MSc strategisesta markkinoinnista
Cardiff University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Cardiff, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
12 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
GBP 14 700 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Iso-Britannian/EU:n opiskelijoille. 22 700 puntaa kansainvälisille opiskelijoille
Johdanto
MSc in Strategic Marketing -ohjelma on yksivuotinen, kokopäiväinen ohjelma, jonka tarkoituksena on laajentaa niiden tietoja, jotka haluavat kehittää menestyvää uraa markkinoinnissa.
Ohjelman avulla opiskelijat voivat tutkia markkinoinnin dynaamista roolia ja arvoa useilla kuluttaja-, teollisuus- ja kansainvälisillä markkinoilla.
Miksi opiskella strategisen markkinoinnin maisteria?
Strategisen markkinoinnin MSc tarjoaa sinulle tiedot, joita tarvitset menestyäksesi markkinoinnin ammattilaisena. Voit tutkia markkinoinnin dynaamista roolia useilla kuluttaja-, teollisuus- ja kansainvälisillä markkinoilla.
Saat viimeisimmät tiedot kehittyvistä menetelmistä ja teknologioista, joita käytetään tuotteiden ja palvelujen edistämiseen. Saat vankan ymmärryksen yhä vaativammasta liiketoimintaympäristöstä ja kehität parempaa kykyä sopeutua nopeasti haastaviin markkinointitilanteisiin.
Tietoja strategisen markkinoinnin maisteriohjelmasta
Ohjelma:
- on Chartered Institute of Marketingin, Federation of European Direct and Interactive Marketingin ja Marketing Research Societyn kolminkertaisesti akkreditoima.
- sisältää ihanteellisen mahdollisuuden toteuttaa teoriaa käytäntöön: osana markkinointiprojektia työskentelet todellisen organisaation kanssa yhden heidän markkinointihaasteensa parissa.
- opetetaan pienryhmissä, mikä maksimoi mahdollisuuden keskusteluun ja vuorovaikutukseen tiedekunnan jäsenten kanssa.
- sisältää asumisohjelman, joka kehittää edelleen käytännön taitojasi.
Asunto-ohjelma
Asunto-ohjelma tarjotaan olennainen osa ohjelmaa ilman lisämaksua. Opiskelijat viettävät kolme päivää Gregynog Hallissa, joka on entisöity komea koti Keski-Walesissa. Vierailevat luennoitsijat antavat matkan aikana näkemyksiä yrityskokemuksistaan ja tapauskohtaisten käytännön istuntojen sarja antaa opiskelijoille mahdollisuuden harjoitella neuvottelu- ja konfliktienratkaisutaitojaan.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Ohjelman rakenne
Strategisen markkinoinnin maisteri koostuu kahdesta vaiheesta: opetetusta komponentista ja markkinointiprojektista.
Vaihe 1: Opetettu komponentti
Opetusohjelmaa opetetaan yhdistämällä virallisia luentoja, opiskelijoiden johtamia seminaareja, keskustelua keskeisistä teksteistä ja videomateriaalista, tapaustutkimusanalyysejä ja ryhmäongelmanratkaisuharjoituksia.
Lukukausi 1
- Markkinoinnin käyttäytymiseen liittyvät näkökohdat
- Integroitu markkinointiviestintä
- Strategisen markkinoinnin tutkimus
- Strateginen markkinoinnin johtaminen
Lukukausi 2
- Digitaalinen mediamarkkinointi
- Kansainvälinen markkinointi
- Markkinointi ja yhteiskunta
- Markkinoinnin tehokkuuden mittaaminen
Vaihe 2: Markkinointiprojekti
Markkinointiprojektin avulla voit työskennellä tosielämän markkinointiongelman parissa yrityksessä, julkisella sektorilla tai voittoa tavoittelemattomassa organisaatiossa. Työskentelet kolmen tai viiden jäsenen tiimissä, jota valvoo akateeminen.
Vietät kaksi kuukautta oppimalla organisaation toimintaympäristöstä, analysoimalla sen markkinointihaasteita, suunnittelemalla organisaatiolle markkinointisuunnitelman ja esittelemällä ehdotetun ratkaisun johtoryhmälle virallisessa esityksessä.
Osallistujaorganisaatioita ovat olleet muun muassa seuraavat:
- Equinox-viestintä
- Kuluttajien älykkyys
- Cynnal Cymru-Sustain Wales
- Monmouthshiren kreivikunnanvaltuusto
- Pera Cymru
- Etelä-Walesin poliisi
- Walesin musiikki-SWN-festivaali
- IQED
- JP Executive Vuokraus ja kiinteistönhoito
- S.A. Aivot ja yritys
- V12 Vähittäiskaupan rahoitus
- Tiger Health Span vuosi
- Kehon klinikka
- Box Suomi
- Loma-majatalo
- Johtajuus ja johtaminen Wales
- Kansallinen synnytyssäätiö
- Rhonddan perintöpuisto
Arviointi
Useimmat moduulit arvioidaan yhdellä 3000 sanan määrityksellä ja yhdellä kahden tunnin kokeella. Joitakin moduuleja arvioidaan jatkuvalla arvioinnilla (yksilöllinen arviointi ja ryhmäesittely).