteena on valmistaa ehdokkaita menestymään kansainvälisen markkinoinnin monipuolisella alalla. Valmistuneet saavat tiedot ja taidot vaikuttaa, vaikuttaa ja tuottaa tuloksia alalla, jolle on ominaista jatkuva muutos.
Ohjelman päätyttyä opiskelijat voivat:
- Hallitse markkinoinnin avainalueiden perusteet
- Analysoi tietoja ja hanki keskeisiä oivalluksia onnistuneiden markkinointistrategioiden suunnittelemiseksi ja toteuttamiseksi
- Hyödynnä vahvasta pehmeiden ja kovien taitojen työkalusarjasta menestyäksesi nopeatempoisessa digitaalisessa maailmassa
Master of Science, "Grade de Master" / Taso 7 pätevyys RNCP:ssä (ranskalainen ammattitodistusrekisteri) / kansainvälisen johtamisen jatkotutkinto
Ohjelmaan päästyään opiskelijat voivat:
- Hallitse markkinoinnin avainalueiden perusteet
- Analysoi tietoja ja hanki keskeisiä oivalluksia onnistuneiden markkinointistrategioiden suunnittelemiseksi ja toteuttamiseksi
- Hyödynnä vahvasta pehmeiden ja kovien taitojen työkalusarjasta menestyäksesi nopeatempoisessa digitaalisessa maailmassa
Kansainvälisen johtamisen korkeakoulututkinnon (DESSMI) myöntävä MSc Marketing -ohjelma antaa valmiudet:
- Tee toiminnallinen analyysi ja toteuta toimintasuunnitelma, joka sisältää digitaalisia, kestäviä ja kansainvälisiä komponentteja
- Tee tieteellinen tutkimus ja anna suositus
- Kehitä eettisiä johtajuuskykyjä johtoaseman vahvistamiseksi
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
NEOMA Business School MSc Marketing voi avata oven useille tulevaisuuden uralle, kuten:
- Tuotepäällikkö
- Yhteisön johtaja
- Sisältöpäällikkö
- Asiakassuhdepäällikkö
- Markkinointipäällikkö
- Markkinointistrategia
- Tuotepäällikkö
- Projektipäällikkö
- Social Media Manager
- Web-liikenteen hallinta