MSc muodissa ja ylellisessä markkinoinnissa
York St John University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
London, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
GBP 9 300 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Koti- ja EU-opiskelijat vuodessa; Kansainväliset / EU: n ulkopuoliset opiskelijat: 12 750 puntaa vuodessa
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Ole eturintamassa muodin ja ylellisyyden markkinointikäytännöissä.
Kurssin yleiskuvaus
Kokemus on kaikkea. Ylellinen markkinointi tarkoittaa sitä, miten tuotemerkit saavat ihmiset tuntemaan. Kurssi on suunniteltu tukemaan urasi etenemistä sekä henkilökohtaista ja ammatillista kehitystään, ja se rakentaa taitojasi erityisesti muoti- ja ylellisyystapahtumissa. Kehität kriittistä ymmärrystä organisaatioiden mittasuhteista, prosesseista, mahdollisuuksista ja haasteista, jotka luovat, suunnittelevat, valmistavat, jakavat, markkinoivat ja myyvät tavaroita ja palveluja kilpailukykyisissä, nopeatempoisissa ylellisyystuotteissa ja muodissa.
Sisäänpääsyvaatimukset
- Hakijoilla on yleensä vähintään 2: 2 kunnianosoitus tutkintoon liittyvässä kurinalaisuudessa, mutta hakijoille, jotka saavat 2: 2-palkinnon tutkinnon, voidaan harkita mitä tahansa aihetta, kunhan he ovat suorittaneet asiaankuuluvan työkokemuksen tai voivat osoittaa vahvan käsityksen tutkimusalueelle.
- Opiskelijat, joiden äidinkieli ei ole englanti, tarvitsevat IELTS 6: n tai sitä korkeamman, vähintään 6: n paikkakunnalla tai vastaavalla.
Opintojakson sisältö
Viestintä ja yhteys ovat välttämättömiä ylellisyystuotteiden menestykselle. Kuluttajien käyttäytyminen on yhä monimutkaisempaa, kun ihmiset tulevat vaativammiksi ja vaativammiksi tuotteistaan. Asiakkaiden tarpeet ovat muuttuneet viime vuosina, koska kuluttajat kehittävät entistä kattavamman tietoisuutta esimerkiksi kestävyydestä, aitoudesta ja avoimuudesta.
Tämä ylellisyyttä ja muotimarkkinointia käsittelevä maisteriohjelma ottaa nykyaikaisen ja huippuluokan lähestymistavan Luxury- ja Fashion-pohjaiseen koulutukseen. Käsittelemällä uusia kulutussuuntauksia, se kehittää opiskelijoita, jotka ovat organisatorisesti keskittyneet nykypäivän kuluttajiin, koska ne arvioivat jatkuvasti prioriteettiaan ja kyseenalaistavat, mitä he todella arvostavat.
Markkinointimallin koko leveys kattaa tärkeimmät menetelmät, joita tuotemerkit käyttävät itsensä erottamiseksi tässä ylellisessä markkinapaikassa. Voit keskustella visuaalisten sosiaalisten verkkojen vaikutuksista, paljastaa tuotemerkkien takana olevan tarinankerronnan ja löytää online-ympäristöjen vaikutuksen myynnin maailman monipuolistamiseen. Kokemusmarkkinoinnista aina digitaalisiin strategioihin, jotka tekevät tänään suurimman mahdollisen mainonnan, tämä kurssi on brändianalyysin eturintamassa.
Tutki parhaita käytäntöjä esimerkiksi uuden yrityksen ideoiden syntymisessä, oikeudellisessa perustamisessa ja suojaamisessa, liiketoiminnan rahoituksessa ja tehokkaassa liiketoiminnan suunnittelussa.
Kurssin rakenne
Opetussuunnitelma tarjoaa urakeskeisen yleiskuvan näistä toimialoista ja varmistaa, että jätät ajan tasalla olevan tiedon ja soveltuvien taitojen. Mukautetut ja nykyaikaiset moduulit auttavat sinua valmistelemaan tulevia urasuunnitelmia. Ohjelman filosofiaan integroituna on mahdollisuus yhdistää ja yhdistää teoriaa ja käytäntöä sekä mahdollisuuksia harjoittaa harjoittelua, yritystoiminnan varjostusta, konsultointihankkeita ja suoria yritystutkimuksia.
Voit parantaa ja kehittää omaa taitopohjaasi, joka auttaa sinua valmistautumaan ylellisyystyöhön ja muotialoihin, ja jonka avulla voidaan kehittää erityisosaamista ja strategisia taitoja, joita tarvitaan kestävän muodin ja ylellisyystoiminnan luomisessa ja hallinnassa. Autamme vahvistamaan työllistyvyyttäsi osallistumalla moniin opetus- ja oppimiskokemuksiin. Saat mahdollisuuden hankkia alan kokemuksia ja osallistua projektityöhön tekemällä yhteistyötä alan asiantuntijoiden ja alan ammattilaisten kanssa. Luokittelematon perjantai auttaa helpottamaan aikaa alan kokemuksille.
Osallistut aktiivisiin ja tukeviin foorumeihin ja hyödyntää alan käytännön asiantuntemusta. Tarjoamme sinulle tukevan alustan kriittiselle pohdinnalle soveltamalla akateemisia teorioita todellisiin työhön perustuviin tilanteisiin. Tämä heijastuu useisiin arviointimenetelmiin, joita käytetään organisaatiopohjaisten toimintojen peiliin.
Ohjelman merkittävä piirre on vuosittainen kenttäkierros, jossa käydään kansainvälisillä pääkaupungeilla ja ryhdytään toimimaan alan johtajien kanssa tutkimaan lippulaivamyymälöitä, jotka tarjoavat maailmanluokan kokemuksellista ylellisyyttä. Kuulet myös kansainvälisistä muodista ja ylellisyystuotteista siitä, miten ne suunnittelevat, kehittävät ja markkinoivat tavaroita jatkuvasti muuttuvien markkinoiden tarpeiden mukaisesti.
moduulit
Kaikki moduulit ovat pakollisia:
Ylellisyys- ja muotimarkkinoinnin liiketoiminta, 15 op
Kyky tunnistaa ja tyydyttää asiakkaiden tarpeet ei ole koskaan ollut niin tärkeä, sillä kuluttajakysymyksissä on viime aikoina tapahtunut muutoksia kohti harkittuja ja harkittuja ostoja. Opit markkinointiin liittyvästä teoriasta ja toiminnasta ylellisyys- ja muotiteollisuudessa. Ymmärrät kuinka organisaatiot voivat tunnistaa ja vastata sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien tarpeisiin.
Sinulle esitellään tietyt markkinointikonseptit, kuten markkinointimallit, Porterin ”viiden voiman” menetelmä, markkinointiviestinnän yhdistelmä ja tuotekehitysprosessi. Tarkastellaan markkinoinnin määritelmän laajempaa ymmärtämistä, markkinoinnin roolia, sen toimintoja ja erilaisia käsitteitä, jotka voivat auttaa markkinoinnin ammattilaista. Sitten keskitytään markkinointiteorian soveltamiseen ja mukauttamiseen ylellisyyden ja muodin maailmaan.
Kokeellisen ylellisyyden teoria ja käytännöt, 15 op
Tutkit ylellisyyttä edustavien kulutustavaroiden ja palveluiden alalla kehittyneiden nykyajan teorioiden, käytäntöjen, suuntausten ja työskentelytapojen keskittymällä keskittymällä kehittyvään luksusmatkojen, moottoriurheilun, vieraanvaraisuuden ja aktiviteettiteollisuuden aloihin.
Tutkimalla kuinka ylelliset muotitalot voivat luoda merkityksellisiä kokemuksia ja kokemuksellisia luksushetkiä kuluttajien kanssa, tämä moduuli antaa sinun ymmärtää, arvioida kriittisesti ja soveltaa käsitteellisiä puitteita ja teoriaa globaalien ylellisyyspalvelujen alueelle ja arvostaa ylellisempien palveluiden hienostuneempia alueita. Kehität ymmärrystäsi ylellisyyspalvelujen organisaatiokulttuurista ja vieraanvaraisuudesta.
Luennoissa tarkastellaan aiheita, kuten ylellisyyttä edustavien kulutustavaroiden teollisuutta, ylellisyysbrändipalvelujen ja tuotteiden ominaisuuksia, ylellisyysbrändien poliittista taloudellisuutta, kuluttajien roolia teollisuudessa ja teollisuuden tärkeimpiä suuntauksia. Opit kuinka luoda aitoja ja tarkoituksenmukaisia suhteita luksustuotteiden kuluttajiin ja kuinka kehittää näitä suhteita luomalla samalla maailmanluokan ylellisyyttä.
Yleismaailmalliset trendit ja kehitys, 15 op
Ylellisyyssektorin muutosvauhti on nopea. Menestyneimpiä luksusyrityksiä haastetaan säännöllisesti, ja heidät vaaditaan harkitsemaan uudelleen strategista suuntaansa, jotta ne pysyisivät merkityksellisinä kuluttajille.
Kilpailukykynsä vuoksi luksusyritysten on ymmärrettävä keskeiset kysymykset, jotka muuttavat tätä alaa. Tässä moduulissa tutkitaan suuntauksia ja kehitystä, jotka muuttavat ylellisyysmarkkinoita ja arvioivat markkinointimenetelmiä, joita luksusyritysten tulisi kehittää vastauksena kuluttajien muutoksiin. Viimeisimmistä teollisuuden näkemyksistä ja markkinatiedoista yhdistämällä tapaustutkimusoppiminen reaaliaikaiseen projektityöhön ja isäntävieraiden edustajiin kaikkialla ylellisyysteollisuudessa.
Keskityt analysoimaan ylellisyyssektorin makroympäristöpaineita ja miten nämä ovat viime aikoina kehittyneet. Tähän sisältyy keskittyminen muuttuviin radikaaleihin muutoksiin kuluttajien odotuksissa ja digitaalimaailman merkittäviin edistyksiin, oppimiseen, kuinka luksusyritykset voivat parhaiten vastata lyhytaikaisiin suuntauksiin ja pitkäaikaisiin muutoksiin, joita tarvitaan selviytymiseen. Tutkitaan uuden kuluttajamallin malleja keskittyen siihen, kuinka ylellisyysjärjestöt voivat vastata eettisten käytäntöjen, kestävyyden, aitouden, kuluttajien luoman sisällön ja jakamisen talouden globaaleihin suuntauksiin.
Muotien ostaminen, markkinointi ja logistiikka, 15 op
Kun tuote asetetaan muodin ja ylellisyyden markkinointiprosessin keskipisteeseen, tämä moduuli hahmottelee, kuinka markkinoinnin menestys määräytyy muodin ja luksusyritysten kehittämien tai hankkimien tuotteiden ja palveluiden soveltuvuuden, vahvuuden ja erottamiskyvyn perusteella.
Ohjelman muiden moduulien kehittämistä tiedoista ja oivalluksista, jotka tutkivat käsitteitä kuten kuluttaja- ja markkinatrendit ja tehokkaan brändinhallinnan periaatteet, tämä moduuli keskittyy tietoanalyysin, taloudellisen tuloksen tarkastelun ja projektisuunnittelun avaintaidoihin. Perustana johtavien verkkotrendiorganisaatioiden, kuten WGSN: n ja InStyle: n näkemyksiin ja asiantuntemukseen, rakennat monipuolista yritysmaailmaa edustavien muoti- ja ylellisyyttä ostajien asiantuntemuksen ja kokemuksen lisäksi rakennat yhteysverkoston ja arvion luotettavista digitaalisista resursseista. .
Moduulin perusteena on paljastaa sinut mahdollisimman elämällisellä tavalla monimutkaisuuksille, haasteille ja vaatimuksille, jotka liittyvät tehokkaan ostosuunnitelman ja toimintabudjetin kehittämiseen. Tärkeintä on, että tämä moduuli tarjoaa sinulle mahdollisuuden kuulustella hankintaprosessiin liittyviä eettisiä ja kestäviä kysymyksiä kaikilla muotien ja ylellisyyden toimitusketjun alueilla. Analysoimalla huippututkimusta, joka liittyy ekologisten ja maapallon suojelevien hankintojen kehitykseen, moduuli kiinnittää myös erityistä huomiota eettisen ostoaseman saavuttamiseen liittyviin hyötyihin ja haasteisiin.
Alan kokemus, 15 op
Tämä moduuli on välttämätön ja erottuva osa menestykseen menestymisellesi teollisuudelle tai oman yrityksen johtamiselle. Tulevana teollisuuden asiantuntijana tai yrityksen omistajana on ensiarvoisen tärkeää, että koet teollisuuden dynamiikan ympäristössä, jossa pystyt empiirisesti soveltamaan teoreettista tietoa. Suhteiden rakentamisen ja teollisuuden yhteyksien merkityksen ymmärtäminen on ratkaisevan tärkeää menestyksellesi työpaikalla.
Moduulin tavoitteena on tarjota sinulle mahdollisuudet:
- Osoita suunnittelu-, tutkimus- ja aikahallintakykysi
- Kehitetään asianmukaiset avaintaidot, joita tarvitaan tehokkaaseen osallistumiseen ammatilliseen toimintaympäristöön, mukaan lukien henkilökohtainen organisointi, viestintä ja tavoitteiden asettaminen
- Mieti teoreettista tietoa ja ymmärrystä ja soveltaa sitä käytännössä
- Arvioi kriittisesti ammatillinen organisaatioympäristö, tiivistämällä parhaat käytännöt ja parannusmahdollisuudet
- Kehitä joukko asiaankuuluvia itseesittelytaitoja, jotka tukevat ammatillisia toiveitasi
- Täydellinen aihekohtainen teollisuusprojekti
Ylellinen brändistrategia, 15 op
Ota strategiset näkymät dynaamisista ominaisuuksista ja mahdollisuuksista globaalissa ylellisyystuotteiden ja palvelujen teollisuudessa, joka on yksi liiketoiminnan nopeimmin kasvavista alueista. Perustuen ylellisyysbrändin tuotantoon ja kehittämiseen, tämä moduuli antaa sinulle yksityiskohtaisen tutkimuksen ylellisyydestä, brändäyksestä ja hallinnasta koko arvoketjussa.
Aiheita ovat katsaus joihinkin merkittäviin tuotekehityksen onnistumisiin ja epäonnistumisiin luksusmaailmassa, luksusbrändin sijoittaminen, hinnoittelu, juridiset kysymykset, luksusbrändistrategioiden suunnittelu ja toteutus, luovuus ylellisyysbrändin hallinnassa ja kestävien, eettisten ja aitojen tuotemerkkien luominen. Nykyajan muotialan yritysten analyysin avulla saat käyttöösi uusimmat teoriat ammattimaisesti suuntautuneiden vaikutusten lisäksi luksusbrändin hallintaan. Kurssin suoritettuaan onnistuneesti olet hankkinut tarvittavat tiedot ja kyvyt luksusbrändimarkkinointikampanjoiden onnistuneeseen kehittämiseen, toteuttamiseen ja johtamiseen.
Globaalit muotimerkit ja Omnichannel-viestintä, 15 op
Markkinointiviestintä sisältää menetelmät, prosessit, merkitykset, käsitykset ja toiminnot, jotka liittyvät tapaan, jolla yleisö harkitsee tuotteiden, palveluiden ja tuotemerkkien esittämistä. Globaalit markkinat koostuvat monimutkaisesta joukosta kilpailijoita, jotka taistelevat asiakkaiden puolesta nopeasti muuttuvassa ympäristössä, ja uusia yrityksiä syntyy päivittäin. Pienyritykset, Internet-pohjainen toiminta ja globaalit ryhmittymät ovat kaikki osa ylellisyyttä ja muotimarkkinointia koskevaa maailmanlaajuista ympäristöä.
Näiden yritysten on saatavana jatkuvasti kasvava joukko media- ja visuaalisia viestintäalustoja myymään tuotteitaan. Siksi mainonta- ja markkinointimenetelmät kasvavat jatkuvasti ja mukautuvat, kun tapaa tavoittaa potentiaalisia asiakkaita kasvaa jatkuvasti ja vaihtoehtoiset menetelmät laajenevat.
Näissä hienostuneissa ja sotkuisissa markkinaolosuhteissa tulevaisuuden muodin ja ylellisyyden markkinointipäälliköiden on kommunikoitava aitoja ja pakottavia tuotemerkkejä omnichannel-lähestymistavan avulla. Tässä moduulissa tutkitaan ja tutkitaan näitä haasteita tutkimalla tehokkaan markkinointiviestinnän vaikutuksia kansainvälisesti ja kaikilla alustoilla. Moduuli tarjoaa sinulle kriittisen tietämyksen asiaankuuluvista markkinointiviestinnän teorioista ja malleista sekä teollisuuden esimerkkejä sekä johtavista tuotemerkeistä että uusista yrityksistä ylellisyyden ja muodin maailmassa.
Muotihistoria ja nykykulttuuri, 15 op
Tässä moduulissa sinulle esitellään muotihistoriaa, keskittyen vaatteiden, asusteiden ja niiden reaktioiden analysointiin kulttuurimuutoksiin koko ajan. Työskentelet yhteistyössä ja erikseen analysoidaksesi globaalin muodin aiempia ja nykyisiä käsitteitä analysoidessasi suurten muotitalojen ja tulevien suunnittelijoiden tyylejä ja töitä.
Keskittymällä merkkien tulkintaan nykypäivän muotikulttuurissa ja muodin vaikutteisiin muodissa, tämä moduuli esittelee muotiteollisuuden, muiden luovuuden alojen ja populaarikulttuurin välisiä monisuhteita. Siksi kulttuurin ja muodin välistä yhteyttä analysoidaan kriittisesti keskittymällä avainsuunnittelijoiden merkitykseen ja vähittäiskauppiaiden rooliin täyttämällä kuluttajan vaatimukset.
Jännittävässä keskitetyssä tapaustutkimuksessa tutustut itse Lontooseen, löydämällä Lontoossa läsnä olevat monet ikoniset perintömerkit ja ottaen huomioon niiden kehityksen ajan myötä. Luentojen ja seminaarien lisäksi vierailet nykyaikaisissa jälleenmyyjissä, näyttelyissä ja gallerioissa, kuten Victoria & Albert -museossa ja Lontoon museossa.
Muoti- ja ylellisyyttä Capstone-projekti, 60 op
Capstone-projekti on monipuolinen moduuli, jonka avulla voit suorittaa useita eri reittejä kurssin suorittamiseen saakka. Tämän moduulin tarkoituksena on rohkaista sinua valitsemaan reitti, jolla voit osoittaa kurssilla saadun ymmärryksen ja tiedon ja osoittaa, kuinka sitä voidaan soveltaa käytännöllisesti tai teoreettisesti tietyssä ympäristössä tai tilanteessa.
Mahdollisia reittejä on neljä:
- Väitöskirja
- Liiketoiminnan konsultointiprojekti - johon sisältyy yritys ratkaista yritysongelma organisaatiossasi
- Uusi liiketoimintaprojekti - ehdotat perustamisyritystä ja toimitat kaikki tarvittavat tukimateriaalit ja perusteet sen osoittamiseksi, että idealla on todellista potentiaalia ja ansioita
- Yhdistä yritystoimintaan - liittyt organisaatioon, jonka kanssa olet tuntematon, ja toimit konsulttina tutkimalla uutta markkinamahdollisuutta tai tutkimalla liiketoimintaongelmaa
Opettaminen ja oppiminen
Ymmärrämme, että sinulla voi olla runsaasti käytännön tietoja ja kokemuksia tämän kurssin johtamiseen. Kannustamme tätä ohjelmassa ja haluamme opiskelijoiden jakavan aktiivisesti ajatuksiaan ja kokemuksiaan keskenään. Älä huoli, jos et ole harjoittanut muodollista koulutusta jo jonkin aikaa - tarjoamme tukea opiskelutaidolla, akateemisen analyysin ja kirjoittamisen koko ohjelmalla.
Ohjelman filosofia perustuu akateemisen teorian ja käytännön kokemuksen yhdistämiseen, jotta voit luoda syvemmän ymmärryksen ja kehittää itseäsi yksilönä ja johtajana. Kannustamme sinua osallistumaan, sillä oppimisresurssit sisältävät nimenomaisesti kaikkien kurssin jäsenten ja henkilökunnan tietämyksen, kokemuksen ja taidot.
Aloitamme intensiivisellä neljän viikon moduulilla, jota seuraa kolme kahdeksan viikon moduulia joka semestri. Lukukaudella 2 sinulla on mahdollisuus saada alan kokemusta. Kaikki moduulit toimitetaan käyttämällä erilaisia opetus-, oppimis- ja arviointistrategioita. Näitä ovat luennot, seminaarit, vieras puhujaohjelma, opetusohjelmat, työpajat, online-materiaalien käyttö ja Global Café -tyylinen oppimistoiminta. Luokkatoiminnot, online-keskustelut ja ongelmanratkaisutoiminnot antavat sinulle mahdollisuuden saada palautetta tietoa ja ymmärrystä ennen minkäänlaista virallista yhteenvetoarviointia.
Arviointi ja palaute
Sinua arvioidaan jokaisen moduulin opiskeluohjelman avulla. Tämä sisältää esityksiä, kriittisiä esseitä, salkkuja, heijastavia lehtiä ja tapaustutkimusta. Tarjoamme mahdollisuuksia muotoilevaa arviointia koskevaan palautteeseen, jotta voisimme ilmoittaa työstänne ennen kunkin moduulin ohjaajan lähettämistä. Saat yksityiskohtaista palautetta arvioinneista, joiden avulla voit kehittää ja parantaa jatkuvasti suorituskykyäsi ohjelman aikana. Kehittämiseen, neuvontapisteisiin ja opastukseen liittyvää neuvontaa annetaan oppiaineesi tietämyksen parantamiseksi.
Tutkimusmahdollisuudet
Käytämme Lontoossa ja muualla laajaa teollisuussuhteiden ja kumppanuuksien verkostoa, jotta voimme tarjota sinulle mahdollisuuden harjoittaa työharjoittelua, yrityskonsultointia tai yritystutkimusta. *
* Saatavilla.
Palkkiot ja rahoitus
Jatkotutkintopalkkiot 2019-20
Jatko-opiskelu on suuri sijoitus, ja sen on osoitettu lisäävän arvoa koulutukseesi *, mikä tarkoittaa, että opit enemmän, ansaitset enemmän ja saavutat enemmän. On olemassa monia tapoja, joilla voit saada apua jatko-opintojen rahoittamisessa stipendeistä ja lainoista tutkimusapurahoihin.
* Jatko-tutkinnon suorittaneet ansaitsevat keskimäärin 6000 puntaa vuodessa enemmän kuin ne, joilla on vain perustutkinto. - perustuu vuosien 2015-16 korkeakoulututkinnon päättäjien (DHLE) tietoihin.
Yliopiston York St John University lukukausimaksut vuosille 2019-2020 jatkotutkintoihin ovat:
- 9 300 puntaa vuodessa UK / EU, Jersey, Guernsey ja Mansaari opiskelijoille.
- 12 750 puntaa vuodessa kansainvälisille (EU: n ulkopuolisille) opiskelijoille.